Kesäkuun kaksoset

Mulla b poikittain niin lääkäri totes että riskejä on niin nyt sitten sain äsken tietää millon muruset syntyy, eli sektio tulossa.

Murmeli no onpas ihme juttu, ku näköjään lääkäristä riippuu pitkälti myös synnytystapa. O.o. Mulla oli viimex B perätilan ja poikkitilan yhdistelmässä. Ja sanoi vaan, että kääntävät sitten jos tämä asento säilyy, niin B perätilaan. Bllä on myös sen verran vettä, että siellä se pyörii vieläkin. Eilenkin pää oli lähes navan kohdalla. Illalla taas korkealla lähes palleassa kiinni.
Huomenna mulla on ultra niin täytyypä tentata lääkäreitä noita asennoista ja riskeistä sekä synnytystavasta.
SagaMaria tsemppiä. :) jäitkö käynnistykseen??

Murmeli saako udella, milloin sektio?? Ei pakko vastata :D. Jännää jos kohta jo aletaan me geminiäiditkin jakautua :D

Murmeli millä viikolla sä nyt olitkaan? Meillä myös B ollu poikkitilassa/perätilassa, vaikuttaako se siis sektioaikaan myös? Pääseekö sun vauvat täysiaikaisiksi?

Täällä käyty ultrassa tänään. Mukava lääkäri. Hidas tosin. Happi loppu pöydällä, ku mittaili ja mittaili hitaasti. Lopuksi kutsui suosiolla seniorin, joka oli nopea. A noin 1820g ja B noin 1940g. A rt ja B makaa poikittain mun kylkikaaressa. Ei ihme et ahdistaa. Sillä on pää rinnan alla ja peppu toisen rinnan alla. Selkä palleassa kiinni.
Kysyin jos nyt syn.käynnistyisi niin mitä ku B noin selkeästi poikkitilassa. Seniori oli, et ei tartte murehtia, alatiesynnytys tulisi hyvin tod.näk :). Kohdun tilanne ennallaan. Kanavaa 1,3cm jäljellä ja sisäsuu kiinni. Edelleen vuodelepo määräys. Seuraava ultra 5.5. Sillon on 35vkot jo. :)

Takaisin