!! Kesäkuun Kuuma Linja !!

Mulla on valkoinen jossa nalleja , ultra kuvat keltaisessa jossa nalleja lisäksi olen saannut valkoisia jossa jääkarhuja.

Mulla vaaleanvihreät joissa valkoisia kukkia, en muista mitä mainoksia takakannessa on, varmaan sama kuin Helmerillä.

Meillä mies jäikin jo nyt ns isilomalle, alkoi olemaan itse niin stressaantunut lähestyvästä synnytyksestä, että mietti mielummin jäävänsä nyt kotiin :) Toki tarkoittaa sitten, ettei voi olla niin kauan vauvan synnyttyä, mutta sitten voi hyvillä mielin jättää minut ja vaaveron mun vanhempien kanssa kun tietää kaiken olevan hyvin..:) voi toista <3

Voi hitto, käytiin äsken pesemässä auto abc:n uudehkossa pesussa, eihän sieltä sit päässy pois kun ovet jumitti :confused: Onneks en ollu yksin , oisin saanu varmaan itkupotkuraivarit soittaessani siihen myymälän numeroon että pääsiskö täältä poiski.:smiley-ashamed004 Muutenki aina pieni pelko persiissä ku ne harjat lähestyy autoa, oon aina ihan varma että ne tunnistinanturit(mitkä lie) menee rikki ja harja tulee tuulilasista sisään pesemään kuskinki :smiley-ashamed008

Olin miehen kanssa katsomassa avengers, elokuvateatterissa, en ole pitkään aikaan ollut elokuvissa, joten ei käynyt mielessäkään, että äänenvoimakkuus olisi niin kova. Nyt sitten hirveä pelko, että olen aiheuttanut sikiölle jonkun vaurion :/ kellään kokemuksia.. Kertokaa edes jotain lohduttavaa stressaavalle äidille..

Pikkunenhan on sielä lapsivedessä, ja tunnetusti ääni ei ihmiskorvaan vedessä kulkeudu kovin hyvin. Enemmän mieki luulen et Apulannan keikalla viime kuussa oli meteliä ku leffassa.. Eikä tuo kovasti tuntunu häiriintyvän :)

Meillä on tänään "kyttäys"... Siis miehen kalenterissa sillä nimellä kulkee neuvolatätien kotikäynti. Pitäiskö tässä nyt sitten alkaa siivoomaan..? :P

Olin miehen kanssa katsomassa avengers, elokuvateatterissa, en ole pitkään aikaan ollut elokuvissa, joten ei käynyt mielessäkään, että äänenvoimakkuus olisi niin kova. Nyt sitten hirveä pelko, että olen aiheuttanut sikiölle jonkun vaurion :/ kellään kokemuksia.. Kertokaa edes jotain lohduttavaa stressaavalle äidille..

Mies ku laittanu pari kertaa autossa popit kaakkoon ni on tullu refleksi että äkkiä pienemmälle, vauvan korvat ei kestä :D sit mietin hetken ja totean että typerä mamma :P mutta sen verran jää ahdistamaan että pari pykälää säädän pienemmälle, omien korvien takia (ennen kyllä kuuntelin samalla lailla täysillä hyviä piisejä, tää ny on taas joku tylsä-mammajuttu :D )

Voi hitto, käytiin äsken pesemässä auto abc:n uudehkossa pesussa, eihän sieltä sit päässy pois kun ovet jumitti :confused: Onneks en ollu yksin , oisin saanu varmaan itkupotkuraivarit soittaessani siihen myymälän numeroon että pääsiskö täältä poiski.:smiley-ashamed004 Muutenki aina pieni pelko persiissä ku ne harjat lähestyy autoa, oon aina ihan varma että ne tunnistinanturit(mitkä lie) menee rikki ja harja tulee tuulilasista sisään pesemään kuskinki :smiley-ashamed008

Siis mä olisin aivan paniikissa jos noin kävis! Olis vaikka koko suku ja Jeesus itse mukana autossa, hyi yök :/ Aina pelkään siellä pesussa.. Siks varmaan en koskaan pesetäkään autoa. Onneks täällä ei oo suolaa teillä enää :D

Aija mä oon käyny leffassa kolmesti ja aina kova mylläys käy, mutta en oo ajatellu sen mitenkään vauvan kuuloon vaikuttavan..

No eihä ne leffat ja muut oikeesti vaikuta mitenkää. Se vauva on turvassa lillimässä siel vedessä.

Alkuraskaudessa oltiin häissä vieraina ja oli mukavaa siihen saakka, kunnes bändi alkoi soittamaan. Musiikki oli tautisen kovalla ja basson jytke tuntui tärinänä mahassa. Minulle tuli paniikki-itku ja piti päästä heti pois kovasta melusta, pelkäsin sikiön puolesta ja että tärinä saisi aikaan keskenmenon! Olin kokenut keskenmenon aiemmin ja koko alkuraskauden ajan pelkäsin menettäväni tämänkin lapsen. Mies luki netistä, että keskenmenoa ei voi aiheuttaa olemalla kovassa melussa, mutta järkipuhe ei auttanut. Lähdimme siis kotiin.

Ei sille vain mitään voi, jos pelottaa (: Pelko ei ole loogisella järjellä käsiteltävä asia, se täytyy vain hyväksyä ja ehkä sillä siitä pääsee ohi hiljalleen. Äitina haluaa varmistaa kaikin mahdollisin keinoin, että omalla lapsella on kaikki hyvin nyt ja aina (:

Takaisin