Harmony, mulla alkaa vointi kohentua. Eilen jalat oli vielä ihan makaroonia ja uskaltauduin vasta illalla suihkuunkin
Tänään oon sitte jo liikkunnu normaalisti. Ihanaa kun pystyy istumaan, vaik luulis et homma on just päinvastoin synnytyksen jälkeen, mut tunnen saaneeni lantioni takasin ja koitoksesta selvisin ilman tikkejä.
Kovasti oon miettinny tota tietoa, mikä mulle annettiin silloin äitipolilla, et kaksosraskaudessa kohtu ei jaksa supistella ja et soittaa sitte ambulanssi kun vedet menee. Jos oisin ollu kotona ja ootellu vesien menoon asti, meistä kolmesta ois luultavimmin elossa vaan A-vauva. Omilla supistuksilla meni siihen asti koko synnytys, kunnes B-vauvan sykkeet romahti ja oli jo hätä. Vedet meni molemmista kalvojen puhkasulla. Kyllä sitä tällasina hetkinä pistää uskomaan et joku korkeempi voima oli matkassa mukana.
B-vauva sai muuten nenähappiletkun tänään pois ja imi tissiä niin ahnaasti, et toipumaan päin näyttää herra olevan :) Pikkuinen veli ei ymmärrä tissistä vielä mitään, mutta onpahan meillä aikaa opetella ja houkutella maitoa nousemaan :)