Kesäkuun kullanmurut 2014

mustatuleemamma14

Vasta-alkaja
No niin!!! Uskomatonta mutta totta! näyttää siltä, että eka kierroksella tärppäsi! :happy093

Yritän hihhuloida hillitysti, koska olen kirjaimellisesti plussannut 5minsitten, menkkojen oli pitänyt alkaa eilen ja LA laskurin mukaan 3.6.2014! Eli ihan pikkuruinen kirppu siellä vasta kasvamassa...

Voi elämän kevät, jos tästä tulee totta - meistä tulee perhe!

Olen 23 v. opiskelen ammattikorkeassa, naimisiin on poikaystävän kanssa menty nyt elokuussa. Tunnettu kylläkin ollaan satavuotta. Tai siis 15-vuotiaana tavattiin.

Toivottakaa mulle onnea matkaan!! Ja jos löytyy ketään "kohtalotovereita", että olisikin kiva saada juttuseuraa toisista tulevista mammoista ja kasvattaa mahoja yhtä matkaa :happy119
 
Täällä toinen kesäkuinen :) :). Tai uskon olevani vaikka testiä en ole vielä tehnyt ja oviksestakin vasta 13 pv mutta oireet puhuu puolestaan. Järkyttävän arat nännit ja semmoinen ihme aavistus, että kyllä tämä tätä on. Mullekin eka raskaus - jos siis on, mutta uskon että on. Kuitenkin, kunhan varmistuu, tuun kertomaan! Ai niin, laskurin mukaan laskettu aika olis 6.6.
 
Plussaa ei ole vielä tullut enkä tiedä tuleeko, viikonloppuna testailen. Täällä menossa kp 24 ja dpo 8. :) Jos plussaan, niin LA olis 1.6. :) Menkkojen pitäis alkaa maanantaina. Palaillen.. :) Ja onnea teille jo plussanneille.

Vuoden verran ollaan yritetty, yritys kierto 11 menossa. :)

Tunturituisku87 joko plussasit?
 
Plussa tuli kuin tulikin, ihan niinkuin aavistelin :). Viikonloppuna minäkin testailin. Nyt sitten jotenkin kirjaimellisesti odottavalla kannalla. Mitään oireryöppyä ei ole, melko normaali olo. Ja kuitenkin näin suunnattoman paljon tavallisuudesta poikkeava tilanne! Catsie, plussasitko sinä?
 
Hei! Rekisteröidyin vasta sivustolle, vaikka täällä keskusteluja olen seurannut jo aikaisemmin. En ole toistaiseksi plussannut, vaikka lähemmäs puoli vuotta on yritetty. Jos tässä kuussa tärppäisi niin laskettu aika olisi 6.6. tiennoilla. Ainakin viikko vielä pitää odottaa ennen kuin kaapissa odottavaa testiä teen, en malta odottaa enää! Enkä haluaisi enää pettyä.. toivotaan parasta. ~
 
En ole vielä plussannut. Testailen viikonloppuna vasta. Mutta jotain "oireita" vois olla kauheet ilmavaivat lauantaista lähtien ja aamu unisuus, voisin nukku aamulla vaikka kuinka kauan. Päivällä ja illalla ei väsytä
En edes tiedä jos ilmavaivoja voi raskausoireeksi sanoa..

Hurjasti Onnea Tunturituisku87 :blob10 :blob3 :blob5 :blob5 :blob6 :blob7 :blob9 TARRASUKKIA!
 
Moikka! Olen yhden lapsen äitee... edellisen kerran tammivauvat 2011 ryhmässä vaikka synnytinki jo 2010 joulukuussa... nyt olisi NIIN ihanaa päästä tähän kesäkuu 2014 ryhmään että huh huh... Pientä nippailua mukamas tuntenut alavatsalla ja tarkkaan olen itseäni yrittänyt tulkita yötä päivää josko jotain oireita antaisi mahdollisesta pienokaisesta. En ole siis vielä plussannut. Viimeviikon sunnuntaina eli 15.9. luulisin että oli ovis ja ovis laskureidenki mukaan sille viikonlopulle se osui ja silloinhan mieheni olikin kuin olikin eritäin halukas peittoa heiluttelee ja itsekkään en vastaan laittanut yhtään... :D 30pv mennessä pitäisi menkkojen alkaa jos on alkaakseen.... Jänskätään nyt sitten yhdessä mitenkä käy.

Olen siis ylihuomenna 26vuotias, avoliitossa oleva yhden vajaa kolmevuotiaan pojan äiti. Vauvakuumetta on ollut oikeastaan edellisestä synnytyksestä lähtien! Se olivaan niin kivaa ja ihanaa!! Mieheni ei ole vain lämmennyt asialle, mutta nyt sitten ilmeisesti viime sunnuntaina lämpes kun niin suoraan asiaa kysyi. Paljon emme asiasta ole keskustelleet kun ei mieheni mielestä ole ajankohtainen asia ollut, mutta mikäs tässä... tulee jos on tullakseen asenteella mennään, kiire ei ole!!
Onnea jo plussanneille ja tsemppiä niille jotka malttamatomana odottaa plussa tuloksia. Minäkin tooodella malttamatomana!!! :D

o 13.9-16.9/ kp 35-37/ yk 1
 
Huomenta vaan tänne!
Täällä olis yksi "ensikertalainen" tässä asiassa. Olen 31 vuotias Hämeestä, Onnellisesti avoliitossa ja häätkin suunnitteilla jossain vaiheessa.
Jätin pillerit pois elokuun 20. ja seuraavat menkat pitäs olla ens vkl....Nyt alkanu viime viikolla oleen oireet semmoset, että taidan tehä testin piakkoin. Alkanu rinnat aristaa aika paljon viime viikolla,ala mahassa pistelly, päänsärkyä melkein päivittäin, väsymystä, pissahätä tosi usein ja yöllä jopa 2 kertaa. Huomausta ollu vähän kans.Mielialat vaihtelee, lähinnä itku on tosi herkässä. Tosi erikoinen olotila kyllä ollu, mutta en usko mitään ennen kun testi kertoo.Yritettiini ovis aikana useena päivänä ja jos tärppäs nii la ois laskurin mukaan joskus 31.5 tienoilla :love017
 
En tiedä tämän foorumin "sääntöjä", mutta jossain foorumeilla ollaan aika tarkkoja siitä, mihin "kuuluu" kirjoittaa ja että uusia ketjuja ei aloiteta jos samasta aiheesta löytyy jo ketju.

No mutta joka tapauksessa, eikös tänne puolelle kuuluisi kirjoittaa vasta kun on tehnyt positiivisen raskaustestin? Ja mun laskutaitojen mukaan kesäkuiset lasketut ajat eivät pitäisi vielä olla edes tiedossa. Nyt jos tekisi positiivisen testin, niin mun logiikka ja raskauslaskurit sanoo, että LA ajoittuu vielä toukokuun loppupuolelle. Haaveilijoille ja kuumeilijoille on ihan omat ketjut täällä.

Anteeksi, jos kuulostan v-mäiseltä, ei ole tarkoitus. :) Musta olisi vaan kiva, jos sitten tänne puolelle kokoontuisivat vaan plussanneet, niin pysyisi homma selkeämpänä.
 
pihla : oikeessa olet. onkos sellasta ketjua jossa on ovisteltu ja odotetaan ovista vai onko sekin siellä haaveilu ketjussa ?
 
Vauvakuumeen puolella on kuumeiluklubeja, sinne vaan mukaan. Vaikka tässä kuussa ovuloineet tai Raskaaksi 2013 tai Äidiksi ensi kertaa tai Toista vauvaa kuumeillen tms. :)
 
oon kyllä koko vuoden seurannut kuukausittain näita plussaneet klubeja ja jokaisena kuukautena on -ei vielä plussaneita- ollut mukana jotka sitten poistunett kun nega tullut. Ite vuoden yrittäny ja joka kierrosta toiveekkaana seurannu plussaneet ryhmiä.
 
Joo ja se on monia takuulla myös ärsyttänyt mutta eipä täällä kukaan nosta kissaa pöydälle kun sekin on epäkohteliasta... Tuskin siitä kirjattuja sääntöjä on, mutta netikettiinhän kuuluu, että foorumeilla pysytään niillä osioille, jotka omaan aiheeseen ja elämänpiiriin kuuluu. En mäkään mee vauvaelämän puolelle aukomaan miten miun mielestä vauvoja pitää hoitaa ku ei miulla oo lasta. Meen sinne sit kun se on miulle ajankohtaista.

Muoks. mäkin seurailen kaikenlaisia palstoja täällä mutta en kommentoi niille mitkä ei miulle kuulu. Tähän pistin nyt lusikkani soppaan kun on niin paljon muitakin... Muuten jos kirjoittelen "väärälle osiolle" tuolla kuukausipalstoilla niin pyrin pitämään minimissä ja sinne sanomaan että huhtikuisista huutelen :) Tarkoitus näissä ryhmissä on kuitenkin saada sitä ryhmähenkeä aikaan ja se ei onnistu jos on "ulkopuolisia" koko ajan huutelemassa väliin.
 
Ok, itse en ole seurannut oikeastaan kun vasta maaliskuun klubia, jossa ehdin vähän aikaa olla mukana ennen keskenmenoa. Sen jälkeen välillä kurkkinut toukokuuta ja nyt huomasin jo kesäkuulaisiakin ilmestyneen ja tämä oli ensimmäinen ketju, jossa huomasin kuumeilijoita mukana. Pyydän siis vielä anteeksi, jos kuulostan tylyltä. Ihmettelin vain, että miksi kuumeilijat eivät kaikki voisi kokoontua samassa paikassa. Tuossa kuitenkin sanotaan, että tämä on paikka, jonne raskaana olevat kokoontuvat.

Tämä on ehkä vain pinttymä, mikä itselle jäänyt kun olen pyörinyt tiukempien ohjeiden foorumilla (pakkotoisto.com). Ja kun
muutenkin tykkään säännöistä. :D

Itsekin toivon, että voisin tänne muutaman viikon päästä ilmoittautua. :) Vielä ei kuitenkaan ole sen aika. (Ja nyt kaikki ketjulaiset on varmaan ihan kypsyneet muhun, kun tulin tänne aukomaan päätäni...)

Muokkaus: Jaaha, Elmiina ehtikin jo ensin ja kiteytti mun ajatukset. :)
 
Voi hiisi! Olen huuli pyöreänä lukenut täällä näitä kommetteja ja miettinyt, että mitenkä tarkalleen otaten minun on ollut mahdollista plussata JA saada kesäkuun LA, jos se kerran ei ole mahdollista. Sitten tajusin, olin laskenut Vauvan laskurilla niin, että edellisten menkkojen eka pv olisi ollut 30.8. vaikka se oli ovispäivä! :D. Damn ja tyhmä olo. Uusi laskutoimitus ja lopputulos: LA 23.5. (Hän siirtyy nolona ja nöyränä toukokuisiin...)
 
No mä kyllä ihmettelin kanssa, että enkö mä vaan tajua vai mikä tässä mättää. :) Hienoa jokatapauksessa, että olet plussannut. Oikein paljon onnea ja tsemppiä!
 
Varovasti kurkkaan tänne. Kierto sen verran epäsäännöllinen, että tarkkaa laskettua aikaa on vaikea määrittää, mutta se lienee joko ihan toukokuun lopussa tai sitten 1.6. Ja koska edellinenkin raskaus venyi lasketun ajan yli viikolla, niin ilmottaudutaan nyt tänne kesäkuisiin. :)

Meillä yksi tyttö (1/2011), joten PikkuKakkosta tässä nyt alettiin odotella. :)
 
Meille tosikko matkalla ja arvioitu laskeutumisaika 1.6. =) Aamulla plussattu! Esikosta jännättiin kolme kiertoa mutta tosikko tärppäsi eka kierrosta. Vasta oli ekat menkatkin synnytyksen jälkeen ja taas saa olla pari vuotta ilman =) 1v 11kk tulee murusille ikäeroa.
 
Takaisin
Top