Kesäkuun kaksoset

Ihan kun olisin omaa sivuprofiilia kattellu, Faada. Kovin oli sun kuva tutun oloinen, mut meillähän ei ookaan kun päivän ero raskauksissa ☺.
Pidetään peukkuja Jetsoni, et vauvat sais vielä kasvaa masussa.

Oyssissahan on tunnetusti hyvä keskoshoito. Siellähän Suomen pienin keskonen jääny eloon 22+ viikolla jos nyt oikein muistan. Toivotaan Jetsoni että sun vauvat sais vielä useita viikkoja masussa aikaa :)

Mä murunen mietinkin, että oottekohan te Te. Oltiin siis samassa valmennuksessa :) tuutteko ens viikolla kans?

Oltiinhan me! :D Ketäs te olitte? :) Tullaan me joo ens viikolla. Meidän mielestä oli ihan hyvin valmennus (paitsi vaimon mielestä huonot penkit :D). :)

Mikä se Facebook ryhmä on missä oot? Onko se siis meidän seudun kaksoisodottajista vai? :) Utelen..

Istuttiin aika keskellä sitä salia toisessa rivissä. Mulla oli tukka nutturalla päälaella (vaikee koittaa keksiä ominaisuuksia millä vois ehkä mahdollisesti muistaa :D). Ja sit mulla oli aika iso maha ;)
Oli ihan jees valmennus, varsinkin miehelle kun ei se oo samallalailla ottanut synnytysasioista selvää.
Mä oon FB:ssä sellasessa kesäkuisten ryhmässä ja sit siinä yleisessä monikkoryhmässä, onko vielä erikseen meidän alueen monikkoryhmä olemassa?

Seuraako kukaan mitään kaksosblogeja? Mä oon bongannut muutaman, mutta muita odottavia bloggaajia en ole löytänyt. Tai kenties täällä olisi bloggaajakollegoita?

Minutkin löytää sieltä monikkomeiningistä ja sun blogia oon sottahanna seurannu. Meinasin aluksi että jatkasin täällä maatessa oman blogin kirjotusta mutta ei vaan oo mielenkiinto riittänykkään. :D

Mitä kautta olette blogin kirjoittamisen ja perustamisen aloittanut? Muakin vähän kiinnostaisi, mutta onko oikeasti kovin työlästä tai hankala oppia? Ootteko muuten ihan julkistaneet tuplaodotuksen? Minä en esim fb ole, mutta oon kyllä tutuille sanonut kun ollaan odotuksesta juteltu.:)

Faada, mä olen blogannut yli 8 vuotta (ruokablogia.. Tää mammablogiksi muuttunut on vaan n. vuoden vanha). Eli jos kaipaat neuvoja niin laita mulle vaan viestiä :) bloggaaminen on helppoa ja kivaa!

En oo sosiaalisessa mediassa julkistanu enkä tiiä julkistanko ees ku vasta sitten kohan muksut syntyny. :)

Stalkkasin sut tuolta blogin puolelta :) Tuttu naama tuli, nyt tiedetään kuka olit. :)

Me ollaan kans tuolla monikkomeinigissä ja sit on Helsingin alueen "monikkomammojen miitti" ryhmä. Siä on ollu nyt kyllä tosi hiljasta..

Sottahanna laita linkki blogiin. Käytän kännykästä tätä sovellusta niin en näe allekirjoituksia yms yms. Olis kivaa seurailla.
Mikä vointi murmeli?

Tractosile tipassa makkoon ja yöllä ei ollu yhtään supistusta sitten mutta myt aamusta alkanut tulemaan lieviä supistuksia. Kätilö määräsi nukkumaan mut ei uni vaan tuu. :/ vauvatki ollu tänään tosi rauhallisia.

Voi Jetsoni, nyt vain rauhallisesti siellä. :(

Minä heräsin tänään myös kipeisiin supistuksiin aamulla, jotka kestivät tunnin verran ja sitten sain taas nukuttua. Tiistaina onneksi seuranta, jos sinne asti selvittäisiin. Meinasin kyllä jo alkaa soittelemaan synnärille, jos eivät olisi loppuneet.

Mä alan olla kypsä tähän supistaa ei supista, Sattuu ei satu tilateeseen. Niiku tuolla yhessä ketjussa jo sanoin että olis ihanaa ku yht äkkiä aika olis kulunu silleen että olis jo niin hyvillä viikoilla että ei tartteis pelätä aina kun supistelu alkaa.

Äskön lääkäri tarkisteli taas ja onneksi kohdun suulla ei ollu tapahtunut muutosta verrattuna eiliseen ja A vauvva oli edelleen perätilassa ja B poikki tilassa. Sektioon en todellakaan haluais ja jos nää nyt päättäs syntyä niin muuta vaihto ehtoo ei ees olis.

Takaisin