Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikä teidän linja on hiusten värjäyksen suhteen raskausaikana? Värjäättekö normaalisti, laittaisitteko vaan raitoja yms ei mitään juureen menevää vai jätättekö kokonaan pois?
sen verran rajoitan etten isompia muutoksia lähtisi ehkä tekemään ja kampaajalla käyn, itse en värjäisi niin on ainakin vähän turvallisemmat aineet ja vähäisempi altistus.Mikä teidän linja on hiusten värjäyksen suhteen raskausaikana? Värjäättekö normaalisti, laittaisitteko vaan raitoja yms ei mitään juureen menevää vai jätättekö kokonaan pois?

Ihan toiseen asiaan, avaudun vähän koska taas rupesi pelottamaan tää homma... Koska siis esikoinen täyttää kohta 3, ja nyt vihdoin elämä alkaa taas tuntua ihan kivalta. Vauvavuosi oli viimeksi aika kamala, ja ei ne ikävuodet 1-2 nyt niin helppoja olleet nekään. Nyt kun toi lapsi osaa puhua hyvin ja tehdä kaikkia asioita itse (esim. NUKKUA), niin on taas saanut hengähtää. Voi kun voisi saada suoraan kolmevuotiaan, ottaisin sellaisen mieluummin kuin vauvan![]()
Joo vauvavuoden rankkuus varmaan riippuu aika paljon siitä miten nukutaan, meillä esikoinen heräili tunnin välein... Onneksi ei sentään mitään koliikkia tai sellaista. Aina voi toivoa, että seuraava nukkuisi paremmin. Olen vähän kallistunut siihen, että en imetä ainakaan kovin pitkään, koska se aiheutti viimeksi paljon haasteita, ja korvikkeella mies voisi hoitaa öitä myös.Hahaa, mä otan kyllä ihan mielelläni raskauden ja vauvavuoden, mutta ikävuodet 1 ja 2 skippaisin, jos mahdollista. Meilläkin kuopus nyt kolmevuotias, ja vihdoin sellainen tilanne, että jaksaa hyvin ja saa nukuttua. Mutta ajattele positiivisesti; sun esikko on jo niin iso, että pystyy omatoimisesti suoriutumaan monesta jutusta ja on tarvittaessa avuksikin vauvan kanssa. Meillä on ekalla ja tokalla ikäeroa 1,5v ja se alkoi tuntua hyvältä idealta vasta kuopuksen täytettyä 2v.
Meillä on kahden ensimmäisen ikäero 1v 4kk ja keskimmäisen ja nuorimman 3v 2kk. Nautin tosi paljon kolmannesta vauva-ajasta juuri siksi, että kaksi vanhempaa olivat jo aika omatoimisia. Ja musta muutenkin ihan jo se toisen lapsen vauva-aika ja taaperoaikakin olivat helpompia kuin esikoisen, kun tiesi, että kaikki on vain vaiheita.Mä en ole värjännyt hiuksia enää vuosiin, eli maantienharmaalla mennään :D
Ihan toiseen asiaan, avaudun vähän koska taas rupesi pelottamaan tää homma... Koska siis esikoinen täyttää kohta 3, ja nyt vihdoin elämä alkaa taas tuntua ihan kivalta. Vauvavuosi oli viimeksi aika kamala, ja ei ne ikävuodet 1-2 nyt niin helppoja olleet nekään. Nyt kun toi lapsi osaa puhua hyvin ja tehdä kaikkia asioita itse (esim. NUKKUA), niin on taas saanut hengähtää. Voi kun voisi saada suoraan kolmevuotiaan, ottaisin sellaisen mieluummin kuin vauvan![]()
Mä en ole värjännyt hiuksia enää vuosiin, eli maantienharmaalla mennään :D
Husin teratologinen nettisivu on aika hyvä jos on jostain mietittävää :) siellä on tietoa mm. hiusten värjäyksestä, rakennekynsistä ja joistain lääkkeistä.
Viime yönä sain niin järkyttävän migreenikohtauksen et oli pakko Panadolin lisäks ottaa Burana. Nyt vähän helpottaa mutta voi iskee tän päivän aikana uudestaan, on vähän sellanen olo.
Vielä ku 4 pv jaksais töitä ni alkais kesäloma, yritän nää päivät tsempata ni sitte pääsee lepäämään muutamaks viikoks.