Kesäkuun kuhinat

Heippa! Hui, tää on mun ensimmäinen viesti täällä. Haalean vaaleat viivat on tikussa näkynyt, testailen uudestaan loppuviikosta (jos maltan odottaa sinne saakka). Mulla oireita on jo jonkun verran ja omien laskujen mukaan tänään 4+0, iltapäivällä pyykkiä pestessä iski hirveä olo huuhteluaineen tuoksusta joka ennen on ollut mulle ihan must :depressed:
 
Kiitos kaikki! Vielä säästellään digiä, mulla alkoi eilen rusehtava tiputtelu joten saa nähdä miten käy....
 
Mua vähän jännittää. Oon lähdössä maanantaina n. kahden viikon reissulle Thaimaahan, ja vielä yksin! Matkat oli varattu silloin, kun ei todellakaan ollut mielessä, että voisi olla raskaana tässä vaiheessa. En oo yksin juurikaan muutenkaan matkustellut, enkä ole Thaimaassa aiemmin käynyt. Mutta voipahan ainakin rauhassa lepäillä ja olla stressaamatta nähtävyyksistä ja muista, kun ei ole matkaseuraa... :wink Reissussa n. rv9-rv11, jolloin vissiin pahoinvointi korkeimmillaan. Apua! :D

Onko muilla tiedossa reissuja raskausajoille?
 
Me käytiin esikoisen odotus aikana Thaimaassa 2 vk. Viikot tais olla 14-16. Lennot oli pahoinvoinnin kans tuskaa, mutta muuten lämpö ja rentoutuminen kyllä auttoi kaikkeen! Ihanaa reissua!

Meillä on varattuna matka Australiaan 5.-27.1. Just ehtii lentää takas ennen ku vk 36 alkaa.
 
Me matkataan Kreikkaan loppukesästä, en ole viikoista vielä ihan varma, mutta oisko jotain 11-12? Toivottavasti ei kahden viikon reissu hankaloita nt ultra-aikaa...

Edellisessä raskaudessa oltiin myös Kreikassa, hieman myöhemmillä viikoilla tosin. Kaikki meni hyvin, syömisiä piti katsoa vähän tarkemmin. :)
 
Me mennään Tanskaan 9+ viikoilla. Muuten en jännitä kuin että matkaseurana sukulaisia ja homman nimi niille paljastunee :oops:
 
Ihanasti matkoja tulossa kaikilla [emoji4] Mun tekisi mieli varata äkkilähtö heinäkuulle jonnekin lämpimään. Ne alkaakin olla aika vähissä,vapaat matkat siis.
 
Me oltiin Turkissa viikko miehen kanssa kun viikkoja taisi olla 8+ esikoisesta. Aika kamala reissu oli kun mulla oli silloinkin pahoinvointia.. Tuli kyllä tutuksi kaikki hotellin ja lähialueen vessat kun piti päästä nopeasti oksentamaan. :woot: Enkä oikein osannut nauttia paikallisesta ruuasta kun mikään ei maistunut. Tämän takia mietitään nyt jo vähän loppukesän suunnitelmia uusiksi, jos tämä olo ei tästä helpotukaan niin ei tule reissaamisesta mitään. :wtf:
 
Me ollaan lähössä Saksaan pian ja viikkoja silloin ~6-7. tarkkana vaan ruokien kanssa ja toivottavasti ei tarttis koko ajan juosta vessassa, kun ollaan autolla liikeellä... lisäksi mietittiin että syksyllä ois hyvä aika käydä vielä jossain lämpimässä, etelä-euroopassa (5-6kk tuntumassa).
 
Me kovin myös suunniteltiin nyt kesälle reissua, mutta sitten jätettiin varaamatta kun aloin saamaan viivoja tikkuhin. Tämä juurikin siitä syystä että viimeksi olin reissussa kun odotin kakkosta ja oli ihan kuoleman väsynyt enkä oikein mitään jaksnut muuta tehdä kun vahtia esikoista lasten altaalla. Tuli kyllä hyvä rusketust siltä reissulta kun tuli grillattua sillä reissulla. Tosin tuo ruksetus painottui mahapuolelle kun mahallaan en enää +20 viikolla pystynyt aurinkotuolilla pötköttämään.
 
Me mennään pidennetylle viikonloppumatkalle Portugalin Lissaboniin heinäkuun puolessa välissä.. Raskaudesta ei ollut tietoa ennen matkan varaamista, ja nyt olen ihan tyytyväinen siihen että matka on kestoltaan tällä kertaa vain lyhyt.. Raskausviikkoja taitaa silloin olla jotakuinkin 10-11, en nyt jaksa tarkistaa.. :) Saas nähdä miten sitä kuumuutta sitten kestää, pitää mennä ihan oman voinnin mukaan nyt. Kiva kuulla että muutkin uskaltautuvat matkalle.
 
Me ollaan just huomenna lähdössä Puolaan kolmeksi yöksi, mennään yhteisen lempibändin Radioheadin keikalle. [emoji7] Tarkoitus oli alunperin vähän rillutella, mutta nyt suunnitelmat onkin vähän rauhallisemmat [emoji3] Esikoinen jäi mummolaan hoitoon, eli tarkoitus on levätä ja viettää kahdenkeskistä aikaa [emoji173]
 
Me käytiin esikoisen odotus aikana Thaimaassa 2 vk. Viikot tais olla 14-16. Lennot oli pahoinvoinnin kans tuskaa, mutta muuten lämpö ja rentoutuminen kyllä auttoi kaikkeen! Ihanaa reissua!

Meillä on varattuna matka Australiaan 5.-27.1. Just ehtii lentää takas ennen ku vk 36 alkaa.

Meillä on myös jo ennen tietoa raskaudesta varattu hieman pidempi matka ensi vuodelle :) Vähän kyllä jännittää ehdimmekö palata ennen kuin vk 36 alkaa tai riippuu siitä, että aikaistuuko la mitä on nyt arvioitu. Lisäksi lento on mannertenvälinen, joten saa nähdä kuinka käy. Lähinnä sitä mietimme, että saanko matkustuslupaa sillä paluu ajoittuu todennäköisesti vain muutama päivä ennen vk 36 alkamista :eek:
 
Sitä tiukendo itsekin meitin! Mutta matkat oli varattu jo aiemmin.
 
Takaisin
Top