Oi. Onpas hyvä, että Harmonyllä tilanne on rauhoittunut.:) Mun 66v teräsmuori kummitäti tuli aamulla vahtimaan nuorempaa poikaa ja käytiin viimeinkin 5v neuvolassa esikoisen kanssa. Meidän lasten neuvolan täti on kyllä ihana. Mahtavasti sai pojan juoneen mukaan ja onnistui kuulotutkimuksetkin kun oli antanut pojan seistä ja sit vastavuoroisesti tutkia tädin kuulon.:D Poika oli pistänyt parastaan kun kysellyt mm perusteluja sille miksi 4 ja 6 vuotiaat rokotetaan mutta 5-vuotiaita ei.:D Kaikista tehtävistä poika selvisi yli ikätason ja sujuvasti poika lueskeli lappuja ja kylttejä huoneen seiniltä. Mulla on ollut pitkään vähän kurja olo, kun päivähoidosta tulee pääosin neg palautetta ja syyllistystä kun poika ei ohjaudu massan mukana. Joskus niin ärsyttää kun ovat kuitenkin ammatti-ihmisiä ja on pienestä lapsesta kyse ja pojalla on diagnoosi joka selittää käytöksen haasteita ja ryhmään on annettu avustaja meidän pojan vuoksi... Tulipas taas avautuminen.:D Tuo neuvolan täti on kyllä ihan oikealla alalla ja oli ihana kuulla pojasta jotain hyvääkin.:) Antoi vielä pojan leikkiä neuvolantätiä ja sai mitata mun mahan ja kuunnella doplerilla vauvojen sydänäänet.:)
Käytiin vielä kummitätin ja poikien kanssa uimassa ja kyllä vaan päikkärit maistui sit sekä lapsille, että äidille.:)
Saga-Maria. Toivottavasti olo helpottaa pian. Ole vaan tiukkana seuraavalla lääkärikäynnillä, että sulla on pahat fiilikset etenki kun ottaa taustat huomioon. Paa kova kovaa vasten, että kuka ottaa vastuun, jos kaikki ei olekaan ok ja tilannetta turhaan pitkitetään? Kuinka sulla on oireillut aikasempien synnytyksien käynnistyminen? Voisko pahoinvointi olla oire siitä?:)