Se on ihan normaalia, että miehellä ei raskauden aikana ole haluja. Mun mies on alusta lähtien toivonut minun litteää mahaa takaisin ja hänen lemppariasentoja yhdynnässä ovat olleet kaikki ne, missä masu ei näy. Pääsee kuulemma hetkeksi raskautta karkuun. No sama tuo minulle, kunhan ei puutteessa tarvitse olla (;
Alussa miehellä oli vähemmän haluja, välillä ei lähes ollenkaan. Asiasta puhuttiin ja otimme käyttöön "kaksi pakollista läheisyyspäivää viikossa" -metodin. Meillä on sovitut päivät viikossa, jolloin meillä on oltava jotain läheisyyttä vaikka kuinka väsyttäisi tai ei huvittaisi. Läheisyyden ei tarvitse olla seksiä, vaan se voi olla ihan vain pusutteluja, halittelua, hierontaa, hemmottelua... Yleensä se johtaa lakanoiden laulattamiseen, joten keino on toiminut. Näitä kahta päivää on kiva odotella ja odotellessa tulee haluja ja nykyisin läheisyyttä on lähes joka päivä, vaikka masu vaan jatkaa kasvuaan ja vaivoja on muille jaettavaksi asti (: Suosittelen kokeilemaan tätä keinoa! Mutta sen täytyy olla selvää molemmille, että pelkkä halittelu riittää läheisyydeksi, ei saa olla yhtään painostusta mihinkään isompaan.