!! Kesäkuun Kuuma Linja !!

Punkki oli miullaki yks päivä kädellä ku just oltiin oltu koiran kans lenkillä ni karvoista hyppäs.. Karkoitteet toimii mut nyt niit tuntuu olevan jotenki paljo..

Päivä alkaa ainakin hyvin.. Lähes hotellitason aamiainen, ku mies kävi labrassa ja halusi paaston jälkeen kunnon aamupalan, ni minä sain sit siinä siivellä ;) ulkona paistaa aurinko, eikö siellä nyt juuri tuulekaan! Johan tuo on monta päivää tuullu. Kerkee se toki päivän aikana muuttua. Hmm..mitäs vielä..35+0 ja ei ole vaateongelmia, kaapista voi valita lähes minkä vaan päälle :) no ei nyt farkkuja kuitenkaan, mutta...

Hei palaan vielä tohon vauvan "yksin" jättämis asiaan.
Eli mun sarkastinen kommentti tuli siitä että joku on sanonut että ihanaa mies tulee kotiin niin pääsee suihkuun.
Joo, mulla on suihku kellarissa ja menen itsekin mielummin suihkuun kun joku isoista pojista on kotona ja vahtii vauvan unta, mutta jos on kiire niin otan itkuhälyttimen tai sit vaan juoksen suihkun alta.
Mulla oli hippasen ärsyyntynyt päivä :)
Mäkin uskon siihen että mitä turvallisemmin lapsen pitää lähellä sen tyytyväisempi lapsi on, siis puhutaan nyt terveestä lapsesta, eikä korvatulehduksen tai hampaidentulon vaivaamasta. Eli kun lapsella / vauvalla on perusturvallinen olo ja se on saanut olla paljon sylissä se ei ala itkeä kun laskee vaikka sänkyyn hetkeksi.
Sänkyynkin muodostan aina peitosta turvallisen pesän vauvalle niin että vauva tuntee että lähellä on kokoajan jotain.
Samoin esim vaatteitten ja vaipanvaihdossa helpottaa kun pitää lapseen kokoajan turvallisen kosketuksen, vaikka kätti vatsan päällä tms.
Mut siis juu,mun pointti sarkasmissani siinä aiemmassa kommentissa oli: älkää hyvät ihmiset ottako huonoa omaatuntoa vessassa tai suihkussa käymisestä. _JA jos haluatte tehdä sen niin että lapsi on mukana niin se on ok, sekin on ok jos käytte vasta kun mies tulee kotiin, mutta ihan yksin saa mennä kun lapsi on vaikka sitterissä tai sängyssä tai rattaissa hyttysverkon suojassa ettei kissat mee <3
Toinen<3 ihania uutisia <3 Onnea kotiinpääsystä <3

Siis hitto et arska paistaa kuumasti! Vaikka aamuyöllä satoi ja johkii 9 asti oli pelkkää pilvee taivaalla ni johan tossa ennen 11 sai hikoilla koirien kans pikkulenkillä :P luojalle kiitos täällä tuulee aika reippaasti <3 lämmin hönkä sekin :P

Tääl on satanu koko aamun. No ei haittaa, ei vaan meinaa käynnistyy. Vätystää, jos lähtis vaik kirppareille.

Meillä on sopiva keli, eli tommonen puolipilvinen ja pikkutuuli. Tarkenee muttei ole liian kuuma.

Arvatkaa kuka muisti aurinkorasvaa hullaantuessaan tuosta ihmeestä että pihalla voi vaan lojua ilman että palelee. No en minä ainakaan! Pari tuntia istuin siinä ja nyt ainakin olkavarret hieman punottaa ja saattoipa tulla pandanaamiokin... x)

Täällä on lämpöä n. 20C ja huomiselle luvattu vielä vähän enemmän. :) Kelpaa viettää ystävän polttareita silloin. :)

Mä en ymmärrä... Meillä oli tänään 21-22 astetta lämmintä ulkona, mutta mulla oli kylmä! Jouduin oleen ulkona karvahuppari päällä, kun en millään tarjennu olla ilman. Esikoista odottaessa tuskailin helteitä, mut nyt taitaa olla hieman eri ääni kellossa. :eek: Odotan niin jotain 25-30 asteen helteitä, jos vaikka sitten tarkenis olla tua ulkona ilman toppavaatteita. :grin

Yhden jälkeen yöllä sain unta, kahdelta het vessaan, neljältä uudestaan ja kuuden jälkeen kolmas kerta. Vikalla kerralla ei väsyttäny enää mutten tienny mitä pitäs tehdä ni tein siivun ruisleipää ja kohta nukahdin taas. Nii ja testasin kylmävesikylpyä sormille et laskisko turvotusta ja helpottas niiden jäykkyyttä..:woot:
sit ysiltä olin ihan död , ennen kymppiä raijasin ahterini sohvalle et makaan siinä mut koiratpa ilmoitti että nyt tarvii päästä ulos :grin

Päikkärit saattaapi olla paikallaan.. tai sit ei, sitä ei tätä nykyä tiedä millon väsy iskee:joyful:

Me oltiin muumimaailmassa tänään ja oon niin ylpee itestäni ku jaksoin lyllertää mukisematta koko päivän!! tosin menomatkalla piti tunnin unet nukkua ja sama homma takastullessa..mistä tätä unta riittää?!

Asiasta viidenteen, hömppä kysymys mut niin oon mäki :D millasset teijän neuvolakortin suojakannet on?? näin yhellä odottajalla semmosset nallekuvioiset ja toisella taas piparkakkupoika(?) kannessa.. itellä vaaleenvihreet joissa perhosia. Huomaakohan jostain et on liikaa aikaa miettiä:p

Ootteko ite hommannu ne vai saanu neuvolasta. Mulla on neuvolasta saadut ella's kitschenin mainoskuoret vaan..

Joo neuvolasta saatu.. Nordea lukee tos kortis ja sit siin samalla tuli sellaane lahjakortti nordealta että saa 20e kun avaa lapselle tilin sinne ja jos siirtää lapsilisän sinne niin saa 20e lisäksi. Onko muille tullut tälläistä?

Takaisin