Kesäkuun kuhinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuli muuten mieleen, että eikös me saada tän vuoden äitiyspakkaus? Se on kyllä tosi ihana, selailin kuvat siitä, vaikka vähän ajoissa kylläkin :p

Olipa kiva pakkaus :) en oo oikee aikasempiin ollut tyytyväinen mut nyt on värit kohdalla :)

Onpa kivoja juttuja :) menispä kaikki onnellisesti niin pääsis tilaileen.

Näyttää kivalta tuo pakkaus, kivasti tyttöväriäkin.. edellinen minkä sain 2007 oli ihan poikavärinen.

Tosiaan hyvä kun ovat tajunneet Kelassa sen että äitiyspakkauksen suo olevan mahdollisimman neutraali väreiltään, tai ainakin "unisex". Vaikkei sitä lapsen pukemisessa tarvitse turhan konservatiivinen ollakaan. :) Toi pöllömakuupussi on ihana!

Mustakin on hienoo, että on neutraalin värisiä :) vaikka en kyllä oo aatellukaan että tytölle ostaisin erikseen vaaleenpunasia ja pojalle sinistä.. mun mielestä tytönki voi pukee ihan hyvin siniseen ja pojan punaseen (ei nyt ehkä vaaleen, mutta tummanpunaseen). Musta tuntuu että ite tuun ostaa aika neutraalin värisiä vaatteita pienelle, jos vaan kaikki menee niin hyvin että syliin asti pikkunen saadaan :) <3

Hei mulla tuli pieni ongelma ton viikkojen laskemisen kanssa, ovis oli silleen että siitä laskettuna mulla olis rv5+2 menossa, ja samaten huomenna kun soitan neuvolaan, laskevat samalla tavalla koska eikös ne laske sen 28pvän kierron mukaan? Mä oon laskenu vaan sen mukaan, että kun luteaalivaihe on aina ollu sen 15pvää, niin laskin oviksesta 15pvää eteenpäin niin tää kierto ois ollut 31pvää pitkä.. sen mukaan olis rv4+6, mutta oviksen mukaan tosiaan 5+2 (ja neuvolan kaavan mukaan)?

Ei se ole vakavaa, jos laskelmat heittää päivillä. Varhaisultrassa tai nt-ultrassa pystytään aika hyvin jo sikiötä mittaamalla määrittää raskauden kesto sillä hetkellä. Aika usein silloin myös laskettuaikakin muuttuu :)

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Mulla varmaan aikaistuu parilla päivällä :)

Oon näköjään laskenu kokonaan väärin (äskenkin sekoilin). Siis täällä nyt 5+1 menossa, ja LA 4.2. :) kaikkien laskureiden mukaan.

Äh, ompa hieno tuo pakkaus. Mä en oo yhdestäkään ottanut pakkausta kun esikoiselle sain mun pikkusiskon pakkauksen joka on esikoista siis reilu vuoden vanhempi. :) Toiselle oli säästössä aika pitkiltä esikoisen kamoja ja niin on nyt tälle mahdolliselle kolmannellekin... mutta tuo pakkaus. Se on kyllä kiva ja vähän kyllä himottaisi se ottaa. :D

Edellisten lasten kohdalla oon pakkauksen ottanu, mut en kyl enää kolmatta taida saada mitenkään perustelluksi itelleni :D Sen verran paljon vauvatavaraa jo on. Toisaalta pöllömakuupussi...

Edellisten lasten kohdalla oon pakkauksen ottanu, mut en kyl enää kolmatta taida saada mitenkään perustelluksi itelleni :D Sen verran paljon vauvatavaraa jo on. Toisaalta pöllömakuupussi...

Mä tuun suurperheestä, ja meidän äidillä oli 5 äitiyspakkausta :D

Mä kans aattelin ehkä jättää ottamatta ton äitiyspakkauksen, vaikka se kiva onki tänä vuonna:) esikoisella on jääny melkeen kaikki vaatteet käyttämättä ku ne oli jotenki hassun mallisia meidän tytölle ja suurin osa väriltäänki vähän poikamaisia :(

Takaisin