Kesäkuun kaksoset

Kiitos naiset!
Vielä ei käynnistetty mutta kyllä nää täältä pian on äidin ja isin sylissä. Itse synnytys mua ei niinkään hirvitä, enemmänkin se että oon pian äiti ja he eivät enää möyrikkään mun mahassa.

Oon kans pyytänyt sushia heti ensimmäiseksi ruoaksi synnytyksen jälkeen - voi että mulla on sitä ikävä :D

Minulla oli yläkanttiin. A:ta ei saatu mitattua enää ihan lopussa, kun oli niin alhaalla. Lääkäri kuitenkin epäili, että olisi B:n kanssa samaa kokoa. B sai arvioksi 2,5kg, mutta siitä jäätiin kyllä toista sataa grammaa.. A oli vielä pienempi.

Sottahanna, itsellä ainakin olo on niin paljon helpompi, kun vauvat ovat ulkona, että tästä voi jopa nauttia. :) Vaikka hassua se tietysti on, kun ei tunnu enää mahassa mitään.

Ihania kuulumisia ja onnea koti arkeen kotiutuneille. :) Ihana kuva pienistä Murunen. :)

Mulla oli paino arviot aika tasan mut vähän alakanttiin. :)

Voi että ku Mie oon niin kade teille jo jakautuneille :D. Alkaa tämä olo olla niin @@&???&@@@@...... :D. Vaisto sanoo, että vielä ollaan jonkun verran kasassa tässä. Huomenna poksuu 37+0. Ja B muuttanut asentoaan-----ei mitään hajua minne päin.
Tässä juuri vauvojen pyykkejä lajittelen. Voi että, tässä ihmettelen että ovatko mun pojat muka joskus mahtuneet näihin nuken vaatteisiin. :D (taisivat jopa osaan hukkua) :D.

Ihan on tullut tippa linssiin koko meidän porukalla kun on ihasteltu teidän pienokaisten kuvia. Jotenkin ei muka tajua et kohta on ittelläkin semmoset kääröt kainalossa :)
Ajatella Harmony, mille viikoille sinäkin oot jo päässy vaikka olit siellä sairaalassakin :) Toivotaan, et asentomuutos ois eduksi sulle.

Onko teidän vauvat olleet mahassa kovia keuhkoharjoittelijoita? Musta tuntuu et koko ajan on jommalla kummalla hikka, ja etenkin A ottaa kamalat kipinät sillon kun Bllä on hikka. Älytön meno ja meininki päällä

Meillä ainakin oli kummallakin kovasti hikkaa mahassa ja nyt synnyttyäkin muutaman kerran päivässä, kuulostavat ihan vinkuleluilta ku hikkaavat. :)

Mulla on tutina että Sottahanna on jakautunut.. :)

Wilmiina todella harvoin olen B hikkaa tuntenut. A ehkä joka 3 pvä. -.- sullakaan ei kyl oo enää pitkä aika jos käynnistelevät siellä 37. :)
Sottahannan uutisia odotellessa ;) ku ei oo kuulunu mitään.
Täällä tänään käyty neuvolassa ja 37+0 poksui samalla. Painoa tullut huimat 8kg/5vko. Kaiken kaikkiaan 15kg about. Turvotusta turvotusta suurin osa. Ihan kipeät ovat nilkat ja varpaiden luut. Paineet, pissa, sydänäänet ok. Hb oli 100. Eli rautaa nyt sitkeämmin. Oon kyl tajuttoman huono syömään mitään pillereitä. Jorvissa aika torstaina. Sillon 37+3. :).

Onnea Harmony 37 poksumisesta. Eipä sullakaan varmasti enää kauaa mene. Joko sait tietää mihin asentoon teidän B oli kääntynyt?
Mulla ei viime neuvolassa enää ees mitattu hb : a. Rautaa otan aina illalla, jollen ota tulee kauheen huono olo.
Eilen mulla supisteli tosi paljon ja luulin jo et yöllä tulee lähtö synnyttämään. Ei sit kuitenkaan tullu. Supistukset on muuttunnu jotenkin erilaisiksi, ei välttämättä kuiteskaan kipeemmiksi. Luulen et johtuu enemmänkin siitä et tila alkaa käydä vähiin.

Täällä yleisellä puolella on keskustelut kyllä kuihtunnu ihan täysin. Salaisellako kaikki on vai muiden kiireiden parissa?

Onnittelut Hanna tännekin. :) Miten synnytys meni? Pärjääkö pienet teidän vierellä?

Ihanaa että tekin saitte vihdoin pienet muikut syliin! ❤️

Oj oj Sottahanna! Aivan mahtavaa! Ihanaaa paljon paljon ONNEA sinulle ja miehellesi. <3 sit ku jaksat niin rustaat synnytyskertomuksen. Olis kiva kuulla miten kaikki meni.
Wilmiina joo kesäkuisista suurin osa salaisella puolella. Tervetuloa sinne ;). Olet kyllä oikeassa supistuksista. Ne ovat muuttuneet jotenkin yksösraskaudesta. En saa selkoa välillä minäkään, mistä on kyse. :S. Tänään oli vain neuvolakäynti niin siellä eivät sen kummemmin tarjontaa mieti taikka arvuuttele. :)

Onnea hurjan paljon sottahanna! Alku on ihanaa ja kamalaa yhtä aikaa, mutta nauti täysillä! :) pitkät kaverit siellä. :)

Takaisin