Heips täältäkin suunnalta pitkästä aikaa :) Täällä arki sujuu vaihtelevasti, välillä vähän valvotaan enemmän öisin ja välillä oon saanu jopa 5 tunnin unetkin. Tällähetkellä syödään 3-4 tunnin välein, saatiin jo lupa neuvolassa vauvan tahtiseen syömiseen ettei tartte herättää enää 3 tunnin välein jos eivät itse herää. Maitoa tulee reippaasti ainakn toistaseks, juon päivisin ja öisin reippaasti vettä ja imetysteetä ja ruokahalukin on pysynyt reiluna vaikka luulin että muuttuu raskauden jälkeen. 2 neuvolaa ja 1 kotikäynti on takana ja viimisimmässä neuvolassa tytöt oli ottanut 500 g painoa viikossa :D Terveydenhoitaja kysy multa että kuinka useon syötän, totesin että sairaalan neuvojen mukaan 3 tunnin välein ja nyt siirryttiin sitten vauvantahtiseen imetykseen. Vauvat paino viime neuvolassa 3460 g ja 3260 g eli 200 g painoerolla mennnään, 50 cm vaatteet alkaa oleen sopivia nyt :) Mies on ihanasti ollu mukana ja mä hingun jo lisää vauvoja kun nää on niin ihania mutta saa nähdä saanko lämmiteltyä ja suostuteltua vielä kunhan tästäkin raskaudesta eka toipuu :D Naurattaa oikein että kohta kuukaus vasta menny synytyksestä mutta niin se aika kultaa muistot ( melkein ) :D :D Ensimmäistä kesäreissua ollaan tekemässä rannikolle anoppilaan ja kyllä tavaraa ja vaatetta on pakattu matkaan, piti suksiboksi laittaa katolle et saatiin mahtuun kaikki :D Mä en tiiä yhtään mitä täällä on tapahtunu, ketkä on nyt saanu jo vauvat ? Harmonyko on ainut joka ei vielä ole jakautunut. Tsemppiä huomiseen koitokseen, oot kyllä sissi täytyy sanoa kun vielä yhdessä koossa olet :) :) Minkälainen olo sulla on ? Laita masukuvaa, kun vielä kerkeet :D