Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
" ei tullu toivottua reaktiota joka olis ollu "JEEE IHANAAA RAKAS HALIPUSIPUSIPUSI!!!" .. Se on mies, eihän sillä ilmekkään värähtäny , lähinnä näki että sitä vitutti kun mamma huutelee heti aamusta ku heräillään vielä 
Joo en miekää tykkää et heti aamusta melskataaMinä kiljuin heti aamusta ukolle "ENS KUUSSA MEILLE TULEE VAUVA!!!!!!" ei tullu toivottua reaktiota joka olis ollu "JEEE IHANAAA RAKAS HALIPUSIPUSIPUSI!!!" .. Se on mies, eihän sillä ilmekkään värähtäny , lähinnä näki että sitä vitutti kun mamma huutelee heti aamusta ku heräillään vielä
![]()
Meil kävi vähän hassusti lauantai-iltana, kun pikkusiskon valmistujaisten jälkeen lähdin ajelemaan kotiin. Mies jäi vielä mun isän kanssa istumaan iltaa. Kerkesin ajaa n. 500m päähän iskän talosta, kun täysin autioilla teillä risteyksessä nuori mies ajoi Kolmion takaa mun kylkeen jarruttamatta yhtään. Tuli siis vasemmalta niin, että rysäytti suoraan mun oveen. Meiän auto kimmahti ympäri ja osui kivetykseen niin, että oikean puolen takarengas irtosi kokonaan ja auto pysähtyi vasta jalkakäytävälle just ennen liikennemerkkiin osumista. Molemmat sivuturvatyynyt laukes mut sain pidettyä tiukasti ratista kiinni niin etten lähteny heittelehtimään autossa.