Kesäkuun kaksoset

Meillä tytöt nukkuu omissa sängyissä mutta päät vastakkain niissä. :) hyvin nukkuvat noin, päikkärit on tähän asti aina nukuttu ulkona, mitenhän käy sit kun pitäisi pakkas kelillä sisällä nukkua :?

Nestlen paketin tilasin sillon kun tytöt oli 4kk ja toimituksessa meni aikaa kylläkin. Osan niistä soseista annoin suoraan esikoiselle kun osassa piltin hedelmä soseissa on lisättyä sokeria :/

Mä yritän käyä vähän useemmin kirjottelemassa. :)
 
Kasasin toisen pinnasängyn tällä viikolla. En osaa oikein sanoa onko se vaikuttanut miten öihin kun toinen kaksosista kaipaa rauhaa ja toinen läheisyyttä. Nyt eivät ainakaan potki toisiaan, mutta on meidän yöt melkosta hulinaa tissittelyn muodossa. Me tired!
 
Saako liittyä seuraan? Huutelen tuolta 2015 heinäkuisista, täällä siis yksi tuplat saanut. Hassu sattuma, että kesäkuulta löytyy useammat kaksoset mutta heinäkuisissa olen ainut. Bongasin vasta tämän ketjun ja oli ihana lukea vertaisjuttuja :)

Meille siis syntyi epäidenttiset (A tyttö, B poika) kaksoset heinäkuun puolivälissä rv 39+0, hyvin ja ripeästi alkanut käynnistetty synnytys päättyi hätäsektioon B-kaksosen sydänäänten laskun vuoksi. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin, molemmat olivat hyvinvoivia 9 pisteen vauvoja. Kaksosten lisäksi meillä on marraskuussa 2013 syntynyt poika, eli aika pienellä ikäerolla koko jengi.

Meidän vauvat ovat niin erilaisia kuin olla ja voi, tyttö on pieni ja temperamenttinen (mutta yleensä hyväntuulinen) kiharapää, pojalla taas vaalea, suora untuvatukka ja hän on reilusti kookkaampi ja rauhallisempi. Olin onnekas, koska raskaus eteni hyville viikoille ja vauvat ovat sinänsä terveitä, mutta ikävänä juttuna tyttökaksoselle on periytynyt isänsä kuumekouristusherkkyys, jonka vuoksi ollaan sitten jouduttu pari kertaa sairaalaan. Eli aina kun kotona joku aivastaakin, olen varpaillani. Muutoin meillä on ihan normaalia tupla-arkea, välillä vähän väsyttää ja niin edelleen :wink
 
Tervetuloa mukaan herne . Meitä on muutama kesäkuun kaksosten mamma, jotka kirjoitellaan enemmän tuolla salaisen ryhmän puolella, mutta itse ainakin käyn täällä aina kurkistelemassa, josko joku on tänne jotakin kirjoittanut. Eli meitä kyllä tavoittaa kun täällä "huutelee" vaikka ei tällä puolella muuten paljon vaikutettaisikaan
 
Saa toki käydä kirjoittelemassa muutkin tuplaäidit. :) Kesäkuussa tulikin monet tuplat! Osa onneksi ehtii vauva-arjen lomassa vielä kirjoitella. Vertaistuki on kyllä parasta. :)

Meillä täytetään huomenna ja ylihuomenna jo 8kk. Äkkiä tämä aika on mennyt! Saman verran ehdin olla raskaana ennen synnytystä ja silloin aika mateli. Nyt aika lentää. :)
 
Takaisin
Top