Kesäkuun kullanmurut 2014

Heips :) Uusi plussannut täälä!
Tosin plussa saatiin jo 1,5viikkoa sitten, nyt rv 5+4 ♥ Itselläni on jo 7-ja 5-vuotiaat pojat, tuleva mun ja aviomieheni ensimmäinen yhteinen :)

Ekat oireet alkoi jo ennen plussaa, valtaisa alkuraskauden väsymys mitä koin jo kahdella aikaisemmallakin kerralla. Sitten tuli tissit kipeeks ja nyt on hajuaisti yliherkkänä (ei kivaa!) sekä mielialat vaihtelee.. Iltaisin tääläki turvottaa kuin ois jo pitkälläkin raskautta ja jatkuva janontunne. Närästys, joka vaivas pahasti alusta loppuun kahella ekalla kerralla, on onneksi vielä ollut melko vähäistä :)

Meillä eka neuvola vasta 30.10, ja laskettu aika tosiaan laskureiden mukaan 6.6. Ei malta oottaa ♥

Terkuin äiti 26v

Mielikuvitusta täälläkin välillä mietitään. Masu tuntuu kyllä välillä oudolta ja rinnat aralta, mutta siinä onkin sitten tällä hetkellä meikäläisen oireet. Ehkä "oireettomuus" mielen välillä pistääkin sekaisin.

Täälläkään ei hirveästi ole oireita, muita kuin turvotus ja rintojen arkuus. Kaiken lisäksi aamulla huomasin kellertävää vuotoa ja heti alkoi pelottaa että onkohan kaikki varmasti kunnossa... Voisipa sitä ottaa rennosti! Päätin, että soitan tänään sinne neuvolaan aikaa ja ostan digitestin, jolla varmistan vielä et varmasti oon raskaana :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Moikka :) Mä tein eilen haamuplussan, ja nyt ois viikkoja tasan 4+0 ja la 18.6 oman laskun mukaan. Meillä on ennestään pojat 3,5-vuotta ja 16pv kuopus täyttää 1-vuotta. Mitä oireita teillä muilla on näin alussa ollut? Mulla on vaan valkovuoto tosi runsas

Onks teillä muilla sattunu tuleen veristä vuotoa alkuraskaudessa? Mulla on tullu ja tietenki oon nyt ihan paniikissa vaikka lääkärissä ja neuvolassa on sanottu että ei tarvi huolestua.

Mulla ei oo tullut veristä, mutta sellaista kellertävää tuli tänä aamuna ja hieman olin jo paniikissa. Mut mäkin oon kuullut että se on normaalia eikä tarvis olla huolissaan. En millään malttaisi odottaa marraskuulle et pääsen neuvolaan :)

mä plussasin siis pari päivää ennen kun menkat piti alkaa, sinä päivänä kun kuukautisten ois kuulunut alkaa oli pissalla käynnin yhteydessä pyyhkiessä veristä valkovuotoo paperissa mut se loppu siihen yhteen päivään. kuulemma sellai pieni voi olla ihan normaalia jos kiinnittyy ja sit joku verisuoni voi esim rikkoutua siin kiinnitysvaihees :) mut jos se vaa kestää niin kävisin ite tarkistamassa :)

Mulla on alkuraskaus oireina juurikin tuo RUNSAS valkovuoto ja rinnat erittäin turvoksissa ja arat. Turvotus myös aika huippua :D

Mä tiesin heti ovulaatiosta, että oon raskaana koska seksin aikana tuli verta ja sama homma kävi esikoisen aikana :D En tiedä mistä johtuu.

Mulla tuli ihan alussa (kun menkkojen olisi pitänyt alkaa) paperiin pyyhittäessä ihan vaaleanpunaista valkovuotoa ja samoin seksin aikana rusehtavaa valkovuotoa...
Olen säilyny liki oireettomana eiliseen asti, mut illalla tuli aivan järkyttävä pahoinvointi!! Makoilin sohvalla tuntitolkulla ja nukuin välillä. Väsymys on infernaalinen ja mies ihmettelikin miten ihmeessä voin nukkua niin paljon...

Ja tämä aamukin alkoi oksentamalla ja tässä reippaana töissä koitan olla... Aika oli laittaa Sea Band- pahoinvointirannekkeet käsiin.

Ihanaa huomenta kaikille!!!

Mä oon kanssa ollut tosi väsynyt ja nyt mua on ruvennut vaivaamaan aamuinen huimaus ja huonohko olo. Vielä en oo oksentanut, mutta kouluun kävellessä tuntui et maailma pyörii silmissä. Yleensä tuo menee ohi ruokatuntiin mennessä.

MIelenkiinnosta kyselen, että oletteko jo hankkineet jotakin tulevalle perheenjäsenelle? Mä innostuin jo alkusyksystä neulomaan ja jämälangoista valmistui sukat, lapaset, takki, pipo ja housut :D Tosin pääsen ensi syksyksi tekemään isompaa vaatekertaa kun nuo ovat pientä kokoa :)

Mä oon ostanu 3 kpl puolipotkareita 1kpl housuja ja sukkia :) vielä en ole muuta hankkinut mutta ehkä sitä taas sitten jotakin tarttuu mukaan kun kaupoille menee :)

Me ostettiin miehen kanssa vauvalle kotiutumisvaatteiks housut, body ja ohut haalari, koitan liittää tähän kuvan mukaan mutta en takaa että se onnistuu :D

Liitteet

• 1381393495875.jpg
    1381393495875.jpg
    60.7 KB · Katsottu: 30
Moi, olen uusi täällä ja plussasin viime perjantaina, viisi päivää ennen menkkojen alkua eli aikaisin näytti plussaa. Nyt 4+4 menossa. Tein testin kun oli vain semmoinen olo, että nyt on tärpännyt kun rinnat tuntui kävellessä aroilta ja sain nuhan viime maanantaina. Oviksen aikaan tuli vähän veristä vuotoa ja olen lukenut että sitä voi tulla joskus ovulaation jälkeen. Mangi: samoin veristä vuotoa voi tulla silloin kun kuukautiset alkaisivat ns. valemenkat. Niitä ei minulle nyt tullut, kahdessa ensimmäisessä raskaudessa tuli. Nyt on ollut oireina vain rintojen arkuutta, pientä huimausta, kuiva suu aamuisin, yöllä saa nousta vessaan ei vielä juurikaan pahoinvointia tai muuta. Saa nähdä ilmeneekö muita oireita. Mulle on tullut edellisissäkin raskauksissa joku flunssan tyyppinen oire, ekassa tuli nuha ja poskiontelotulehdus toisessa korvatulehdus!

En ole vielä hankkinut vauvalle mitään ja kaikki mitä edellisiltä (jo koululaisilta) lapsilta jäi, on kyllä annettu pois tai laitettu kierrätykseen...

Mutta varmaan tässä kun alkaa viikkoja kertymään ja aikaa kuluu niin tarttuu kauppareissulta jotain pientä mukaan.

Niin ja on mulla ollut oireena myös painontunne alavatsalla.Mulla laskettu aika laskurin mukaan 15.6. Ovulaatiolaskuri ei pitänyt mulla edellisessä kierrossa paikkaansa eikä ovistikut, silloin ei siis tärpännytkään. Nyt tunnistin ovulaation itse oireista ja mulla ovulaatio näemmä on jo 16-17 päivää ennen menkkoja.

Takaisin