Ihanaa tämä vertaistuki. Just miehen kanssa muutama päivä sitten juteltiin imetyksestä ja siitä, että jos sattuu vauvat etuajassa syntymään niin sähköpumppu pitää hommata samantien... mulla on maito hyvin noussut ja esikoisen kanssa räpisteltiin imetystä tuskanhiki virraten pari kk kun vauva sai herkästi itkuhepulit tissillä ja itse niin tuskastuin ja hermostuin myös. Nuorempi poika taas söi pelkästään tissiä 10kk ja sai kunnon hepulit jos pulloa tarjosi. Yritettiin kyllä luonnonkumi ja silikoonituttiosilla ja erimallisilla pulloilla,että olisi isäkin voinut joskus syöttää, vaan ei vain kelvannut mikään muu ku tissi... Sinänsä hassua kun tuttia kyllä söi jonkun verran.:) Maitoa on tän pidemmän imetyksen jälkeen herunut ihan toisten vauvojakin sylitellessä, joten ihmeissäni olen jos ei nouse. Vararavintoa pitäisi vaan melkein vähän ollakkin ku kuopusta imettäessä olin ku kävelevä luuranko kun painoa tuli raskausaikana se 12-13kiloa ja poika oli jo syntyessään nelikilonen, joten melkoisia määriä taisi imutella alusta asti kun eka painokontrollissa oli painokkn noussut 300g parissa päivässä!:O
Tutille opetetaan varmaan meilläkin jos vauvat huolii. Sillä voi aina vähän pelata arvokasta lisäaikaa...:D