Kesäkuun kaksoset

Ihania pieniä Murmeli. <3 Ihana kuulla että kaikki mennyt hyvin. :) Ihania pikku nyyttejä. Paljon voimia toipumis vaiheeseen sinulle. :)

Tuuhha kertoo sit tosta istukka tutkimuksen tuloksista kun mun iskukkahan lähti samasta syystä tutkimuksiin ja toimintahäiriön takia. :)

Oih, mulla meni ihan kylmänväreet ku näin ton Murmelin kuvan, täällä mä huokailen tippa linssissä kuin sulosia pienet on <3. Voi kun sais oman pienen äkkiä sylkkyyn <3

Täällä on kauhiaa aamupäivän möyrinnät päällä muikkusilla. Mietin että helpottaakohan tää närästys ja hengenahdistus tässä lainkaan kun on niin paljon vauvaa mahassa - näinkö ne mahtuu yhdessä tonne alemmas laskeutumaan? Kun tuntuu että päät on aika alhaalla ja potkut menee kylkiluiden alle.

Minkä kokoisia teidän muiden masut on olleet tässä loppuvaiheessa? Tää munhan on tällainen melko pieni ;) ImageUploadedByVau Foorumi1431418646.132083.jpg

Tänään klo 11.16 syntyi poika, paino 2290g ja pituutta 44cm. ❤️ Klo 11.18 syntyi tyttö, paino 2260g ja pituutta 45cm. ❤️ Kumpikin erittäin hyvinvoivia ja pääsin heitä heti hoitamaan. Ollaan ihan normi synnyttäneiden osastolla. :)

Leikkaus meni muuten hyvin, mutta kun alkoivat istukkaa ottaa pois niin vaimo tunsi todella kovaa kipua siitä (vaikka oli puutuneena), sitten tuli rintakipua. Lääkärit päättivät nukuttaa, tässä vaiheessa ite jouduin ulos salista. Nyt kaikki kuitenkin hyvin, vaimo on väsynyt mutta muuten olo ihan ok. Onneksi selvittiin säikähdyksellä! Huomenna tai ylihuomenna käydään sitten leikkaus läpi, että mitä siinä tapahtui (asiaa ei ole vielä siis puhuttu).

Mutta ovat noi niin hirmu suloisia! :) Heti alkoivat syödä reippaasti ja ensimmäinen imetyskin sujui mainiosta heräämössä. :) Nyt tarkkaillaan vähän sokereita, mutta muuten kaikki ok.

Tuplaonnittelut muruselle ♡ Onneksi kaikki kuitenkin meni hyvin ♡♡ Täällä tänään on imetelty ja pulloruokittu 3 tunnin välein. Hyvin vauvat on oppinu imutaktiikan ja maitoa alkanut pikkuhiljaa tuleen, ei kuite kaan vielä noussu kunnolla. Kerran lypsin ja sain vaan 10 ml kerrallaan mutta tuntuu että imemällä tulee reippaammin. Sektiohaava on kipeä ja jalat todella turvoksissa edelleen. Mies hieroksinu niitä :) Vauvat on niin ihania ettei niitä malttais hetkekskään jättää vauvalaan. Ei mitään tietoa millon päästään kotia, ainakin 3 päivää ollaan täällä, ja torstaina lastenlääkäri tarkastaa vauvat, saas nähdä joko sillon kotiudutaan :)

Onnea Murunen!!!! <3 hienoa et ootte päässeet jo pikkuisia hienosti hoitamaan! ;)
Murmeli hey 10ml on paljon! :) tosi hienoa ja vielä käsilypsyllä.

Kiitos onnitteluista. :) Täällä kaikki hyvin. Viimeyönä saatiin ihan kivasti nukuttuakin, vaikkakin pätkissä. Vaimo ei oo vielä päässy ylös sängystä (paitsi sängynreunalle istumaan), mutta tänään iltapäivällä pitäis kokeilla suihkuun menoa ja kävelyä muutenkin. Kipuja on, mutta lääkkeitä saa aina kun alkaa kipuilu. Meikäläinen ramppaa kolmen tunnin välein maitobaarikaapilla ja siinä välissä vauvat käy rinnallakin. :) Syövät tosi hyvin ja sokerit on jo hyvät. :) *huokaus* ❤️❤️

Minä täällä painiskelen, et pitäiskö soitella äippäpolille kun seuraavan käynnin ajanvarauksessa huomasin käyneen virheen. Mulle sanottiin et seuraava aika 3viikon päähän, mut nyt tajusin et aika olikin annettu 4 viikon päähän ( joka on reilun viikon kuluttua). Silloin mulla on jo 35 viikkoa täynnä, ja mun pitäs jäädä potilashotelliin oottelemaan synnytyksen käynnistymistä. Pari viikkoa joudun sit maksimissaan kärvistelemään, kunnes 37vk on täynnä ja sit käynnistys.
Yhtään en siis tiedä mikä tilanne alakerrassa on. Toisaalta ei jaksais kahta eri reissua autossa istua kun tuun siitä niin kipeeksi. Luulen et tarkastuskäynnistä on enemmän haittaa kun hyötyä, mut sit taas jos jotain häikkää on tai paikat lähtenny pehmenemään... äh, en tiiä.
Vauvat on kuitenkin tosi virkeitä ja molemmat ovat rt. Mitä te mun tilanteessa tekisitte?

Ai niin muuten Harmony, olen minä ja Faadakin ihan virallisesti kesäkuisia. Mulla la vika päivä kesäkuuta ja Faadalla päivää aiemmin ;)

Takaisin