!! Kesäkuun Kuuma Linja !!

Hmm.. Mies tuossa puhu kaverinsa kanssa puhelimessa ja kuulosti siltä ettei oo minun kanssa lähössä minnekään pidemmälle enää.. Höh.. No ens viikolla Ouluun ostoksille, mutta siihen vissii jää sitten.. Plääh. Minä olisin ollu valmis pidempiinkin reissuihin. No pitää ajeluttaa sitä ympäri lähiseutujen nähtävyyksiä sitten... Hmm. Tai suostuiskohan tuo käymään Kalajoella. Siitä oli yks päivä puhetta että siellä olis kiva käydä.... Pakko yrittää päästä jonnekin, minähän tuun Hulluksi täällä jos samalla tavalla menee ku nytki ettei juuri kipuja tai mitään ole...

Mulla on muuten mennyt vaikka mitä juttuja ohi täällä. Se johtuu tästä äitiyslomasta. Töissä tuli aina kahvi- ja lounastauolla tsekattua uusimmat jutut :p

No huhhuh! Ensinnäkin onnea synnyttäneille ja tsemiä synnyttävälle ;)! Ja on täällä näköjään surullisia uutisiakin tullut :,(.. Ihan kyllä veti sanattomaksi.

Mulla kesti varmaan viikko lukea nää teidän kuukausiketjut läpi, kun en ollut ehtinyt ja jaksanut käydä täällä! Päästiin siis muuttamaan vähän yli kk sitten isompaan asuntoon ja siinähän on riittänyt puuhaa, niin ennen kuin jälkeenkin itse muuton... :) Myös mm. esikoisen opettamisessa nukahtamaan omaan huoneeseen :meh:... Prosessi on toki kesken vielä..
Mulla huomenna rv 35+0 neuvolalääkäri, inhottaa. Kaikkia vaivoja pitäis sitten valittaa ja esitellä turvonneet paikat.. Very nice.
Tänään sain äitini kanssa käytyä läpi kaikki loputkin esikoisen vanhat vaatteet ja järjestettyä omiin laatikoihinsa. Huippua! Saa vietyä kellariin takas sitten isoimmat koot :).

Nyt yritän taas jatkossa olla mukana teidän jutuissa, jee!! :Heartbigred

No niin, raporttia lääkäristä: vauva on hieman laskeutunut, pää siis jo vähän kiinnittynyt, kohdunsuu vähän pehmennyt. Tosi kiva lääkäri oli, iloinen ja huumorintajuinen! Turhaan siis jännitin. Arvot oli kunnossa, mut raskausmyrkytystä toki seurailen, ettei tulis sitten tässäkin :). Onpa jotenkin stressitön olo, kun kaikki oli edelleen hyvin ja nyt voi vaan odotella, pitääkö lääkärin ennuste paikkaansa, että poika tulis jo ennen LA:ta :). Kovasti niin toivoisin, ettei olis kovin iso. Lääkäri arvioi että syntyessään vois olla 3-3,5kg, mut katsotaan.

Tervetuloa "takaisin", Missy :)

Kävin tänään yksikseni vaatekaupoilla muka itseäni hemmottelemassa niin vielä mitä. Mieli mustui vain entisestään kun näkyi kaikkia kivoja minihameita, värikkäitä bikinejä ja muita tyköistuvia vaatteita, joissa viihdyin vielä viime kesänä. Ja miten mies oli tuolloin hulluna pieneen ja terhakkaan peppuuni, joka nyt tuntuu roikahtaneen auringossa sulaneeksi ylisuureksi vaahtokarkiksi. En jaksa nauraa hänen linkittämilleen pervoille vitseille, joille ennen minäkin nauroin, kun tuntuu että joudun kärvistelemään kauheassa puutteessa. En uskalla oikein tehdä aloitetta makkarissa koska hän sanoi suoraan ettei kykene näkemään minua raskauden takia nyt himoittavana. Varovasti olen välillä yrittänyt mutta ei se ole johtanut mihinkään. Ja hän vielä sanoi että minun täytyy vain pyytää. En minä polvillani ala anomaan mitään sääliseksiä, kyllä hänenkin täytyisi haluta minua edes vähän! Alan tuntea itseni oikein typeräksi kun ajattelen yhtä paljon seksiä kuin ennenkin vaikka pitäisi kai keskittyä täysillä tulokkaaseen ja alkaa olla enemmän tomera mamma kuin viekoitteleva rakastaja..

Siis oikeesti... mitä helvettiä o_O Miehen pitäis tukea siuta odotuksen aikana ja HYVÄKSYÄ kehon muutokset.. eikä laukoa tollasta tekstiä. Perkele että suututtaa miten törkeästi miehes siuta kohtelee.. tai sit on todella ajattelematon sanoissaan..

ja totta että viimeistään kohta oot päivästä enemmän äiti ku rakastaja.. Ehkä useimpien miesten mielestä raskausmaha ei nyt ole kaikkein seksikkäin asia mut ei sitä silti päin näköä sanota!

Toivottavasti Jelly Bean saat tehtyä miehellesi selväksi miten paljon hänen teot ja sanat ovat siuta loukannu.. :Heartred

Voi Jelly Bean, tiedän tunteen. Mulla oli puoleenväliin asti hirvee kriisi itteni kanssa ja torppasin järjestelmällisesti kaikki miehen yritykset. Nyt sitten kun tekisi mieli niin ei tee elettäkään ja itse jos jotain ehdotan niin kieltäytyy. Asiasta puhuttaessa totesi vaan, että on asennoitunut niin että saattaa mennä pitkäänkin ilman. Ja suotta itsesi tyhmäksi tunnet; pitää niiden tomeroiden mammojenkin välillä hellyyttä saada. ;)

Oma valituksenaiheeni; äiti laittoi juuri viestiä että on kuumeessa. Oli siis eilisen päivän meillä siivoamassa. Ihmettelinkin miksi on niin tuhottoman vetämätön olo, mutta taisi syy selvitä. Noh, menee se juhannus sängyn pohjallakin.. :(

Jelly bean mäkin oon tehny tuon virheen että menny vaatekaupoille "hemmottelemaan" itteäni, aivan IHANIA biksuja ja kesävaatteita (kokohaalarit on tietty nyt muodissa ku mä en niihin mahdu!! >:( yritin viime kesänä metsästää itselle semmosta jussirientoihin) . Surkeana sit menny katteleen mammaosaston telttamekkoja ja valinnut jonkun ihan ookoo rätin sieltä (jää kaapin pohjalle, I know it.)

Ja tuo sun mies! :o mä menin ihan ööksi. Marskan sanoin: mitä helvettiä !? >:(

En uskalla oikein tehdä aloitetta makkarissa koska hän sanoi suoraan ettei kykene näkemään minua raskauden takia nyt himoittavana. Varovasti olen välillä yrittänyt mutta ei se ole johtanut mihinkään. Ja hän vielä sanoi että minun täytyy vain pyytää. En minä polvillani ala anomaan mitään sääliseksiä, kyllä hänenkin täytyisi haluta minua edes vähän!

Meillä miestä vain mietityttää ajatus siitä, että hän "tökkisi vauvaa silmään"...

Meillä miestä vain mietityttää ajatus siitä, että hän "tökkisi vauvaa silmään"...
Eipä oo täälläkään peitto heilunut viimeiseen kolmeen kuukauteen. Taputellaan vaan olalle ja annetaan pikku suukkoja.. Että voiki ärsyttää. Selityksenä "no emmää ku siellä on se vauva.."

Ei meilläkään oo useampaan kuukauteen peitto heilunu. Yhen kerran tässä välissä ja sekin jäi kesken. Maha oli tiellä tai mies ei uskaltanu ettei vauvaan satu.. mieli kyllä tekis jotain ;)

Ja toisaalta tietää ettei vauvan syntymän jälkeenkään hetkeen pysty tai halua. Eli samahan se ois vielä yrittää :p

Täällä puolestaan peitto on heilunut, mutta mahaan ei uskalleta koskea,koska "se voi särkyä"....

Täällä kyllä mies on onneksi kehunut mahaa ja on sen mielestä söpö ja minä myös, itsellä ei vaan niitä haluja juurikaan ole. Harmi ku osa teidän miehistä on tuollasia urpoja. Ei varmaan ole kiva et ukko käyttäytyy tuollee.

Huhheijaa! Nyt on kotiuduttu melkein 3 viikon lomareissulta. Meni kyllä mukavasti ja lapset sai uusia kokemuksia, vaikka aluksi vähän arveluttikin pitkä automatka mahan kanssa. Oikeestaan vasta tänään on ruvennu väsyttään, kun täyty jääkaapintäydennysreissu tehdä ja autoa tyhjennellä.

Hirveesti on tullu tänne juttua, ja meni aikaa kun niitä läpi selaili. Matkalla kun kunnollinen netti oli saatavilla vaan sillon tällön.

Mieheni joko lukee tätä foorumia tai sitten on ajatusten lukija koska otti seksiasiat vielä tänään äsken puheeksi ja painotti taas että minun täytyy puhua jos vaivaa. Mutta kun ei minun tee mieli puhua vaan panna! Eihän hän pahaa tarkoita, ei vain sano kaikkea aina tahdikkaimmalla mahdollisella tavalla. Mutta siis vauvan läsnäolo häiritsee ja minun viimeaikaiset kovemmat supistelut ja ja.. alkaapa tuntua että jää ensimmäiseksi ja viimeiseksi vauvaksi jos tätä on luvassa.. :/ montaa kuukautta en olisi kyllä kestänyt mitenkään päin ilman, sentään vasta kolmatta kuivaa viikkoa eletään.

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Se on ihan normaalia, että miehellä ei raskauden aikana ole haluja. Mun mies on alusta lähtien toivonut minun litteää mahaa takaisin ja hänen lemppariasentoja yhdynnässä ovat olleet kaikki ne, missä masu ei näy. Pääsee kuulemma hetkeksi raskautta karkuun. No sama tuo minulle, kunhan ei puutteessa tarvitse olla (;

Alussa miehellä oli vähemmän haluja, välillä ei lähes ollenkaan. Asiasta puhuttiin ja otimme käyttöön "kaksi pakollista läheisyyspäivää viikossa" -metodin. Meillä on sovitut päivät viikossa, jolloin meillä on oltava jotain läheisyyttä vaikka kuinka väsyttäisi tai ei huvittaisi. Läheisyyden ei tarvitse olla seksiä, vaan se voi olla ihan vain pusutteluja, halittelua, hierontaa, hemmottelua... Yleensä se johtaa lakanoiden laulattamiseen, joten keino on toiminut. Näitä kahta päivää on kiva odotella ja odotellessa tulee haluja ja nykyisin läheisyyttä on lähes joka päivä, vaikka masu vaan jatkaa kasvuaan ja vaivoja on muille jaettavaksi asti (: Suosittelen kokeilemaan tätä keinoa! Mutta sen täytyy olla selvää molemmille, että pelkkä halittelu riittää läheisyydeksi, ei saa olla yhtään painostusta mihinkään isompaan.

meillö iha raskauden alussa mies mietti että miten se vauva sielä.. mutta selvitettii juurtajaksain että vauvalla ei hätää.. jos normiraskaus yms. ei oo oikeestaa dit vaikuttanu kerran sen jälkee tullu sillä outo olo ku ajatellu että vauva muuten kyllä usein täällä heilutaan :)

Takaisin