Kesäkuun kaksoset

Tervetuloa saga_maria :) Me siirryttiin toukokuisiin viikko sitten kun laskettuaika muuttui 31.5. Oon kans yrittäny urkkia missä kuukausissa olisi muita kaksoisodottajia, mutta eipä mikään vedä vertoja kesäkuisille. :)

Meillä kaikki tietää jo raskaudesta. :) Ei pystytty oleen hiljaa kun 12 viikkoa täyttyi.

Miksi Jetsoni äitisi ei suhtautunut hyvin? :(

SagaMaria teillähän on sitten tulossa sitten kunnon katras pikkuisia. Ihanaa!!! Nytkin ovat pieniä sinun lapset. Meillä myös synnytty 2011 ja 2012. Olisin halunnut kolmannen perään myös, jotta kerralla olis sit "homma alta pois", mut isäntä jarrutteli. No olen erittäin tyytyväinen näinkin! :) Alh
Niin tarkoitin siis lähinnä kuinka moni tietää, että kaksosia tulossa? :) must on ihanaa, ku täällä foorumia voi jakaa niin tuntuu jotenkin, et saa pidettyy asiat helpommin sisällä sit muilta ihmisiltä.

En osaa sanoo että miks kun hän ei ole puhunut mulle sen jälkeen kun kerroin.

Täällä pahoinvointi on tehnyt paluun ja tosi pahana. Mikään ei pysy sisällä ja kaikki ruuat ja juomat näyttääkin tosi pahalle. :(

Juu ollaan kerrottu että kaksoset tulee. Kukaan ei oo sanonu mitään poikkipuoleista, kaikki on jo odottanukin että koska meille tulee perheenlisäystä. :) Ootteko muut hommannu jo vaatteita ym. tarvikkeita? :) Itellä aivan kauhee shoppailukuume...:rolleyes:

Voi harmi Jetsoni :( toiv äiti tottuu ajatukseen ja tukee sua. Onneks sul on siskot tukena!
Mä en oo ostellut mitään. On vähäinen shoppailukuume. Mut lähinnä sisutukseen ja poikien vaatetukseen liittyen :). Mul iskee aina 30 jälkeen hillitön shoppailuhimo. Nyt iskee sit varmaan tuplaten ;)

Jetsoni, oon todella pahoillani sun puolesta :( tiedän tunteen. Mun äiti ei todellakaan suhtautunut hyvin uutisiin. Ehdotti jopa aborttia, kun oli sitä mieltä ettei pärjättäisi. Hyväpä hänen sanoa, kun hänen isompien lasten hoitamiset on laskettavissa yhden käden sormilla. Mutta, olen jotenkin kovettanut itseni ja yritän olla välittämättä :) meidän perhettä tää kuitenkin koskettaa, ja me ollaan onnellisia, ja kovasti toivotaan että saadaan kummatkin tuplat terveinä kotiin :)

Hankinnoista:
Meiltä löytyy jo ennestään Brion Double Wave tuplavaunut. Niihin pitäisi hankkia kaksi lämpöpussia ens talvea ajatellen :) hankittuna on kaksi Britaxin kaukaloa telakoiden kera. Saa vaan nähdä mahdutaanko autoon :'D meillä nyt ahdas 7-paikkainen, ja tilaa on teoriassa kaikille, mutta turvakaukaloitten ja istuinten kera se onkin vähän sitten toinen juttu :D
Lisäksi ollaan hankittu muutama neutraali body, housuja jne. Vaikka vaatetta ois edellisiltäkin, pakko saada aina jotain uutta :)

No mä meen äidin kanssa päivän kerrallaan. :)

Me ei olla hankittu vielä mitään mutta suunniteltu jo että mitä ostetaan. Vaatteita ja sängyt pitää ostaa kun kerkesin myydä jo melkolailla kaiken pois mitä esikolle hankin. :) Joka kerta kun kaupassa käyn niin pitää käyä jo hipostelemassa vauvan vastteita. :)

Ilmottaudunpas tännekkin sekaan.:) Kotona on vilkkaat pojat, jotka ovat syntyneet 12/2009 ja 8/2011. Nyt olisi laskettu aika 3.7.2015 ja varhaisultrassa näkyi kaksi sykkivää sydäntä omissa yksiöissään.:) Hirvittää, miten sitä arjesta selviää ja samaan aikaan on innostunut olo. Tuli todella yllärinä nämä kaksoset, kun en ole koskaan osannut ajatellakkaan omalle kohdalle.:)

Tervetuloa joukkoon Faada! :) Hirvitys, onni, hämmennys ym. kuuluu varmaan asiaan, kun tämmöset yllärit on meille kaikille järjestetty. :)

Tuskin kovin moni ainakaan on osannut kaksosia mitenkään erityisesti odottaa. :)

Täällä on pahoinvointi hieman tuntunut väistyvän. Hyvä niin, kyllä sitä riittikin. Toivon nyt vain, että tämän kirjoitettuani ei palaa takaisin kahta kauheampana! Itku sen sijaan tulee ihan pienen pienestäkin asiasta. Kaikkia kipuja ja kolotuksia lukuunottamatta olo on itseasiassa yllättävän hyvä. Eniten kuitenkin kutkuttaa ajatus, että tässä vaiheessa on jo paljon todennäköisempää saada vauvat syliin asti kuin että menisivät enää kesken. Jotenkin en ole koskaan uskaltanut ajatella, että meille tulisi vauva (saatikka sitten monta! ), kun tämä raskaaksi tuleminen ei ole ollut mitenkään itsestäänselvyys ja helppo asia.

Itkuherkkyys näkyy täälläkin. Ihan pienistä asioista (niin hyvistä kun surullisistakin) tulee vaimolle itku. :(

Luin että pikkuhiljaa pitäisi hormonipitoisuudet tasaantua, jospas sitten loppuisi kuvottava olo ja tunteetkin tasoittuisi.

Multa löytyy kans itku herkkyys ja void tää pahoinvointi pikku hiljaa helpottamaan. Huomenna pitäs aloittaa yö putki ja voi olla että eka yön jälkeen jos olo vielä pahempi niin haen saikkua. Jos työvuorot on yhtä vaikeita kuin kotona olo niin ei tuu työn teosta mitään. :(

Onpa kyllä jo selkeä vauvamaha.:) Ihana.:) Vaikka itsellä vasta näin alussa on, niin alkaa selvästi maha muistuttaa vauvamahaa. Kaapista löytyy vain pari tarpeeksi väljää puseroa, joilla saa mahan piiloon. 19.12. on niskapoimuultra ja silloin tulee 12 viikkoa täyteen. Siihen asti yritetään pitää matalaa profiilia, ja jos silloin on kaikki ok, niin julkistetaan odotus... Nyt tietää lähimmät sukulaiset ja ystävät.

Tulipa tässä mieleen että ootteko miettiny miten tahtoisitte synnyttää? Alateitse vai sektio?

Vaimo tahtoo ehdottomasti sektion, kun on lukenut kaikki mahdolliset huonot jutut alatiesynnytyksistä ja eritoten kaksosten synnytyksestä. Eihän se sektiokaan mikään helppo juttu ole, mut siihen on päätynyt. Häntä pelottaa koko synnytys aivan kamalasti. Meillä on perjantaina neuvola ja siellä otetaan asia puheeksi. Kätilö sanoin että täytyy pyytää neuvolasta "pelkopolille" lähete, että pääsee keskusteleen asiasta ja varmuuden että sektio tehdään.. Sitten saisi mielenrauhan asiasta.

Alateitse haluaisin synnyttää, jos se vain on mahdollista. Sitähän ei vielä pitkään aikaan tiedä.

Kaksi päivää saikkua ja keskiviikon järjestin vapaaksi. Mikään ei ole oikein pysynyt tänään sisällä. Tai no, lasi vettä ja kaksi keksiä ja nyt söin pari leipää. Mehun oksensin jo, joten katsotaan, miten leivän käy. Pakko lähteä vielä päivystykseen tiputukseen, jos nekin tulevat ylös. :( neuvolasta tuli aika tiukka käsky. Pelkäävät kuivumista.

Takaisin