Kesäkuun kaksoset

Ihanat baby shower/varpajaiset tosiaankin! Ai että!

Mulla alkaa olee ihan tuskaisaa tää olo näiden liitoskipujen kanssa. Ja unettaa niin paljon että luulen, ettei toi rautavalmiste ihan skulaa niinku pitäis. Onneks toi mun mies on maailman ihanin ja hoitaa kaikki muuttopuuhat, kauheeta vaan seurata sivusta :(

Tässä mun 30+0 masu viime torstailta :)

ImageUploadedByVau Foorumi1427659973.353186.jpg

Onnea sottahannalle :) Harmony eipä tänne ihmeempiä kuulu, nukkuminen edelleen haastavaa ja kivut samanlaiset. Vatsa alkanut painaa reippaasti et saa nähdä kuinka paljon tytöt on ottanut painoa, keskiviikkona ois ultra taas :) Viikonloppuna oli vieraita, anoppi, appiukko ja miehen kummitäti. Anoppi hössötti vauvan vaatteitten kanssa ja oli käyny hulluilta päiviltä hakemasssa harsoja vanhojen lisäks, nyt mulla on kaapissa 60 kpl niitä :) Tänään rv 30+5. Mies on kaks viikkoa lomalla, keritään laittaa yhdessä loppu vauvojen huone valmiiks :)

Kelpasi mullekin tuollaiset babyshowerit ;)
Täällä pikku hiljaa kroppa tottuu tähän sairaalaoloon ja yöt nukun paremmin. Edelleen ravaan vessassa sen 2h välein, mutta unesta saan kiinni kyllä. Ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin. Ikävä kotiin on kova, mutta nautin toisaalta, ku nyt saa vain olla. Niin ruuhkavuosia olleet minulla nuo viimeiset 7-8v, et tää käy kropalle ihan lomasta. Eilenkin otin pitkän ja lämpimän suihkun. :D

Olen kyllä kateellinen, miten siro olet Harmony! Itse olen tällainen valas, joka vyöryy paikasta toiseen.. :D

Laitahan murmeli sitten kuulumisia! Ei enää kauaa, kun saat siellä synnyttää. :)

Onpa Harmony siro maha ajatellen että siellä on kaksi ja viikkojakin jo reippaasti takana. :) Mutta hyvältä näyttää!

Kiitoksia. Emmä kyl siro ole. Yritin saada kuvasta vähän realistisen. Mutta jotenkin se peili on korkealla ja mä kaukana. Ihan iholla oleva vartalopeili kertois totuuden :D luulenpa, että Elaffy ja Murunen että oon aika samankokoinen. Kätilö ku eilen mittas niin sai ympäryksen 101cm.

Mitä onko mennyt ohi?? Onko sulle Murmeli puhuttu jostain käynnistyksestä vai??
Tuossa juuri juttelin kätilön kanssa, joka kertoi, että 26-32 vkot hyvin tyypillisiä vkoja gemineillä tulla sisään supisteluiden ja kohdun takia. Kuulemma moni heistä vielä saattaa tulla käynnistykseen myöhemmin ;) you never know... Elämä on mystistä. Nauttikaamme jokaisesta päivästä.

Harmony, ei sen kummemmin olla puhuttu käynnistyksestä muuta kun et rv 38+0 on takaraja ja se on mulla 20.5 että siihen on aikaa :) Mulla a on nyt rt ja on aika alhaalla, b on perätilassa. Kun päästäs siihen 32 vkoon niin huokasen helpotuksesta ettei tarttis tayssiin mennä.Keskiviikkona on ultra niin todennäköisesti sillon puhutaan synnytyksestä :)

No en usko. Eihän mikään oikeastaan osaa kunnolla ennustaa synnytystä. Ei edes se pään kiinnittyminen. :D

Se on murmeli yksilöllistä. Olihan tuo meidän A vauvaki jo lasleutunu ja työtänyt päänsä syvälle lantioon mutta silti kääntyi vielä pthen. :)

Hurja ajatella että ylihuomenna on se päivä jota mies alussa naureskeli että ajattele jos syntysivät sillon niin kukaan ei uskos meitä. Sillon vaan ajattelin että aprilli päivään on vielä ikuisuus aikaa. :)

Mulla esikoinen kääntyi pääalaspäin ja laskeutui raskausviikolla 31. Sf mitta putosi kun vauva oli niin lantiossa. Syntyi silti vasta viikoilla 41+3.:) Taitaa siis olla yksilölliatä tämäkin.
Harmony oot kyllä tosi hoikan ja siron näköinen. Mulla mahanympärys jo 113 vaikka vasta 28.viikko.:D Mulla kyllä on tosi lyhyt selkä,että kaippa se vaikuttaa?
Hyvät viikot alkaa kyllä olla Jetsonilla.:) Alkaako jo olla hyvät fiilikset?:)
Sottahannalla kans nätti maha.:) Oliko teillä isotkin hääjuhlat?:)

Pakko vielä kirjoittaa mun aamuyöstä. Eka kuopus heräsi kesken unien ja kömpi mun ja miehen väliin. Aamulla kuuden aikaan sit esikoinen kömpi mun toiselle puolelle sängyn reunaan ja makoilin kyljellään vatsa pojan selkää vasten kun alkoi olemaan melko tiivis tunnelma sängyssä. En saanut nukuttua kun vauvat mylläsi vatsassa. Oli pitkään hiljaista ja luulin, että esikoinen jo nukahti, mut yhtäkkiä kuului hiljaa, että äiti mää en pysty nukkumaan kun vauvat potkii mua selkään...:D tästä se sisarusrakkaus alkaa.;)

Faada ihana tuo teidän esikoinen :D
Joo mulla molemmat pojat, en nyt ihan tarkkaa rv muista, mutta 30 vkojen jälkeen olivat hyvin alhaalla. SF ei kasvanut moneen mittaus kertaan. Lopulta jouduin kasvukintrolliin, jossa ultrattiin. 3,5kg/51cm molemmat. Esikko 41+0 ja kuopus 38+5/6(???). Sitä en muista, millon pää olisi kiinnittynyt heillä.
Olen kyllä edelleen ihmeissäni tuosta painosta. Taitaa jo kohta lähemmäs toista kuukautta näyttää vaaka samaa 70-71. Eli 5-6kg. Sairaalassa vaaka näyttää välillä, et 0,5kg-1kg olisin laihtunut, vaikka mä syön täällä enemmän kuin ikinä. Täytyy huomenna kyl puhua tuosta painosta. Aluksi mua hirvitti painonnousu ja nyt taas pähkäilen sen pysähtymistä. :o

Takaisin