Kesäkuun kuhinat

Voi vitsit, nyt en ole pariin päivään ehtinyt mitään kirjoittelemaan ja salainen puolikin on auki! Eikä tietenkään mulla ole viestimäärä vielä täynnä. :woot:
 
mulla on kauhee himo kaikkeen happamaan/karvaaseen(mikä nyt lieneekään oikea termi).
Tzatziki dippi, kevätsipuli raakana ja suolakurkut:Heartpink :hungry:
 
Normaalisti oon kunnon sokerihiiri, mutta nyt ei mee sokeri yhtään alas. Tekee mieli syödä vaan kunnon ruokia, tyyliin makaronilaatikkoa neljä kertaa päivässä :laughing002 Ei yhtään tee mieli syödä mitään leipää/jogurttia/muroja/hedelmiä tai muita välipaloja, pelkkää kunnon ruokaa vaan :D
 
Rousbe,ihan samat mieliteot!Eilen tein itse tsatzikia runsaalla valkosipulilla kun teki niin mieli [emoji1]
 
Mun teki illalla ihan kauheesti mieli herkkuja. Mies sitten toi kaupasta sipsejä ja suklaata. Ja yöllä herään ihan järkyttävään turvotukseen ja mahakipuun ja tietenkin kaiken närästyksen lisäksi meni vatsa sekaisin. Ihme kun ei maha meinaa nyt kestää joitakin ruokia lainkaan:sad001 piti sit ottaa närästyslääkettäkin...
 
Mulla oli eilen omat valmistujaiset. Hyvin meni läpi alkoholittoman skumpan kanssa ja nyt ihmiset kyselevät, onko paha krapula. :D Stressasin etukäteen, jäänkö kiinni. Krapulalta olotila tosin tuntuukin, vaikka menin jo puoliltaöin nukkumaan. Väsymys on ihan käsittämätöntä!
 
Mulla oli niin paha tuo pahoinvointi viikon ajan että vielä ei tee mieli mitään syötävää :sad001 ! Tänään söin ekan kunnon ruuan viime viikon keskiviikon jälkeen ja ai että oli hyvää :wink
 
Mulle ei oikeen maistu mikkään oikia ruoka. Eikä kuitenkaa voi kauan olla syömättä, ku tulee paha olo. Tuntuu, että syö vaan jotaki höttöä koko ajan aika saa proteiinia mistään. Tännään onneksi hoksasin, että rahka ja jäiset marjat saattas mennä alas niin tein mustikkasmoothien. Tämän päivän lämpimän ruuan saavutus oli kana-panini ja myöhemmin pari lusikallista jauheliha-makaronimössöä. Huolettaa etten syö tarpeeksi monipuolisesti.
 
Mulla ihan sama Fifi! Lämmin ruoka ällöttää ja syön sitten aika lailla leipää ja hedelmiä... Pitää kans kokeilla jotain smoothieta! Niihin sais piilotettua proteiiniakin sit. :)
 
mehukeitto+maustamaton soijajogurtti oli myös ihanan raikasta. Pari purkkia rahkaa löytyis kans kaapista, täytynee lantrailla niitä jollain juotavampaan muotoon :grin
 
Ei kantsi huolestua, jos nyt ei saa alas monipuolisesti kaikkee. Tärkeintä on nyt saada energiaa ja syödä sitä mikä vähänkään maistuu. Korjaa ruokavaliota sitten, kun ällötykset on menny ohi :)
 
Mä elin jo toivossa että tällä kertaa ei paha olo pääse yllättämään, mutta kuinkas ollakkaan nyt se on täällä. Onneksi aika lievänä mutta silti. Hapaiden pesu on yhtä tuskaa, mutta yritys on silti kova. :puke
 
Mulla on sama hampaidenpesun kanssa. Aina ku alan yökkiä niin olkkarissa kuuluu "Noh,noh!" ku mies tsemppaa :p Jotenki se yökkäily on vielä siihen loppunu
 
Mulla ei koskaan oo hampaiden pesun kanssa ollu ongelmas vaikka kuinka on ollu pahoinvointia :D
 
Mitä hammastahnaa Newbie käytät? Sillä on kai yökkäilyn kanssa enemmän tekemistä.
 
Takaisin
Top