Kesäkuun kaksoset

Vaikea sanoa Sagamaria, mutta luulis ku sulla riskiraskaus, et on edes joku hierarkia raskauksillakin. Et luulis et kiireelliset/riskiraskaudet otetaan huomioon.

Kyllä tää maha on raskas! Mun aivot ei ymmärrä, miten voin olla näin hidas ja vaivainen näillä viikoilla. Aivot ei käsitä tätä kaksoisraskautta!
Eivätkä lapset ymmärrä ku äidin syliin ei enää noin vaan tulla :(. Varsinkin ku jos toisen ottaa niin toinenkin haluaa. Ja siitähän se riita alkaakin ja mulla taas supitukset. :(
Murmeli kyseli onko sisaruksilla lapsia. Mun veljellä on 4 ja siskolla kolme. Mä olen meidän perheen kuopus. :)

Harmony tuon supistuslaskurin voi ottaa puhelimeen playkaupasta, ja pystyy lähettään sähköpostiin, messengeriin ja oli siinä muitakin vaihtoehtoja. Mies on insinööri niin se innostu tuosta ja samantien latas puhelimeensa kun perhevalmennuksessa terveydenhoitaja siitä kertoi, siinä on muuten semmonen pylväsdiagrammi :D Sagamarialla ei olis enää kauaa kun vauvat on maailmassa :) Mulla tää maha on jo sen verran iso että nukkuminen on ihan katkonaista kokoajan, joka kääntymisellä herään :/ Liitoskivut on hirveitä välillä,pitäis vielä reilu 6 viikkoa jaksaa jos 36 vkolle menis, pääsis nyt edes 32 vkolle. Rasvaan jatkuvasti vatsaa kun kutisee kasvaessaan, ei tän mahan kanssa jaksa enää pitkään kävellä.

Murmeli eli onko se sellainen, että sinä lähetät aina ku sua supistaa miehelle. Ja näin ollen mies on "enemmän mukana". Taisin lukea jostakin tuota :D hauska.
Kuinka moni harkitsee sähköpumppua? Mihin saa molemmat rinnat samaan aikaan. Täällä kovassa harkinnassa. Ku vaan jaksais hintavertailuja tehdä taikka torista metsästää.

Muokattu viimeksi:
Kyllä sen voi harmony lähettää, jos sul on samsungi ni lataa se ja katso. Hyvin yksinkertanen käyttää on :) Murusella on kasvanu hirveesti masu, ihana on :) Pitää varmaan itekkin laittaa tänne kuva :)

Mä oon miettiny sähköpumppua mut ihan vaan semmosta yhen tissin versiota. :D

Murusella ihana maha. :) <3

Me (=vaimo) saatiin kaverilta sopuhintaan Aventin sähkökäyttöinen rintapumppu (yhden rinnan kerrallaan lypsävä). Suositteli sitä kovin, katsotaan miten käy. :)

Minä ostin vaatepaketin ja siinä oli mukana Emman manuaalinen pumppu. Sain käytännössä ilmaiseksi siis, kun koko paketti ei maksanut minusta juuri mitään. :) Sähköistä olen kyllä ajatellut, mutta mietin, että jos laitoksella saisi kokeilla ensin.

Yökukkuminen alkaa kyllä ihan oikeasti rasittaa. Illalla on ikävä mennä sänkyyn, kun tietää, että parin tunnin päästä herää kuitenkin, eikä uni enää juuri tule. Nyt tuli vielä syötyä miehen kanssa vähän karkkia illalla niin on lapsilla hauskaa mahassa. Eli nuku tässä nyt sitten, kun tyypit vetävät ihan omaa settiä tuolla. Kaiken lisäksi tänään on särkenyt koko päivän päätä. Panadol ei auta yhtään ja mitään muuta ei taida enää saada syödä.?

Täytyy ottaa kuva tästä apinatehtaasta. Ihania mahoja alkaa kyllä kaikilla olemaan! :)

Supistelu on ollut melko rauhallista. Tai siis kivutonta.. Supistellut on silti melko paljon taas tänään. Välillä oli rauhallisempaa.

Mä ostin ainun sähkökäyttöisen rintapumpun netistä käytettynä, täytyy viel ostaa maitopusseja että voi pakastella maitoa :) Elaffy täällä valvoskellaan myös öisin :/

Mulla onneksi tulee nukuttua mutta katkonaisesti ja levottomasti. Kuka nyt nukkuskaan sairaala sängyssä hyvin aina. :D

Murunen sairaalasta pääsen kotiin asti aikasintaan kun viikkoja 34+ että sinne on vielä pitkä matka.

Miehen kanssa tänään naureskeltiin että entä jos nää muksut syntys aprilli päivänä niin kukaan ei ees uskos meitä :D Mut toivon kyllä että nää pysys tuolla yksiössään vähitään huhtikuun puolenvälin tienoolle. :)

Jetsoni hyvin oot jaksanut!! Etkö oo ollut nytkin 4-5vkoa siellä? Tsemppiä! Kunhan prinsessat pysyis siellä!
Murusella kaunis vatsa :)
Hey junnaako muillakin paino?? :o alan jo ihmetellä, ku nyt kuukauden vaaka näyttää samaa. Aamulla näytti et olis tullut 6kg lisää alkupainosta

Ai 34 viikolle!! Auts. :(

Täällä paino junnaa.. Lääkäri siitä viikolla mainitsi, ei kuitenkaan alkanu sättimään. Mutta minkäs sille voi kun maha ei vedä niin paljoa ruokaa kun vauvat vaatisi? Huomenna on neuvola ja aiotaan kysyä jos voisi ottaa niitä jotain "nutri juomia" tms. joissa on paljon energiaa mutta ei niinkään täytä, ihan vaan lisäenergian saamiseksi.

Kello alkaa olla puol neljä yöllä. Äsken heräsin ja nyt ei oo unesta tietoakaan. Oispa joku hyvä kirja jota lukea...
Vauvatkin oli äsken vielä seurana, mut taisivat pistää nukkumaan kun saivat yöpalansa nautittua. Joudutteko muut yöllä syömään? Mulla on ihan varma yöherätys nälkään, jollen oo syönny voileipiä iltapalaksi. Millään muroilla ja jugurteilla ei aamuun saakka pärjää.

Hienoja masuja teillä siellä.

Täällä kipeät supistukset herätti 2lta ja vieläkin ollaan hereillä. Lievästi sanottuna ahdistaa. Aamulla meen varmaan Jorviin näytille. En tiie mitä tehä ku kuopus on flunssainen ja siskolla on 3kk tyttö. Sisko on vähän pöpökammoinen. Mut emmä keksi minne muuallekaan viedä. Miehen pakko saada nukuttua edes vähän, ku nytkin on hereillä ja pänttää koneeseen.

Harmony, nyt ihan iisisti siellä! Ja ehdottomasti käyt näytillä aamulla. Luulisi siskon ymmärtävän tilanteen..

Minä nukuin näköjään yllättävän pitkään. Kello on puoli kuusi, enkä ole tässä välissä herännyt kertaakaan! Nyt tosin on nälkä, mutta tulin jo takaisin sänkyyn, eikä yhtään huvittaisi enää nousta. Aamulla taas oksennetaan, se siitä seuraa.

Minulla on seuraava neuvola vasta pääsiäisen jälkeen, joten en painosta tiedä ennen sitä. Kotona en käytä vaakaa.

Äh, tämä päänsärky alkoi heti, kun silmät avasi.. :(

Takaisin