Kesäkuun kaksoset

Jetsoni:Semmosia ne miehet välillä on...:mad:
Älä hermoile turhaan, vauvat on varmasti nyt jo kasvaneet.Voi olla et olivat viimeksikin, mut arviot heittelee helposti. Tiedän montakin, jolla vauvan painoarvio on heittänny jopa kilolla ennen synnytystä otetun ultran ja syntymäpainon välillä.

Niin ne voi heitellä mutta kyllä se tuo huolta kun ei arvioiden mukaan olis kasvua tapahtunu. Jospa huomenna olis. :) toivotaan parasta. :)

Jetsoni toiv ovat kasvaneet!!! Älä murehdi. :) onko sulla heti aamusta ultra vai vähän myöhemmin? Toiv saat nukuttua kuitenkin!

Ja meille heti ilmoitusta, mieluiten reaaliaikaisesti, että miten meni. :) Jotenkin sitä jännittää itse kaikkien muiden kaksosia todella paljon ja elää niin hengessä mukana. :) Toivotaan, että siellä kaikki on huomenna hyvin.

Hyvä Elaffy, että järjestyi sairasloma luontevasti.:) Meneeköhän useampi päivä ennen ku iskostuu tajuntaan, että ei enään töitä. Mulla ei oikein itselläkään ole hahmottunut, että tässä tosiaan kotona ollaan koko kevät.
Juu. Meillä on tosiaan pojat 3v ja 5v ja vaikuttaisi olevan tulossa kaksi poikaa lisää.:) Olisin jo kyllä vähän prinsessastakin haikaillut, mutta näillä mennään.:) Kaveri jolla on kolme tyttöä ja poika (nyt teini-ikäisiä) lohdutteli,että poika on superhelppo teini vaikka oli ihan mahdoton vilkkautensa kanssa pienenä. Tytöt taas nyt kuulemma ihan hirveitä kun tappelee ja kirkuu. Repivät toisiaan hiuksista, potkivat ja raivoavat. Että jospa noiden poikien kanssa on elo helpompaa sit kymmenen vuoden päästä.:D Meillä kun tuo esikoinen on erityislapsi ja nuoremmalla kauhea uhmaikä päällä, niin kyllä tää arki hengästyttää välillä ilman vauvojakin.:D

Mää kans oon hengessä mukana. Toivottavasti Jetsonin vauvat on nyt kasvaneet edellisen mittauksenkin edestä.:-)

Ultra on nyt puolentunnin sisään. Jännittää eniten tällähetkellä se että kerkeekö mies mukaan. Se on matkalla mut ei tiiä kerkiääkö. :( tuun sit het kertomaan että miten kävi. :)

Vauvat kasvanu tosi hyvin ja erittäin virkeitä kavereita. Vauvoilla oli nyt painoo rv 25+6 (suluissa rv 24+6 painoarvio) A 762g (610g) ja B 817g (637g). Kauheen kasvuspurtin ottaneet. :) Pää asia että ovat kasvaneet kun viime viikon mittauksissa ei sitä kasvua ollut. :)

Niin ja kun ei muista kerralla kaikkee kertoo niin lisätään vähän. :D
A vauva oli edelleen rt ja erittäin syvälle laskeutuneena ja B vauva poikkitilassa kylkikaaressa. :D
Kohdun suuta ei tarkistettu ettei vaan ärsyynny ja viikon aikana ei niin suuria määriä oo supistuksia ollut. Mut heti tarkistaavat jos alkaa supistamaan. Streptokokki näytteen ottivat myös jo nyt että on varulta tulokset jos alkaa syntymään nää vauvat.

Toi mun laskurin laitto allekirjotukseen meni ihan putkeen :depressed:, auttakaa joku, mitä mun pitää siitä jättää pois, et saan sen oikein näkymään?

Millä sivustolla teit sen? Mulla on lilypie-tickerit toimineet ainakin sillä lyhyellä allekirjoituksella, jossa on url:it edessä.

Jetsoni ja Elaffy täällä myös A syvällä siellä pääalaspäin ja B poikittain kylkikaaressa. Onpas hassua et sama asento kaikkilla. :D. Ihanaa Jetsoni vielä kerran et kaikki hienosti! Ootko nyt tarvinnut mitään lääkitystä?
Täällä siis käyty neuvolalääkärissä. Pissassa kasvo sekaflooraa ja siksi lääkärille käynti. Aivan ihana lääkäri oli ja huolimatta runsaista supistuksista ja kipeistä jomottelyista, niin kohtu on hyvässä kondiksessa. Vähän pehmeä. Kanavaa noin 2cm. Raskauden alussa oli 3-4. Ulkosuulle auki sormen. Eli ei mtn hälyttävää. Oon TODELLA helpottunut. Ku en millään edes haluu ajatella, mitään vuode/sairaalalepoo ja sit pojille muuta hoitoa. Pissasta lääkäri oli et uusiksi. Ja nyt sen pitäis olla rakossa väh 4h. Öhhömm en tiedä onnistuuko. Viimex 3h teki jo niin tiukkaa. Vauvojen sykkeet hyvät.Paineet ok. Painoa tullut ~6,5kg. Ja 26+3 tänään.
Nyt sit iltapäivällä mennään poikien ja ystävän kans eläinmuseoon. Vähän jo olin surullinen, jos kohdussa muutoksia, niin ois jäänyt välistä. Pojat jo niin odottaneet. :)

Nämä kaikki kaverit haluaa olla samoissa asemissa masussa. :D

En oo tarvinnu nyt muuta ku sen raudan ja vuodelevon vuoksi menee vatsan pehmikettä ja sit ku ei saa kakkoshädällä ponnistella niin parempi ollakki tuota pehmikettä käytöSsä. :D

Meillä harmony muuten sama tilanne kohdun suulla mutta mulla on vaan se sisäsuu funneloitunut. Toivotaan että sulla ei etene se tilanne enää ja säästyt vuodelevolta. :)

Naurahin kun luin Harmony sun tekstin :) Täällä myös a rt ja b poikittain kylkikaaressa :D Mulla onnistu just ja just tuo 4 tunnin pissatauko, mut otin sen pissanäytteen aamuyöllä mut olin viimiset puoltuntia jalat ristissä :D

Hauska yhteensattuma tuo vauvojen asento. Kaikilla sama. :D Jospa ne b vauvat vielä kääntyisivät ihan oikeaan asentoon ennen synnytystä.

Tulin vanhemmilla käymään, kun asuvat lähellä ja pakko oli päästä makuulle. Kamala polte alkoi vasemmassa kyljessä. B varmaan painaa siellä jotenkin, kun aina on vain vasen puoli kipeä tällä tavalla.

Tänään On ollut kyllä niin väsynyt ja itkuinen päivä. Onneksi mies lohdutti, ennen kun töihin lähti. Ei varmasti ymmärrä täysin tätä olotilaa, mutta yrittää kyllä parhaansa. Sekin jo auttaa paljon.

Onneksi ei tarvitse olla töissä tänään. Tekisi kyllä tiukkaa.

Saas nähdä mihinkä asentoon vauvat sitten viimein päätyvät. Mulla on tuntunnu koko päivän outoa liikehdintää mahassa, ihan kun toinen ois yrittänny kääntyä ja toinen tilanpuutteesta johtuen protestoinut. Oon melko varma, et se vauva joka oli aiemmin perätilassa on nyt raivotarjonnassa, toisen asennosta en vastaavasti osaa enää sanoa. Jännä, kun mulla ei oikeestaan kumpikaan ole A tai B, kun olivat viimeks ultratessa rinnakkain ja yhtä alhaalla kumpikin.

Kivut on helpottaneet jonkunverran, kun on saannu levätä. Tuntuu kuitenkin et ei oo voimia tehdä just mitään. Vähän sellanen norsufiilis.

Takaisin