Kesäkuun kaksoset

Minkä koon kotiutumisvaatteita ootte ostaneet vauvoille?? Nyt kun tää ennenaikaisuus minullekin niin konkretisoitui, niin pähkäilen. 44 tai 50. Mut 44 ovat NIIIIIIIN pieniä. Ovathan vauvatkin. Toisaalta en voi kirppikseltä metsästää yms.pakko vaa tilata netistä. Tod.näk tilaan newbien. Mut kahdelle kaikki uutena on hintava. Ja ei edes hinnalla niin väliä koska uudet kotiutumisvaatteet haluan heille ehdottomasti, mutta lähinnä tuo koko mietityttää.

Ollaan ostettu yhdet 44cm vaatteet kummallekin. Saa ne sitten vaikka nettikirppiksellä myytyä jos eivät mene päälle :) sairaalakassissa odottelee 44 ja 50 vaatteet, laitetaan sitten päälle ne kummat sopii paremmin :)

Minä en ole asiaa edes miettinyt enempää, mutta kaapista löytyy pari 40cm ja 44cm bodya. Sain kaverilta ne. :)

Toisaalta, jos vauvat kovin ennen aikojaan syntyvät, jäävät kuitenkin osastolle, jossa ehtivät vähän kasvaa.

Onnittelut täältäkin Sottahanna. Oot kyllä aika sissi kun jaksat kaiken tuon noilla viikoilla.
Oon käynny päivittäin täällä lueskelemassa, mutten oo jaksannu edes kirjottaa mitään. Yöt on menny enemmän ja vähemmän valvoessa, ja oon saannu uudelleen öiseksi riesaksi nenäverenvuodot. Herään siihen kun verta alkaa vuotaa nenästä ja sitten ei pariin tuntiin nukutakaan.
Minä alotin pari päivää sitren vauvanvaatteiden pesurumban, joka on edelleen vaiheissa. Huomasin, et ihan pikkusia vaatteita on yllättävän vähän ja osa on vielä pinkkejä. Pitänee siis alkaa kahlailemaan nettiä taas jälleen kerean, kun meillä täällä korvessa ei oo oikein mistä käydä ostamassa.

Tiistaina ois neuvola ja 13.4 seuraava äippäpoli.

Onnea Sottahanna, häistä ja uudesta kodista! Vaikkakin vain yhen vauvan kanssa täältä huutelen niin ei ois kyllä musta enää muuttajaksi, oot kyllä sissi! :)

Kesäkuisilla menee pikku hiljaa 30 raja rikki!!!! Loistavaa!! Mulla menee huomenna. Mikä murmelin vointi?

Onnea Sottahannalle!:) Mulla on tosi naftit 50 senttiset kotiutumisvaatteet nyt vauvoille ja ostin Popin ale-rekiltä sellaiset puuvillavuorella olevat veluurihaalarit vauvoille koossa 50 jos menisivät kesähaalareina aina viileämmillä keleillä. Kyllä tosiaann kirpaisee kassalla kun kaikesta saa maksaa x2... Ajattelin että jos vauvat hukkuvat niihin 50 senttisiin niin lähetän sit mummin ostoksille... näytin sille varalta paikallisen kauppakeskuksen liikkeistä keskosvaatehyllyt... täällä keskosvaatteita myy ainakin antoniina ja pop. En raski ihan vaan varalta ostaa etukäteen noita pienempiä... mulla kun on nyt tää ihme feng shui fiilis nyt päällä, että ei nää synny etuajassa.:D

Eivät synny Jetsoni! ;)
Faada lähetä feng shui tänne myös ;)
Mulla on ihan pöhnö olo tänään. Aivan kuin olisin vetäny pilveä. Vaikken edes tiedä, miltä sen vetäminen tuntuu. Ooxmä laitostunut?? :D

Meillä oli eilen babyshowerit ja mun varpajaiset (näin etukäteen kun voipi olla etten siinä alussa oikeen varpajaisiin kerkeä/halua). :)

Oli aivan ihanat pippalot! Vaimolle kaikki oli yllätystä. :) Tykkäs paljon, oli erinäisiä tehtäviä hänelle (vaipanvaihtoa, vauva aliasta, me as a baby arvausta ym.) ja ruokaa sekä herkkuja tarjolla. Lahjaksi saatiin pieniä vaatteita ja videokuvalla varustettu itkuhälytin. Ihanat ystävät! :)

Mun varpajaiset oli sit illan päätteeksi. Huh huh! :D Tarjoilu pelasi myös siellä ja hauskaa oli. Alussa sain kaksi vedellä täytettyä ilmapalloa (lapset), joista täytyi pitää huolta koko ilta. Oli soseiden maistelua, tietovisa, mölkyn pelaamista ja lopuksi sain lahjakortin tatuoijalle (oon puhunu että haluan ottaa sitten jossain vaiheessa tatskan lapsille). :) Nyt on aika väsy olo..

Oi kuinka ihanilta kuulosti nuo baby shower varpajaiset.:) Mulla ei ole koskaan ollut baby showereita ja nyt sellaiset olisi kyllä kiva päästä viettämään ku tuntuu niin pitkältä tää aika.:D Pitääköhän itse järkätä?:D
Wilhelmiina. Onko sulla sellasta sisäilman kostutinta? Vai alkaako ne enään polttamaan pintasuonia jos on jatkuvaa tuollainen vuoto?
Minäpä yritän Harmony puhallella mun feng shuita sinnekkin. Kai se mulla jotenkin löysäs stressin kun kuulin että kaulaa on 4cm edelleen supisteluista huolimatta. Että ovat ilmeisesti ihan harmittomia vaikka tietenkin hyvä ois kroppaa kuunnella ja lepäillä tarpeen mukaan...
Nyt on kyllä tosi uupunut olo ku poikien kanssa kolme päivää puuhannut aamua iltaa... hyvällä omalla tunnolla vien kyllä huomena hoitoon kummatkin kun on aamulla esikoisen asioista palaveri oyssissa ja pakko päästä cähän itseskeen huokaseen ja lepäämään. Tää päivä on lennetty kyläpaikasta toiseen kun pojat kiersivät sukulaisissa virpomassa. Hyvää pääsiäisen odotusta kaikille!

5342a3a963c8231544d4c128c80e07ab

Tuossa meidän 3,5v virpoja joka pitkällisen suostuttelun jälkeen suostui pukemaan mekon.:) Saanpa minäkin edes kerran vuodessa pukea mekot lapsille...:D

Murunen, kivan kuuloiset juhlat teillä olleet. :) Itse vähän salaa haaveilen baby showereista, mutta tuskin sellaisia saan. Itse en ala järjestämään.

Minä voisin ottaa vähän fengiä myös.

Takaisin