Kesäkuun kaksoset

Onpas paljon iloisia ja hyviä ultrauutisia, jee :) Jetsonilla tosiaan ehkä jännät paikat alkaa olla kohta,mut mistä näitä tietää :) miten murmeli osasit valita sektiolääkärin?

Itselläkin poksuu huomenna rv34 :) Neuvolassa käynti oli tänään,kaikki ok. Verenpaine on noussut koko ajan tasaseen,mut ei vielä hälytä. Hb ollu ihmeen hyvä koko raskauden ja edelleen yli 130... Sf-mitta 38cm,huhhuh,tietääkö joku lähteekö se laskuun jossain vaiheessa kuten yksösraskaudessa? :D

No täällä lääkäri oli jälkeen päin päättänyt että en saa liikkua enää. Vessaankin kuljetaan pyörätuolilla hoitajan kuskaamana. Kyllä vähän pisti ahistamaan ku saanu pari viikkoo jo kävellä. No ollaan sit huoneen vankina taas. No eipähän vahingossa satu mitään kävelemisen vuoksi.

Miina kävin tänään koko kontrolli ultrassa. Siinä kun lääkäri ultraili kyselin sektiosta. Tää lääkäri kysyi että onko mulla toiveita kuka leikkaa ? Vastasin vaan et sinä :D Tää lääkäri on osaston ylilääkäri ja pitkä kokemus alalta, aivan ihanan sympaattinen lääkäri kyllä :)

Onneksi Jetsoni aika kuultaa muistot! Niin 5-10v päästä on jäljellä vain muisto tuosta sairaala-ajasta! ;)
Murmeli ihanaa, että sait valita. :)
Kiva kuulla muidenkin hyviä ultrakuulumisia.
Faada valmistellut poikia hyvin :D

Synnärillä käyty käyrissä. Menin lanssilla, kun oli epäilys vesien menosta, mutta onneksi se oli kuitenkin väärä hälytys. Kohdun suu on kuitenkin kypsä ja auki koko matkalta sormelle. Kanavaa on jäljellä kolme senttiä. A painaa pahasti sisäsuulle. Ensi viikolla kontrolli ja jos on yhtään edennyt, pistetään kortisoni. Ennenaikaisuuden riski on nyt iso. Onneksi vauvat ovat jo parikiloisia ja hyvin kasvaneet.

Onneksi elaffy oli väärä hälytys!!! Toivotaan vielä monta masuviikkoa pienille :Heartblue

Mulla kanssa a.n pää on sisäsuulla ja ilmeisesti se on saanut paikat pehmeneen ja lyheneen, mutta on tullu jo useita kivuliaita supistuksia, tiedä sitten mikä on mitäkin tehny :/

Mikä SagaMarian vointi?? Sekä pikkuisten?? Saitteko perhehuoneen? Varmaan sulla kädet täynnä hommaa. Vastailet kun jaksat. :)

Ei ollut mahdollisuutta perhehuoneeseen, kun mies palasi pian synnytyksen jälkeen kotiin hoitamaan isompia lapsia :)

Täällä ollaan edelleen, mutta huomenna pääsemme jo kotiin :) tyttö tarvitsee keskostipat, rautalisän ja 2h välein syötöt. Pojalla kaikki hyvin, hän on verrattavissa normaaliin vastasyntyneeseen :)

Mä olen itse tosi väsynyt, en valvomisesta mutta synnytys otti kyllä koville. Taisi olla viiminen kerta mun osalta, kun siihen suostuin :'D

Isommat eivät ole käyneet, saavat malttaa siihen asti että tullaan kotiin :) on se oma koti aina oma koti. En tykkää sairaalassa olemisesta yhtään, vaikka ei tässä mitään pahaa sanottavaa olekaan :)

En meinaa malttaa, ihanaa päästä kotiin! :)

Ihanaa kuulla että pääsette pienten kanssa jo kotiin. :) ihanaa vauvan tuoksuista koti arkea teille saga maria. :)

Täällä nämä pienet neidit päättivät sit syntyä tänään. :) A neiti hengittää itse ilman apuja ja oli syntyessään 1805g ja B neidillä on nasaali apuna ja keuhkokuvissa oli näkynyt jotain muutosta jota epäilytiin lapsi vedeksi ja neiti painoi 1885g. :) Pieniä rinsessoja he olivat ja hyvin suloisia kun katsomassa kävin. :) Tämä mamma on vaan aika kipiä sektion jäliltä mutta nyt yrittää nukkua niin jaksaa huomenna nousta istumaan. :)

Oih! Onnea Jetsoni tuhannesti sinulle ja koko perheellenne! Hienosti sait vauvoille paaaaljon maksuaikaa. Oot sissi kyllä kertakaikkiaan! <3 :)

Jetsoni ansaitsee kyllä jonkun mitalin sitkeydestä. :) Aika harvalla olisi pääkoppa kestänyt. Minulla ei ainakaan. :)

Takaisin