Täällä tänään oltu käyrillä ja ultrassa. Kaikki siellä oli hyvin, vauvat oli ottanut kasvuakin ihan hyvin, tosin en tiedä uskonko mittoihin täysin. A) 2840g ja B ) hurjat 3000g. Virtaukset hyvät ja vauvat oli virkeitä ja liikkuivat reippaasti. Ovat jo niin isoja että alkaa olla vaikeuksia ottaa mittaa heistä. A on taas poikittain joka vaikeuttaa mun nukkumista kun tuntuu et happi loppuu. Tänään kun olin käyrillä niin nukahdin sinne, sitten kun menin vessaan tuntu että näin unta sielläkin kun istuin, ihan poikki. Mulla on nyt noussu hirvee suonikohju jalkaan joka on kipeä, vähän pelottaa että saan leikkauksessa veritulpan , lääkäri totescettä se voidaan hoitaa raskauden jälkeen jos en enää meinaa hankkia lapsia, mutta mistä sitä nyt vielä tietää tollasta.Wilmiina hyvin sä varmasti pärjäät viiden kanssakin, jostain sitä voimaa aina saa :) Mullakin nemsku ollu samoja mietteitä tuosta jaksamisesta, mutta uskon kuitenkin että ihminen sietää ja jaksaa joskus käsittämättömissäkin tilanteissa :)Mulla ainakin on ottanut ton nukkumattomuuden takia hetkittöin koville ja varsinkin kun ei ole asentoja missä pystyy nukkuu.