Kesäkuun kaksoset

Kaksosraskaudessa kyllä yleinsä tarvitaan kohtua supistavaa lääkitystä, että se mahdollisesti voi hidastaa syntymistä. Mulla supisteli eilen aika reippaasti lääkärikäynnin jälkeen ja aattelin et nytkö pitää lähtee takas, mut niin vaan loppu supistukset. Yöllä taas jatkui mutta meni ohi nekin. Ainiin Harmony niinhän ne sun pojat olikin hoidossa kun, mä en muista mitään kun oon niin väsy :D :D

Jetsoni selviskö haavasta mitään? Mua vähän jännittää tuo paraneminen sektiosta, et miten kesä tulee meneen ja miten pääsee urheileen taas.

Mulla matkaa sairaalaan on 180km, ja takana tosiaan yks matkasynnytys.
Äitipolilla joutuu oottamaan, kun sama henkilökunta hoitaa myös synnytykset ja kiireellisesti tarkistukseen tulevat, jotka menee eelle. Kyllä se vähän koville ottaa kun ensin matkustaa reilut pari tuntia synnärille eväsleipien voimalla ja sit joutuu viel oottamaan eikä pääse kunnolla syömään tai lepäämään... Semmosta, meillä kun ei ole täällä lapissa kun yks synnytyssairaala.

Noniin naiset! :) Ultrassa käyty. Lupailivat sektiota kahden-kolmen viikon päähän. Mittailivat lapset ja selvisi että mittausten perusteella meidän a-poika ei ole kasvanut kahteen viikkoon (poika 2 kg ja tyttö 2,4 kg). Virtaukset oli hyvät ja liikkeitä on. Lääkäri sitten soitti konsultaatiota toiselle lääkärille ja totesivat että sektio tehdään ENSI VIIKOLLA (päivää en teille paljasta)!!! Pojan kohdalla voi olla kyse mittausvirheestäkin, mutta eivät ota sitä riskiä vaan otetaan pienet ulos jatkamaan kasvuaan. Vaimo sai ekan kortisonipiston siellä ja toinen huomenna. Nyt on jännät paikat!!! :) ❤️

Hui muakin alko jännittää teidän puolesta :D Mulla oli myös yhden viikon ultrassa noin ettei ollu juurikaan kasvanu, mutta niin vaan on melkein kilo tullu sen jälkeen painoa :) Tsemppiä :)

En syö muuta ku tarvittaessa. Nyt pitäny ottaa kipulääkettä mutta onneksi toi haava kunnossa eikä tulehus arvoissa mitään. Vissiin arpikudosta niin paljo kasvamassa että se tekee sitä kipua ja pattia. :) Hitaasti edelleen kävelen ja paljoo en nostelemaan pysty. Kierto liikkeet ja kurottelu vihlasee niin kipeesti että itku/kiroominen on taattu. Mutta liikkuminen onneks helpottuu ja nyt vaan ootellaan että kivutkin loppus kokonaan. :)

Ens viikko menee sit jännätessä murusen uutisia vauvoista. :)

Meillä tytöt pääsi siihen avopetiin tänään ja sunnuntaina olis tarkoitus käyttää esikoista katsomassa vauvoja. :)

Uij jui jännääääää.. :) Murunen ;) nyt tää aikakin kuluu nopeammin, ku jännäilee muita!
Tsemppiä Jetsoni kipujen kanssa ja ihanaa et vauvat kehittyy! Askeleen lähempänä kotia ja kotiutusta! :) <3

Hui, täällä syntyy pian taas kaksosia! :) Ihanaa, kun voi jännittää muita. Ihan totta, että se oma aika menee nopeammin sillon. :)

Mulla on pitkästä aikaa uneton yö, tai siis heräsin vessahätään ja huomasin sit et nälkäkin on. Nyt sit valvon, eikä unesta tietoakaan. Tänään olin jotenkin henkisesti niin väsy. Fyysinen puoli on niin loppu, mut joku minussa ei anna lupaa ajatella et syntyisvät jo. Aikamoista henkistä vääntöä oman ittensä kanssa.

Mitä kuuluu Murmeli, ootko saannu levättyä? Entä Faada, joko tilanne parempi teillä siellä?

Wilmiina tuo väsymys taitaa olla meidän kaikkien kaveri ;). Mitkä viikot sulla oli? Toivotaan, että pikkuiset pysyvät hienosti mukana vielä tovin. <3
Täällä huomenna poksuu 36+0. Mulla on huomenna varattu aika läheiseen neuvolaan, missä on terkkana ilmeisesti kaksosten imetysguru. Hänellä itsellään kaksosia niin luulen saavani ei niinkään teoriassa vaan käytänössä toimivia vinkkejä. :). Mä tajusin just et, mul ei oo pullon pulloa eikä tutteja. Koko ajatus korvikeruokinnasta tuntuu niin kaukaiselta. :( mut pitäis olla realistinen. Enkä oo tutteja antanut pojille. Omasta valinnasta. Nyt pitääis oppia mukautumaan.
Minäkin oon ajatellut Faadaa???
Ja mitäköhän Miinalle kuuluu??

Harmony, joko oot noin hyville viikoille päässyt... Mulla tänään 32+5. Aika on menny niin älyttömän nopeesti, tuntuu et vastahan minä plussasin . Mulla on ollu vähän sama juttu tuttien ja pullojen kanssa, vaik oonkin joka kerta niillä varustautunut, mut vauvat on ollu neuvolan tätin sanoja lainaten laatutietoisia, ja vaan tissi on kelvannut
Hyvää äitienpäivää kaikille.

Mitäs, mitäs.. Onko siellä nyt jotain äksöniä tapahtunut?! Huomenna? Tsemppiä kuitenkin! :)

Jalat todella turvoksissa ja joku veriarvo on nyt koholla joka viittaa toksemian alkuun. Eivät enää venytä syntymistä ettei tuu myrkytys.

Hui! Onneksi sinulla on viikkoja noin hyvin jo kasassa ja suunniteltu aika oli muutenkin jo lähellä. :) Tsemppiä ihan hurjan paljon ja päivitä kuulumisia sitten, kun jaksat ja pystyt. :)

Täällä vain supistelu jatkuu.. Katsotaan nyt, tuleeko nukkumisesta mitään. A tunkee päätä kohdun suulla ja se aiheuttaa supistelua.

Ooooh murmeli! Tsemppiä!!! Huiiii jännäää!!! :) toiv kaikki menee loistavasti! Tuut sit päivittelee meitä!! Ollaan hengessä mukana ;)

Takaisin