Kesäkuun kuulumiset

Meiltä ajaa synnytyssairaalaan alle 30 min, tietenki jos ruuhka-aikaan sattuu liikenteeseen niin huonompi homma.. lähinnä oon miettinyt, saadaanko isommille lapsille hoitaja, että mies pääsis mukaan. Aika kaukaiselta tuo ens tammikuu vielä tuntuu ☺
 
Meillä synnärille sellaiset 1.5h. koulusta kesäloma alkoi tän kuun alkupuolella. On koko kesän vaan kotona eli lomalla. Kiireenä pitää 6v ja 1v kossit. Puutarhapöytä tehtiin isomman lapsen ja miehen kanssa trukkilavasta ja vanhan aidan osista.
 
Verikokeisiin pitäisi kohta lähteä. :) Toivottavasti labrassa ei ole kauhean pitkät jonot, kun otan taaperon mukaan. Pojalta joudutaan valitettavasti ottamaan turhan usein verikokeita ja hän pelkää sitä aivan kamalasti, niin ajattelin ottaa mukaan katsomaan kun äidiltä otetaan, jos hän hokaisi ettei se ole niin paha paikka. :)
 
Hei miten ton oman nimimerkin saa muutettua? Oonko nyt ihan tyhmä, kun en löydä mistä sen sais muutettua...
 
Tuolla sivun ylareunassa on linkki jossa lukee Vaihda nimimerkki!
 
Kävin tänään työhaastattelussa, saa nähdä miten käy! Jännittää kyllä ihan hirveesti kun toi pahoinvointi tuli takaisin ja pian alkaa kaikki labrakäynnit jne ja kuitenkin pitäisi olla vielä hiljaa :confused005

Olen siis tällä hetkellä osa-aikaisesti töissä, tarvittaessa työhön kutsuttava ja haussa kokoaikainen työ. Tuo mikä ehkä nyt tärppäs on määräaikainen parin kuukauden sopimus ja todella hyvä palkka.
 
Tuntuuko kenestäkään muusta, että nää viikot menee ihan hirveetä vauhtia eteenpäin? :happy:
 
Menee! Esikoista oottaessa tuntu et eka kolmannes vaan jatkuu ja jatkuu, nyt tuntuu et justhan mä plussasin :D
 
Ku miettii et plussas viikolla 3+ ja nyt 10+ nii on kyl menny nopee! Mut muuten tuntuu et viikot ei etene :hilarious:
 
Minusta viikot menee tosi hitaasti. Vielä kaksi pitkää viikkoa pitää odotella nt-ultraa..
 
Mustakin tuntuu aika hitaalta sillain päivätasolta katsottuna. Sit kun katsoo kokonaisuutena niin onhan se aika nopeasti mennyt kun kohta eka kolmannes jo takana.
 
Minusta aika menee tosi hitaasti.. miten niin malttamaton :D Tällä viikolla pe eka neuvola :) jänskättää nyt jo paljon mut onneksi on niin ihana neuvola täti et odotan tapaamistamme innolla. Sama täti ollut minun siskolla kolmen raskauden aikana ja on kehunut kovasti :)
 
Tänään kaupassa etsin esikoiselle vaatteita ja siinä oli myyjä laittamassa aletarroja niin totesi että huomasitko tuossa pyöreässä nuo pienemmät koot mitä laitoin. Tarkoitti siis ihan vauvan vaatteita :D olin itse siinä että joo en ehkä haluaisi että tämä olisi niin selvää vielä ulkopuolisille :D viikkoja kun on 11+3 :)
 
Mulla on menossa 7+4 ja tämä maha näkyy jo nyt varsinkin illasta ku turvottaa.. noh sunnuntaina sit hellun exä haki tytärtä ja katto minua pitkään ja tuimasti (näitten erosta kulunut 5 v joten mitään syytä tälle mulkaisulle ei ollu). Katto mahaa ja katto silmiin vuorotellen. Kumpikaan ei sanonu mitään, mie kävelin vain suoraan omaan autoon :D Tuumasin hellulle et jännällä odotetaan ku tytär tulee takas äidiltä et onko äiti udellu vauva aiheesta :wink
 
Tuntuu että oon odottanut Perjantaina olevaa ekaa neuvolaa jo ikuisuuden!
 
Tänne iski poskiontelon tulehdus. Lääkäri määräsi antibiootit. Raskaudesta kerroin tietysti ja näitä saa käyttää raskauden aikana. Silti on jotenkin epäileväinen olo, että uskaltaako niitä syödä :sad001
 
Verikokeissa käyty tänä aamuna. Nyt pitäis vaan malttaa olla kuikkimasta oma kantaan tuloksia. Hirveen stressin sain itelleni esikoista odottaessa, kun yritin itekseni mennä googlen kautta niitä tulkitsemaan :sorry:
 
Takaisin
Top