Kesäkuun kaksoset

Hyvän kokoiset vauvat sinulla murmeli. Jännittäviä aikoja elämme näköjään kaikki. :)

Huomenna minulla on äitiyspoli. Kontrolloidaan kohdun suun tilanne ja tarvittaessa saan kortisonit.

Ojjjj ihanaa Murmeli sulla hyvänkokoisia tytsyjä ;). Mukava kuulla et ultrassa kaikki hyvin. Alkaako jännittää? Niin kuka se meistä seuraavaksi jakautuu.... Sitäkin kiva jännäillä. Mä veikkasin jo tuolla salaisella puolella, että 0 jakautuu ennen äitienpäivää :D.
Wilmiinallakin jännät paikat. Näköjään eri lääkärit suhtautuu erilailla noihin koko eroihin. Jotkut vähän tarkempia. Mut ei tuo kovin isolta kuulostanut. :) ja kunhan molemmat omilla käyrillä kasvavat.
Täällä ei kurjuutta kummempaa oikeastaan. Yöt unettomia. Kipeitä supistuksia ja kivuttomia supistuksia on. B on vaihtanut asentoa ja luulen olevan perätilassa. Esikoinen alkanut olla haastava ja jatkuvasti kiristää hermoja. Nyt raukka kipeäkin. Pienempi sai silmätulehduksen. Ow jee. Päiväkoti kun alkoi niin näin nää infektio kierteet alkaa -.- vielä 2viikkoa saisivat olla masussa nuo prinssit.
Miina?? Mitä kuuluu??
Entäs Sagamaria??? Varmasti kädet täynnä töitä teillä molemilla. :D

En yllättynyt yhtään vauvojen kasvu pyrähdyksestä, meinaan ahdistaa niin pahasti keuhkojen kohdalta kun menee makuu asentoon, viikossa nukkuminen huonontunut selkeesti. Viime yö meni nuokkuessa, unta tuli muutamia tunteja varmaanyhteensä. Viime yönä jomotteli alaselkää ja kohdunsuun kohdilta ja välillä supisti ja nyt alkoi taas jomottelut, saas nähdä mitä noikin meinaa.. :/ Mikäköhän tilanne murusella on ?

Polikäynti takana. Kohdun tilanne ei ole edennyt, joka on todella hyvä asia. Molemmilla vauvoilla painoa nyt 2,3kg ja seuraava käynti kahden viikon päähän. Tarvittaessa yhteys synnärille aiemmin, jos tulee supistelua tai vuotoa. :)

Hienon kokoiset pikkuiset Elaffy ;) hyvä ettei muutosta suuntaan taikka toiseen! :)
Täällä niin paljon supistellut (rasituksesta johtuvia), että pohdin jo joko tää enteilee synnytystä. Vaisto sanoo, et vuodelepo ja rauhoittuisi niillä. Päivystykseen meno ei houkuta yhtään kyllä. Eihän ne tee enää mitään. Korkeintaan kolmas kortisoni. Katosotaan! Nytkin supistaa, että pitää kännykkä päästää kädestä ja keskittyä hengittämiseen. Huoh!

Minä tänään lääkäriltä kyselin tuosta supistelusta ja sairaalaan lähdöstä. Ennen rv35 yrittävät vielä vähän hidastella, kun antavat kortisonit. Eli jos säännöllistä supistelua on, pitäisi mennä näytille. Sen jälkeen saa kotona seurailla pidemmälle, mutta lääkäri kyllä suositteli sairaalaa, että saadaan vauvat käyrille. Eli sen mukaan minä varmaan sitten menen.. :)

Joo kannattaa mennä ohjeiden mukaan. Ei nämä minun supistukset ole säännöllisiä vaan rasituksesta johtuvia, kun oon ollut liikenteessä nyt kotona. Pojat sairastelleet niin en oo osanu vaa maata. Eivätkä he oo olleet pk:ssa.
Mulle NKL lääkärit sano, et eivät estele enää 34+ vaan kortisonia vaan. Täytyy nyt katella tilannetta. Otin panadolin äsken.

Tsemppiä Harmony sinne, toivottavasti saat levättyä. Onnea SottaHanna mammalomasta. Itsekin jäin pari päivää sitten varhennetulle.

Mitähän Faadan tilanteeseen mahtaa kuulua?

Niin ja hyvää vappua kaikille meidän viralliselta vappupallolta (kuvassa)

Liitteet

• 1430487712426.jpg
    1430487712426.jpg
    49.6 KB · Katsottu: 52
Sairaalassa ollaan, mutta ei vauvoista johtuen. Kuopus on vakavasti sairas.:'( Vauvoilla kaikki ok. Keskiviikkona oli A vauva 1700 &B-vauva 1850g. Paikat onneksi kiinni! Se tästä puuttuisi kun joutuisin nyt synnärille ja jättämään mun pienen tänne teholle.:( On niin äitin vauva, että ikävöi aina kun en ole paikalla, mutta tässä kunnossa en voi seistä/istua aamusta iltaan vieressäkään. Tuntuu, että sielu repeää ku en kunnolla saa tän hemmetin mahan takia omaa lasta syliin.. :'(

Faadalle voimia ja jaksamista!!!♡♡ kova paikka, voi kurja.:sad001 Ja pienelle taisteluvoimia!!!♡

Takaisin