Mummomamma
Jostain jotain jo tietävä
Aaah tätä oottamisen onnea
Yrität sheivata alapäätä niin vetäsinpä höylällä napaani, yrität piätellä pierua ja tunnet et nyt pukkaa pukamaa, meet ottaa jääkaapista pukamarasvaa niin paukautat ovella suoraan mahaan ja lopuksi ku et tiedä itkeäkkö vai nauraakko ni rupeaa supistelee
Jos nyt vaan ottais rennien ja menis sänkyyn...
Yrität sheivata alapäätä niin vetäsinpä höylällä napaani, yrität piätellä pierua ja tunnet et nyt pukkaa pukamaa, meet ottaa jääkaapista pukamarasvaa niin paukautat ovella suoraan mahaan ja lopuksi ku et tiedä itkeäkkö vai nauraakko ni rupeaa supistelee

En ikinä lähtis..
Proteiinit pissassa plussalla, paineet koholla ja ollut päänsärkyjä mutta olen ottanut niin lunkisti etten ajatellut että mitään voisi olla pielessä vaikka vointi huonontunut koko ajan. Siis oon vaan ajatellut että mitään ongelmia ei ilmaannu vaikka se pieni vaisto varoitti että kaikki ei ehkä tule menemään niinkuin oppikirjoissa. Noh nyt seuranta ja huomenna uudestaan neuvolaan..kotona paineita mittaillu ja tänään aamupaineet onneksi 105/77 että nou hätä! Tässä siis voi kai vielä tapahtua mitä vaan kun vaarana raskausmyrkytys

Mutta ymmärrän todella hyvin ihmetyksen että miksi ei voisi käydä rauhassa vessassa ja todellakin voi kun onhan se isä normaalisti siinä lähellä, mutta silloin itsellä oli se tilanne että olin yksin lähestulkoon aina ja tosi nuori enkä osannut muuten toimia...
miksköhän..
Meillä onneks koiriin toimii karkotteet, ei o punkkeja paljo näkyny enää:) naapurin täti kerto että sen pojan päässä oli yks, yööök