Kesäkuun kaksoset

Koitahan ottaa rauhallisesti sinäkin elaffy. Toivottasti kipeät supistukset jäävät toistaiseksi historiaan.
Itsekin kamppailen joka päivä sen kanssa, et maltan tehdä mitään riittävän vähän. Eilen olin lasten kanssa pihalla ja jo tunnin seisoskelu ja pihalla kävely teki olon niin tuskaseksi, et piti lähteä sisään makaamaan. Mitä ikinä teenkään, jo tunti kerrallaan on liikaa. Tuskastuttavaa, mut voittaa varmasti pakkolevon.

Joo täällä on apuna kyynärsauvat, mies kävi sairaalalta hakemassa ne mulle. Niin hemmetin moisia liitoskipuja, mut välillä tuntuu et helpottaa ja sit tulee takas. Ei tässä kyllä hirveesti mitään tehdä. Eilen kävin miehen kanssa kaupassa ja sitten siellä alko supisteleen reippaasti,tuli nopea kaupassa käynti siitä. Tunti pari pystyssä ja sitten lepoa, tällä varmaan mennään sinne 32 viikolle. Ei olis kun reilu 3 vkoa siihen :)

Oho Elaffy ihan kipeitäkö? No nyt lepoa! Ja onnex tiistai ihan lähellä.
Joo Jetsoni voin kuvitella. Aina ku rupee supistaa, niin miettii kaikkea varmasti taivaan ja maan väliltä. Mut niin tyhmältä ja kliseeltä kuin kuulostaakin, niin otat niin rauhallisesti kuin vain voit.
Wilmiina mä ymmärrän, mistä puhut. Mun ei tartte ku kävellä jonkun verran niin supistaa. Nykyään nää harkkasupparit ovat kyllä melko puristavia, voimakkaita ja kestävät pidempään kuin 30sec. Ja lapset vaativat kuitenkin virikkeitä ja tekemistä. Mies on poissa aamusta iltaan niin pakko on tehdä ja mennä kuten tavallisesti. Mut katsotaan mitä keskiviikkona sanotaan ultrassa. Enää tätä "yksinäistä" 24/7 arkea olis jäljellä 6vkoa. Sit mieheltä pitäis loppua koulutyöt! Huh huh sitä on odotettu.

Taidetaan olla yhtä raihnaisia koko sakki . En lakkaa ihmettelemästä miten joidenkin naisten kroppa kestää kymmenenkin raskautta, ja he elävät " suht normaalia elämää."

Pitkää pinnaa Jetsoni, ja jaksamista myös muille.

Jaksamisia Jetsonille :) Voin vaan kuvitella mitä tuo sairaalassa makaaminen on kun tuntuu että,tää kotona lepäilykin alkaa tuntuu pitkältä, saatika liettiä kokoajan noita supisteluita miten ne on vaikuttanu alakertaan :/

Harmony, mietin hetken, että onko jotain muuta kipua, mutta kyllä ne supistuksia olivat. Hetken tuntuivat jopa vain pahenevan, kunnes sitten tunnin jälkeen onneksi laantuivat. Eilen tuli kyllä tehtyä vähän liikaa, mutta eihän sitä siinä hetkessä yleensä tajua. Jälkeen päin kyllä huomaa sitten tehneensä..

Nyt menossa mammajoogaan ja illan aion levätä. Mies saa lenkittää koiran. Toivon todella, että mitään ei olisi tapahtunut tuolla alakerrassa, mutta ketrankos se vain lähtee etenemään ja sitten voi olla jo huono tilanne.

Pidetään peukkuja Elaffy, et supistukset ei oo vaikuttanu edistävästi. Nauti joogasta, oon ihan kade et pääset semmoseen. Itte en oo pystynny joogaamaan enää pitkään aikaan.

Peukut pystyyn sulle elaffy ettei vaan oo paikat lähteny aukeemaan tai pehmenemään.

Täällä supistelut tais olla taas tältä päivää supisteltu. Nyt en kyllä ihan äkkiä halua uudestaan noita kipuja ja polttoja. :)

Hmph.. päivällä supistellut edelleen paljon. Lähinnä kivuttomia, mutta jokunen yksittäinen kivulias ollut myös. A potki kivuliaan jälkeen todella todella paljon. Mies yritti silitellä ja rauhoitella, mutta sai hänkin monoa oikein kunnolla. Koko miehen käsi vain hyppi mahalta pois, kun kaveri antoi jalan heilua. Onhan noita kivuliaita ollut ennenkin, eikä mitään ole tapahtunut, mutta silti hieman pelottaa, että mitäs jos tällä kertaa muutoksia onkin tullut.

Hyvä Jetsoni, että siellä on rauhoittunut tilanne ainakin tällä hetkellä. Toivotaan, että jatkuu samalla menolla. :)

Toivotaan että sun supistukset ei olis tehny hallaa ja samalla toivon että onat supistukset pysys nyt poissa.

Nyt vaan on odotettavissa korkeita maksa arvoja ton lääkkeen takia mutta jospa ne ei tekis sit oloon muutosta.

Ah tsemppiä Jetsoni ja Elaffy! Toiv ei oo muutoksia kohdussa.
Mitä kuuluu SagaMarialle?
Täällä siivottu tänään kuopuksen oksennusta moneen otteeseen. :( nyt vuorasin pinniksen kunnolla ja ensiapuyksikkö laitettu viereen. :D eli ämpäri, pyyhkeitä, astianpesuaine, talouspaperirulla ja hedelmäpusseja. Kunpa yö sujuis ilman oksentamista.

Onpas täällä taas ollut samoja tunnelmia ja mietteitä... käytiin kuopuksen kanssa paikallisessa kauppakeskuksessa katseleen mulle mammaleggareita kun tuntuu kaikissa mammafarkuissa loppuvan se resoriosa mahan puoleen väliin, mikä tuntuu epämukavalta...:/ Olikin H&M:llä tarjouksessa 7e niin ostin heti kahdet. Miten mukavat nämä onkaan...♥ Samalla sit innostuin muitakin kauppoja kierteleen ja pohdin vauvojen "kotiatulovaatteita". Mitä kokoa ja tarviiko ihan haalariakin vielä?? Eipä voi tietää milloin vauvat syntyy, minkä kokoisena ja millaiset on kelit silloin... mulle ne on aina jotenkin tärkeää saada miettiä ja laittaa etukäteen...:) Shoppailuhurmos teki sit tepposet ja olo muuttui yhtäkkiä tosi tukalaksi. Kauhea paineen tunne ja napakat supistukset. Ruokakaupassa oli vielä pakko käydä ja johan oli yhtä tuskaa koittaa kävellä marketti läpi ja löytää äkkiä pakolliset ostokset...:( Tuntuu,ettei mihinkään uskalla lähdä ja edes lasten kans lähtä ulkoileen ku olo saattaa mennä yhtäkkiä tosi kamalaksi ja sit saa koko loppupäivän makoilla.:/

Kovasti tsemppiä ja jaksamisia teille muillekin.♥ Toivotaan,että Jetsonin vauvat vielä malttaa pysyä masussa.:) Millon sulla Harmony tarkistetaan seuraavan kerran tilanne? Mulla on lääkäriaika ultraukseen ens keskiviikkona ja sama ärsyttävä lääkäri ku viimeksi.:(

Faada minullakin keskiviikkona ultra. :) klo 9:30 jeeee ei tartte odottaa. Viikkoja kasassa silloin 28+2. Entäs, mitkä vkot sulla keskiviikkona?? Jaahas kello yli jo puolen yön. Pitäiskö sitä mennä nukkuu?? :D

Tsemppiä kaikille odottajille! <3

Täällä rv 32+6, ja kroppa alkanut antaa merkkejä lähestyvästä synnytyksestä. Ruoka ei maistu, väsyttää 24/7, paineen tunne on hurja, supistelee estolääkityksestä huolimatta, alavatsaa särkee ja selkää kuumottaa.
Ensi viikolla olisi taas kontrolli, ja rv 34 lähestyy samalla mukavasti. Pääsiäisen aikaan/jälkeen olisi hyvä ajankohta lähteä synnärille ja päättää tämä odotus :) eli jos sitä vielä muutaman viikon hampaita purren pitäisi vauvat mahassa, vaikka tuskaista tämä jo onkin, kun tuntuu että vaan tipahtavat ulos jos vähänkin enemmän liikkuu.

Kaikki valmistelut alkavat olla tehtyinä, enää puuttuu tuttipullojen ja tuttien sterilointi, sekä muutama tuttipullo pitäisi hankkia lisää. Omat kotiutumisvaatteet ja tarvikkeet sairaalaa varten pitäisi pakata :)

Kiva kuulla kuulumisia Saga_Maria. :)

Olitkos sinä nyt kuitenkin kotona, ettet ole mihinkään sairaalalepoon joutunut?

No jopas, myös mulla on keskiviikkona ultra, ja samalla reissulla tyttären korvien putkitus ja silmälääkäri. Aikamoinen päivä siis tiedossa, aamulla lähdettävä ajamaan viiden jälkeen Rovaniemelle, että tyttö on 7.30 valmiina putkitukseen. Soitto kotiin ja esikoinen hereille että ehtii koumukyytiin. Mies tytön kanssa operaatioon, keskimmäinen mun matkassa syömään johonkin jotakin aamupalaa ja sit ultraan. Sit taas jostakin jotain sapuskaa ja vielä pitäis kolmevuotiaan jaksaa silmälääkärin testit ja tarkastukset.Välillä pitäs soitella et esikoinen on menny koulun jälkeen mihin sovittiin ja syönny jotakin. Ja sit ajamaa takasin kotiin.Tällasina päivinä toivois et mummolat olis vähän lähempänä kun 900 km:n päässä
Mut kaikesta on ennenkin selvitty. Toivottavasti mun kroppa kestää koko rumban ja melkein 400 km ajamisen tuona päivänä.

Onks teillä muilla ihan sekoja vauvoja jotka puskis itseään ihan vatsan pintaan? Meidän neiti B tykkää pönkeä ilmeisesti peppuaan tohon navan viereen ja maha on usein ihan toispuoleinen. Lisäks hän on varmaan sellaisessa asennossa että pönkeää päätään kylkiluiden alle ja sekin on vähän inhottavan tuntuista. A-vauva on taasen jossain jemmassa tyytyväisenä.. Kuvaakohan jo tää masukäyttäytyminen heidän luonteitaan :-P
Huomenna on ultra niin nähdään onko mun olettamukset tyyppien asennoista oikeita. Aina se vaan jännittää niin kovin!

Takaisin