Kesäkuun kullanmurut 2014

Heipsansaa! Täällä tänään varovaisen plussan saanut 25v jo yhden pojan äiti.
Laskurin mukaan LA olisi 9.6 ja tänään siis rv 4+6 :)
Yritystä ei ehtinyt olla takana yhtään, vaan heti pillereiden poisjätön jälkeen tärppäsi :p
 
Hei kaikille kesäkuuta odottaville. :)
Täällä ilmottautuu yhden kahdeksanvuotiaan pojan äiti. Toista yritetään, kun viimein sain miehen ylipuhuttua. :)

Perjantaina testasin juuri ja juuri silmillä erottuvan plussan ja tänäaamuna vähäsen vahvemman.
Varovaisen innostunut olen jo, mutten uskalla vielä ihan riemuita, kun viivatkin olivat vielä niin hailakat.
Laskurin mukaan laskettu aika olisi 13.6.2014

Jännityksellä odotan millaisia oireita tämän toisen kanssa tulee. Ensimmäisen kanssa raskauspahoinvointi oli ankaraa ja ympärivuorokautista ensimmäiset 5kk. Olin välillä tiputuksessakin sen takia. Jos jollakulla on vinkkejä kuinka tuon voisi tällä kertaa välttää, ottaisin ne ilolla vastaan.

(Muoks. Löysinkin tuon nimimerkinvaihtokohdan ihan itse...)
 
Muokattu viimeksi:
Täällä myös la laskurin mukaan 13.6.2014 jos tuo haalean selkeä viiva nyt pitänee paikkansa :) Ja rv 4+2 menossa... Olo on vähän epätodellinen, että onko sitä oikeasti tärpännyt heti ekalla yrityskierrolla. Mutta kaipa niinkin voi käydä.

Osaako joku kerta, että pitäisikö tuon viivan olla yhtä vahva kuin kontrolliviivan? Siis kun jostain luin, ettei se olisi ikinä yhtä vahva. Selkeästi tuon minun viivan näkee kylä, mutta haalea se on. Jotenkin vähän pelottaa et mitä jos liian innokkaana hihkun kaikille :D Viime yönäkin heräsin hirveisiin menkkakipumaisiin tuntemuksiin ja ajattelin et nyt se täti sit tuli kylään. Onneksi vielä ei näy punaista missään!
 
Freyja86: mulla tuli yhtävahva viiva kontrolli viivan kanssa joskus 4+6? Et en usko et hätää :)

TERVETULOA UUSILLE! :)
 
Heippa kaikille :)!

Meillä on tämmöinen jännä kuvio että...
Vajaa 3 viikkoa sitten kävin munanjohtimien aukiolotutkimuksessa tiputteluvuodon takia ja kun ei sitä vauvaakaan ole kuulunut tjottailusta huolimatta. Olen avoimin mielin käynyt myös horstmann hoidoissa kuluvien viikkojen aikana, vaikka en erkoisemmin tunne näitä vaihtoehtohoitoja, kuulosti vain mielenkiintoiselta. Toissapäivänä aloin katselemaan kalenteria, että onpas tehokas tuo horstmann kun ei ole tiputteluja näkynyt ollenkaan ja tajusin, että kuukautistenkin pitäisi jo olla alkanut. Eilen aamuyöstä, kun kävin toisen kerran vessassa päätin tekaista raskaustestin ja siinähän näkyi kaksi viivaa! Outoa tässä on se, että ne munatorvet todettiin olevan täysin tukossa ja IVF hoidot edessä!

Mielenkiinnolla jään odottelemaan seuraavia juonenkäänteitä.
 
Moikkelis!
täällä yksi kesäkuussa lisääntyvä lisää :D eli plussan tein 3.10 ja LA ois sitte näin alustavasti 10.6.14 :Heartred
Tämä tuleva vauveli on meidän perheeseen toinen, esikois tyttäremme on syntynyt heinäkuussa 2012 :Heartred
Tuleva vauveli ei ole yrittämällä tehty vaan hän päätti itse et nyt on hyvä hetki tulla samoin kun esikoinenkin :)

Vähän minusta :) olen 26-vuotias ja asun Nastolassa. Perheeseen kuuluu minun ja esikoisen lisäksi minun aviopuolisoni ja kaksi kissaa :) tällä hetkellä työskentelen kosmetiikkamyyjänä :)
 
Kiva, että muitakin löytyy Päijät-Hämeen seudulta. Me ollaan miehen kanssa muuttamassa sinne suuntaan viimeistään vuoden vaihteessa. Haluaisin niin päästä ekaan neuvolaan sinne niin olisi sitten tuttu paikka ja varmasti kaikki tieto. Itsehän olen kotoisin sieltä joten tuttua seutua mulle.

Milloin se eka neuvola tosiaan olisi hyvä varata ja mille viikoille se osuu? Ensimmäinen kun on kyseessä niin ihan untuvikko vasta olen kaikissa asioissa :)

Tänään aamulla toinen selkeä plussaviiva joten kyllä se varmasti siellä on. Ainakin rinnat ovat turvonneet siihen malliin et joudun kohta liiviostoksille :D
 
Mä soitin heti vaik apteekin viiva oli haamu ja clearblue digital sano et raskaana ( olin vaa päässäni tiennyt niinkun esikoisestakin et tärppäsi) sain ajan heti viikolle 7+4 esikoisen kanssa kävin jo viikolla 6 :) siel voi olla jonoo kun kesällä syntyy paljon vauvoja päksis :)
 
Poppu: Meillä on sama tilanne että kahta kotia asutaan, eri paikkakunnilla. Mun lapset on koulussa täällä missä on mulla asunto ja kumppanilla on talo eri paikkakunnalla. Sinne asetutaan sitten joskus, viimeistään ensi vuoden puolella. Hyvin tämä toimii näinkin kun kuitenkin liki kokoajan ollaan yhdessä, joko siellä tai täällä :grin
 
Pääsen kuin pääsenkin ilmoittautumaan mukaan!:happy093

Täällä jo oviksesta asti pyörinyt lukemassa kesäkuisten juttuja! Viikko sitten alkoi selvät vihlasut/repäisyt, että tiesin jo sillon olevani raskaana. Arvaatte varmaan, että sormeni on syyhynneet jo pitkään naputtelemaan tänne!! :p

Laskettuaika siis ajoittuu tuonne 15. tai 16.6 :)

Olen aivan onnessani!! Tämä pienokainen on meidän kolmas. Kovasti toivon, että nyt pieni murunen pysyy loppuun asti matkassa mukana. Keskenmenon koin kaksi kuukautta sitten.

Onneaonnea kaikille muille plussanneille!!! :Heartred
 
Onnea uusille plussanneille! :welcome
Meitähän on jo täällä paljon!

Täällä on ollut tosi oireetonta (väsymystä lukuunottamatta) mutta tänä aamuna oli kyllä melko huono olo. Tätähän olen odottanutkin, kun juuri nyt pitäisi nämä seuraavat kaksi viikkoa jaksaa työmatkoilla... Hmph. No, katsotaan nyt mihin olot kehittyy, tällä ololla pystyn vielä joten kuten reissaamaan, mutta toivottavasti ei tästä pahene.

Mä varasin apteekin viime viikon alkupuolella (viikot 5+) ihan vaan sen takia, että työkalenteri täyttyy sellaisella vauhdilla, että pian olisi vaikea löytää yhtään vapaata "salaista" aikaa. En kuitenkaan haluaisi ennen np-ultraa asiaa paljastaa töissä... Eka neuvola-aika osuu loppukuulle, viikoille 9+4 (neuvolan mukaan jo 10+0).
 
Moikka! Mie sain eilen hailakan haamun raskaustestiin, tänä aamuna sit pikkasen vahvemman. Aikasen keskenmenon koin reilu kuukaus sitten, toivottavasti tää pysyis kyydis loppuun asti. :) Tänään vasta dpo 10 (rv 3+3), esikoisestakin sain plussan jo dpo 9. LA siis näillä näkymin 20.6. Tiesin raskautuneeni jo heti ovulaation jälkeen, en edes yllättyny kahest viivast. :) Pikku nippailuja ollu oviksest lähtien ja tissit kasvanu!

Miukkiksella tosi outo ja jännä tilanne! :)
 
Mä jouduin jo paljastaa töissä sillä kesää tulee joulukuorma ja sitä tulee 4 lavaa jotka on mun pituisia niin jouduin ilmottaa etten Aijo nostella kauheen painavia sekä kun sesonki alkaa nii joulukuussa ois ollut 4 viikkoa töitä 6 päivän putkissa niin piti sit kevennystäkin pyytää sillä ensimmäisen raskauteni olin sesonkina töissä ja noh koska niveliin löysty lantiolta hyvin aikasta vaiheessa ja pahoinvointi kesti 24/7 sinne raskausviikolle 16 asti niin 3 viikkoahan sitä saikkuu tuupattiin pahimpaan sesonki kiireeseen ja mulla oli tosi huono omatunto sillo :/

Tällä hetkellä viikot siis 4+6 ja vielä on suht hyvät olot, mutta viimeksikin kaik alko vasta viikolla 6 tai 7 et et sitä odotellessa :D vuodenvaihteen jälkeen tipun taas osa-aikaseks ja se sopii mulle tän raskauden vuoksi oikein hyvin :) ei tartte esikoisenkin (1v2kk) olla nii paljoo päi väkodissa :)
 
Mulla sama kun vilmaliinil et tiesin heti ovisen jälkee et nyt tärppäs :D mut maltoin testin kanssa niin et tein sen 2 päivää ennenku menkkojen kuulu alkaa :)

ONNEA kaikille jo plussanneille ja uusille myös!!
 
Mäkin tiesin esikoisesta heti oviksen jälkeen, että raskaana ollaan. Tästä toisesta ei ollutkaan yhtään niin selkeät oireet, vaikka vähän aavistelinkin raskautta... Muutenkin on ollut melko oireetonta, pikkasen etomista, väsymystä ja alkuun palelua. Niin ja noi tissit on valtavat.:grin

Tällä hetkellä viikot siis 4+6 ja vielä on suht hyvät olot, mutta viimeksikin kaik alko vasta viikolla 6 tai 7 et et sitä odotellessa :D

Tätä mä pelkäänkin kovin, nyt on arviolta 6+3 ja ensi viikolla olisi työmatka Saksaan (7+5 - 8+0), mitä siitäkin tulee jos on pahoinvointi todenteolla päällä. No, voihan se olla, ettei edes tule pahoinvointia tässä raskaudessa...
 
asiast kukkaruukkuun, pääsin nyt läppärillä selaa tätä foorumia nii voin sanoo et se tableti sovellus on aika alkeellinen o.O ei pysty tykkää ikä oikein juur mitään muutakaan :D eli usein oo ntabletilla et en sit oo nihkee tyyppi ä en saa sill' vaan kaikkii toimintoja irti tästä foorumista :D :happy090 :smiley-bounce015 :smiley-bounce005
 
Mulla laskettu 2.6...ehkä. Tämä toinen vauvamme päätti yllättää ja aloin kummastella kun menkkoja ei kuulunut. No iloinen yllätys kuitenkin! Esikoinen on syntynyt heinäkuussa 2012 ja parin vuoden ikäerosta miehen kanssa oltiin puhuttu. Nyt aloitan työt uudessa paikassa ensi viikolla ja kauhulla laskeskelin et samoihin aikoihin alko pahoinvointi esikoista odottaessa. Mutta vielä olen ollut melko oireeton. Toivottavasti ei tarviis heti ekana työpäivänä pomolle kertoo et jään keväällä jo pois..?
 
mikäs päivä höpösen esikoinen on syntynyt heinäkuussa 12, meilläkin on esikoinen syntynyt heinäkuussa 18 päivä 2012 :) ja toinen nyt tulossa :D
 
Heinäkesä, minä käytän tätä foorumia kans lähinnä tabletilla, mut mulla se näyttäisi toimivan ihan ok (iPad). Sen sijaan tämä puhelimella selailu on ERITTÄIN hankalaa ja tönkköä... Mut pakko, kun on töissä eikä voi näytöllä pyöriä kaikenmaailman vauvasivustoja ja vauvakuvia. En halua, että sana ihan vielä leviää. :wink
Toisaalta täällä on muutpelkkiä miehiä, niin ei ne välttämättä tajuais. :D
 
Takaisin
Top