Meil kävi vähän hassusti lauantai-iltana, kun pikkusiskon valmistujaisten jälkeen lähdin ajelemaan kotiin. Mies jäi vielä mun isän kanssa istumaan iltaa. Kerkesin ajaa n. 500m päähän iskän talosta, kun täysin autioilla teillä risteyksessä nuori mies ajoi Kolmion takaa mun kylkeen jarruttamatta yhtään. Tuli siis vasemmalta niin, että rysäytti suoraan mun oveen. Meiän auto kimmahti ympäri ja osui kivetykseen niin, että oikean puolen takarengas irtosi kokonaan ja auto pysähtyi vasta jalkakäytävälle just ennen liikennemerkkiin osumista. Molemmat sivuturvatyynyt laukes mut sain pidettyä tiukasti ratista kiinni niin etten lähteny heittelehtimään autossa.
Toinen auto ajo onneks vaan 40km/h, itellä vauhtia oli ehkä 50-60. Mun puolen ovi oli niin rutussa, etten päässy siitä ulos vaan jouduin kapuamaan pelkääjän paikalta. Hetken kuulostelin et sattuuks mua mihinkään, polvessa olevaa naarmua ja paria mustelmaa lukuunottamatta mulle ei käynyt kuinkaan, luojan kiitos.
Soitin miehelle et tulee heti paikalle jotta pääsen sairaalaan tarkastuttamaan, ettei vauvalle käynyt mitään, mut tunsin sen liikkeet selkeästi kuitenkin, enkä esim vuotanut verta tms. hälyttävää. Sairaalassa menin eka päivystykseen (johon mies tuli kun oli hoitanut poliisiasiat) ja josta päästiin äitiyspolille käyrään 40minuutiksi. Mitään poikkeavaa ei todettu, joten päästiin yöksi kotiin seurailemaan tilannetta.
Nyt on vähän hakattu olo ja uusia mustelmia ilmestyy koko ajan, mut on meillä yks tosi tough cookie tuol vatsassa kun ei ollut noin kovasta kolarista moksiskaan. Auto meni lunastukseen, johan se kerkesi meillä kuukauden ollakin..
Onneksi oli onni matkassa, tossa ois ollu ainekset tosi paljon pahempaankin...