Kesäkuun kaksoset

Mä laittelen sitten viestiä jossain vaiheessa, kun selviydyn. Leikkaus voi olla jo 8.lta aamulla tai vasta puolen päivän aikaan. Jännittää kyllä jonkun verran nyt. Saatiin perhehuone onneks niin mies saa olla kokoajan mukana kaikessa :) Ja kiitti tsempeistä, sitä tarvitaan :)

Nonni, aamulla leikattiin ja kaikki meni hyvin :) Tyttöjä ne oli molemmat. A tyttö painoi 2735 g ja oli 45 cm pitkä, pipo 32.5 :) B tyttö painoi 2880 g ja oli 47 cm, pipo 32 cm. Hirvee väsymys on päällä ja olen yrittänyt levätä, mutta eipä sitä mslttais ollenkaan kun nuo tytöt on niin ihania että tekis mieli näprätä niitä kokoajan. Tissillä on käyny jo 3 kertaa molemmat, mut maito ei vielä ole noussut kunnolla. Istukka lähti tutkimuksiin koska ei irronnut toisistaan ollenkaan ja epäily on että nää ois identtiset tytöt :) On niin huojentunu olo että kaikki heillä kunnossa ja saavat olla mun vieressä nyt, tosin itte en voi nostella :/ Kirjottelen myöhemmin synnytyksestä enemmän :)

Oi, ihanaa Murmeli!! Mahottomasti onnea sinne koko perheelle! <3 hyvän kokoset tytöt kyllä ollu :-)
Toipumisia! <3

Onnea murmeli koko perheelle! Hyvän kokoiset kaverit. :) Ja ihanaa, että sait viereen.

Onnea Murmeli! Tippa meinaa tulla näistä uutisista linssiin!
Tänään vollotin vauvojen kotiintulovaatteita viikatessani, ihan höpsöksi on ihminen mennyt.
Kukahan meistä on seuraava - lienee Murunen? <3

Kova veikkaus on Murunen ;). Sitten jää Elaffy, minä ja sinä Sottahanna! Siis kesäkuisista. Mul on sellanen fiilis, et klassisesti ensin vuodelepo uhkaavan en.aik.syn takia ja sit saletisti kärvistellään sinne melkein kesäkuulle :D

Hurjasti onnea Murmeli!!! ❤️❤️ Tosi hyvänkokoiset tytöt tuli. Voi että, nyt saatte nauttia aikaansaannoksista. :) Mekin kohta.. ;)

Kiitos onnitteluista :) Mä oon täällä ihan tippalinssissä kun mies muisti tätä päivää äitilapsi korulla, sydän jossa on äiti joka pitää lastaan sylissä, kaunis koru <3 Itku tuli vaikka ei kärsis itkeä ollenkaan kun haava on kipeä. Laitanpa tänne nyt yhden kuvan vauvoista :) Mä veikkaan murusta seuraavaksi synnyttäjäksi :)

Liitteet

• 1431370768788.jpg
    1431370768788.jpg
    87.5 KB · Katsottu: 95
Hirmuinen kateus iski päälle tuosta kuvasta. Tämä on ihan älytön tunne, kun kohta saa itse ihan omat.. :D

Elaffy ei sitä voi sanoin kuvailla sitä tunnetta mitä kaksi ihanaa vauvaa voi saada aikaan :)Kohta sullakin on omat kääröt sylissä. Mulla lähti semmonen ihme taakka niskasta kun vauvat synty, kun on ollut useita keskenmenoja ja pettymyksiä matkanvarrella :( Mutta nyt he ovat täällä <3

Kyllä on Murmeli suloisia tyttöjä sulla! :) Kyllä tässä alkaa kaipaamaan jo omaa Papuaki syntyväksi <3.

Voi että Murmeli kuinka kauniita pikkuisia siellä. Niin levollisen näköisiä :). Ihanaa, että vaikeuksien kautta voittoon Murmeli! Elämä osaa yllättää. Ja ihana mies sulla ;)

Takaisin