Siis mul oli nimi mielessä kun laitoin että vastaa, mut pää on nyt ihan tyhjä. Onneks oli hyvä auto kolarissa missä oli siis turvatyynyt ja kaikki! mul on ikivanha fiiatti, (vanha auto paloi, ja sain ton tilalle) ja siin ei oo yhtään turvatyynyä.
Jebsulle kans onneks ootte vauvan kans kunnossa!!
Mul on ihan jatkuvia harjoitussupistuksia. Mut kaipa ne sit kuuluu asiaan. Nyt on potkut tuntuneet taas pari päivää enimmäkseen ylhäällä ja sivuissa, eli jospa pikku tytsi (?) olis kääntynyt pää alaspäin
Huomenna on 33 vk täynnä ja alkaa 34vk, jos radin takia käynnistetään niin maksimissaan 6 viikkoa synnytykseen.
Mut mun maha on kyl pienempi kun edellisessä raskaudessa näillä viikoilla.
Sit on tullu ihan jäätävä RASVAN himo. Pitsaa kebua pekonia RASVAA :P
Eilen oli aivan järjetön pakko saada pinaattikeittoa :D
Oon alkanu miettii et ehkä tää meneekin laskettuun aikaan, vaikka tosiaan seitsemäs tulossa ja KAIKKI tulleet etuajassa, mutta mulla on aina muksut olleet ultrassa n.2vk isompia mitä ois pitänyt, ja laskettua ei oo ikinä silti siirretty. Nyt vauva oli vaan viikon isompi ja la siirrettiin, ja muut on ollu poikia mut nyt olis tyttö. Pitääköhän sanonta "tytöt tulee myöhässä" mun kohdalla paikkaansa?
Jebsulle kans onneks ootte vauvan kans kunnossa!!
Mul on ihan jatkuvia harjoitussupistuksia. Mut kaipa ne sit kuuluu asiaan. Nyt on potkut tuntuneet taas pari päivää enimmäkseen ylhäällä ja sivuissa, eli jospa pikku tytsi (?) olis kääntynyt pää alaspäin
Huomenna on 33 vk täynnä ja alkaa 34vk, jos radin takia käynnistetään niin maksimissaan 6 viikkoa synnytykseen.
Mut mun maha on kyl pienempi kun edellisessä raskaudessa näillä viikoilla.
Sit on tullu ihan jäätävä RASVAN himo. Pitsaa kebua pekonia RASVAA :P
Eilen oli aivan järjetön pakko saada pinaattikeittoa :D
Oon alkanu miettii et ehkä tää meneekin laskettuun aikaan, vaikka tosiaan seitsemäs tulossa ja KAIKKI tulleet etuajassa, mutta mulla on aina muksut olleet ultrassa n.2vk isompia mitä ois pitänyt, ja laskettua ei oo ikinä silti siirretty. Nyt vauva oli vaan viikon isompi ja la siirrettiin, ja muut on ollu poikia mut nyt olis tyttö. Pitääköhän sanonta "tytöt tulee myöhässä" mun kohdalla paikkaansa?