Ei mekään maltettu pitää raskautta salassa lähipiiriltä, mun miehen käytös herätti epäilykset eka hänen perheessään kun käyttäytyi aivan ylisuojelevast mua kohtaan. Anoppi arvasi heti. Me ollaan seurusteltu keväästä asti ja aika äkkiähän tämä tuli, mutta kun itsellä on ikää jo 33 ja kolmas lapsi on aina ollut haaveena niin mitäpä tässä aikailemaan.
Ihana että meitä on täällä niin erilaisia ja eri ikäisiä ja erilaisissa elämäntilanteissa olevia. Tähän jää koukkuun, pakko useampi kerta kuukaudessa käydä katselemassa ja lukemassa viestejä!
Itekkin selasin alussa vauva.fi foorumeita mutta päädyin tänne kun tuntui että täällä on keskustelu vapaampaa ja suvaitsevaisempaa... tässä iässä kun ei jaksa kaikesta nipottaa :D
Jotenkin ihan eri fiilis olla raskaana näin "aikuisena". Muistan tosi miten ihanaa odotus oli myös silloin 23 vuotiaana, silloin esikkoa odotellessa kun kaikki oli uutta ja outoa ja voi miten sitä otti itseensä jos joku jollain foorumilla kommentoi tympeästi tai jos luki miten joku toinen on raskauden aikana toiminut, koki olevansa jotenkin huonompi ja siitäkin tuli paha mieli. Nyt osaa vaan kohautella olkapäitä ja aatella että kukin tavallaan. Olen kyllä sitä mieltä että kuka vaan on just se paras mahdollinen äiti omalle kasvavalle pienokaiselle, ikään ja elämäntilanteeseen katsomatta.
Mullakin on muuten massu turvoksissa (viime viikonloppuna olin kun kävelevä kaasupallo!! :D )ja ainakin farkut alkaa olla jo tympeän tuntoiset. En vielä aatellu tilata äitiysvaatteita, töissä pyysin työnantajalta kokoa isommat housut (ihan vaan siksi ku oon lihonu

) ja kotona selviän löysemmillä kamppeilla. Rintsikat pitää varmaan lähtee ostamaan isommat vaikka tiiän että ne pitää uusia vielä uudelleenkin...