Saikulle täälläkin tänään jäätiin. Olin aamulla neuvolassa, ja siellä puhuttiin mulle järkeä. Vauvat on nyt tärkeimpiä. Kohdun suulla ei onneks ollu muutoksia tapahtunnu, mut mitäpä siitäkään tulee jos toimistotyöntekijä ei pysty istumaan.
Sf-mitta on mullakin yläkäyrän ulkopuolella. Painoa on ny tullu kaikkiaan 9kg. Mukava uutinen oli, et sydänäänien perusteella toinen vauvoista ois kääntynny pää alaspäin. Toivottavasti on ja pysyy niin, et ois sauma synnyttää alakautta. Kahden viikon päästä ois seuraava ultra, ja samalla päivällä tyttären korvien putkitus. Toivottavasti sit loppuu tää neidin sairastelukierre. Jo 7 antibioottikuuria on menny lokakuun jälkeen, auts.
Saas nähdä mitä keksii kotonaoloajalle. Olen vähän semmonen touhottaja, et koen muka pahaa omatuntoa, jos en saa mitään aikaseksi. Kun makoilen, on tietokone kainalossa ja eksyy verkkokauppoihin, huutonettiin ym. rahanmenoa... Vaikka oikeesti oonkin säästänny sievosen summan rahaa, kun oon hankkinnu esim. viiden lapsen toppavaatteet ens talvelle alennusmyynneistä valmiiks, ja kaksosten tarpeisiin vaunuista imetystyynyyn käytettynä.