Missä kohdin sulla Faada nuo kivut esiintyy. Oon yrittänny netistä ettiä tietoa, joka vastais näitä mun kipuja, mut kaikki liitoskipu-sepostukset tuntuu kohdistuvan nivus- ja häpyluun seudulle, eikä tonne pakaroiden puoleiselle lantioseudulle niin kun mulla. Myöskään tuosta istumisen vaikeudesta ei kirjoitella. Mulla alkaa kanssa olemaan semmonen fiilis, että pakkoko se on saikkua lähteä hakemaan. Tuntuu vaan niin typerältä, kun muuten tunnen olevani ihan vireessä ja tiiän et mun on vaikee maata kotona paikallani. Edellisessä raskaudessa kivut oli samantyyppiset, ja sinnillä jatkoin istumatyössä. En tiiä johtuko sit siitä vai mistä et paikat alko pehmenemään ja lääkäri pisti pakkosaikulle.
Kattelin kanssa tuota äitiyspakkausta, et kivalta näyttää. Kahen ekan lapsen kohdalla pakkauksen otin, viimeks en ottannu, mut nyt aattelin ottaa kaks pakkauksena ja yhen rahana, erityisesti siks et oon tottunnu vauvoja pikkusina laatikossa nukuttamaan. Pinnasänky on niin iso, tosin nythän siellä pötköttelee sitten aluks kaks yhden sijaan.