Kesäkuun kuhinat

Ivy, mä söin toissakesän amppareita ku ne helpotti, kärsin raskausajan myös matkapahoinvoinnista ja ainaku piti lähtä autolla johonki, ni otin pakkasesta jäätelön mukaan :D Toinen oli pillimehut, niitä oli paketillinen autossa ja laukussa aina mukana :D Ihme ku raskauskiloja tuliki, ku ei edes kaupareissua voinu tehä ilman eväitä :D
 
Tänään viettämässä pitkään suunniteltua tyttöjen iltaa, joka nyt plussan takia muutti hieman luonnettaan. Tulikin rillutteluillan sijaan napa täyteen herkkuja telkun ääressä -ilta. :grin
 
Mun raskaustestiunissa niihin tulee aina enemmän ku kaks viivaa, enkä osaa koskaan tulkita niitä.. :D pitääpä ens kerralla kokeilla tota nuolaisutekniikkaa :D
 
Mä en oo pitkään pitkään aikaan nähnyt mitään unia. Tai en näköjään muista nähneeni yhtään. En ees muista millon oon viimeks nähny jotain unta, varmasti useampia viikkoja sit.
 
Mä nään kans tosi levottomia unia raskauden aikana. Yleensä en muista nähneeni mitään unia, mut raskaana ollessani näen tosi paljon painajaisia. Kirvesmurhaajia ja puukkoheilujia yms yllättäviä äkkipudotuksia. Ei kivaa :/
 
Mä näen kanssa raskaana tosi omituisia unia. En mitenkään erityisen paljon painajaisia, mutta muuten vaan outoja unia. :wideyed:
 
Mulla kyllä myös unet muuttaneet luontoaan raskauden myötä. Jotenkin ne muistaa aamulla paremmin ja on yleensä jotenkin tooooosi outoja:smiley-ashamed004
 
Mä näin plussaa edeltävällä viikolla unia joissa plussasin :) muuten nään kyllä aina tosi vauhdikkaita unia ja muistan ne aamullakin hyvin.
 
Unia tulee nähtyä täälläkin, tosi selkeitä ja muistettavia (tai siis ainakin aamulla vielä muistan ne). Raskauteen eivät tosin ole tainneet yksikään vielä liittyä. Niin ja puhun kuulemma unissani. :shy:
 
Gnome just näitä..tosi pelottavia...tovottavasti ei ala tässä odotuksessa....mua rupe nyt jännittää ja pelottaa nää keskenmenot. vaikka joo alussa näitäkin tulee.mutta ne omat kokemujsetkin niin vahvasti muistuu mieleen varsinkin kun joku siitä mainitsee...pysy nyt rakas mukana loppuun asti :Heartred
 
Eikös muutamalla keskustelijalla jo näy tuo "Helmimammat 2018" profiilikuvan vieressä? Silloin on lisätty salaiselle puolelle.

Mäkin laitoin tänä aamuna viestiä että omien laskujeni mukaan olisi 30 viestiä täynnä, ei ole vielä vastausta tullut. :wideyed: Mutta jossain taisi lukeakin, että laitetaan vaan kaksi kertaa viikossa, tiistaisin ja torstaisin, joten ehkä ne tämän päivän lisäykset tehtiin ennen mun viestiäni.
 
Mulla olisi sitten tavoite, että tiistaihin mennessä saisin viestimäärät täyteen ja pyynnön lähetettyä :grin
 
Mut oli lisätty sinne tänään klo 9 aikaan, eli varmaan jos tänään laittoi viestiä niin ei ehtinyt mukaan. Itse laitoin eilen viestin.
 
Mä olin laittanu eka väärälle henkilölle. Tänään sain iltapäivästä laitettua oikealle. Varmaan sitte tiistaina hyväksytään :)
 
Toisessa ketjussa puhuttiin ruokarajoituksista, mutta onko kellään alkanu ruokahimot?

Mulle tulee välillä tarve saada jotain raikasta, esim tomaattia tai hedelmää. Sit tulee kans tarve saada jotain suolaista tai mukavan mausteista. Leipä onneks toimii hyvin :p Ja piimä on parasta. Sitä tulee juotua enemmän kuin aiemmin mikä on kyl hyvä kun jogurtin syöminen on puolen vuoden aikana jääny vähemmälle. Keho selvästi pyytää tarvitsemansa :D
 
Takaisin
Top