Kesäkuun kaksoset

Kumpikin oli ainakin nyt pää alaspäin. A - vauvan pää tosi alhaalla joten ei ihme ku rasituksessa tulee paineen tunnetta. :D

Ja tää sovellus nähtävästi Syöttää omia hymiöitään kun oli tarkoitus tulla normi hymiö tekstin perään :)

Jep. on sitten neljän pojan sarja täälläkin. Hieman oli kyllä pettynyt olo ku ehdin ajatella että vois sit olla lapsiluku täynnä jos nää ois ollut neitejä. Mut kyllä mää vielä mielellään sen prinsessan tahtoisin, jos kaikki vaan jaksamista riittää. ;)

Ihania uutisia elaffy. :)

Täälläkin alempi kaveri pt ja toinen poikkitilassa. Katotaan mitenpäin ne on siellä maanantain ultrassa. Ja ite ootan sitä että nuo kaverit nimettäs A:ksi ja B:ksi. Tähän asti kun he ovat olleet ylempi/alempi tai oikea/vasen.

Minulla ovat olleet np ultrasta asti jo A ja B. Nyt tosin lääkäri varmisteli, että kumpi oli viimeksi kumpi, kun silloin molemmat olivat rt ja nyt a oli tosiaan kääntynyt pt. Se on kaikesta huolimatta kuitenkin paljon alempana kuin kaverinsa.

Luulen vauvan kääntyneen viikonloppuna, kun herätessä maha oli ihan epämuodostunut ja hurjasti koholla juuri siltä puolelta, jossa a majailee. Kätilö epäili vauvan olleen juuri sillä hetkellä poikittain. Mietin kyllä, että jokin on muuttunut, kun alkoi tuntua niin epämukavia liikkeitä ihan alhaalla. Noh, sinnehän se a potkii oikein kunnolla virtsarakkoa ja kohdun suuta. Lääkäri katsoi minua säälivästi, kun ultrassa näkyi kunnon monotusta..

Toinenkin taisi kääntää kylkeä, kun niin vihloi jotain hermoa. B kyllä painaa ikävästi kylkeen, kun on niin usein kipeä tuo vasen puoli. Joko lonkasta suoliluun alta tai sitten koko kylki on tulessa..

Hyvä kuulla Elaffy kaikki kunnossa siellä.
Mulla on huomenna ultra. Ja veikkaampa et A olis edelleen pää navassa ja jalat rakossa. Bn luulen olevan pää alas päin ja jalat navassa. :D menee saletisti mönkään arvaus :D

Kaikki hyvin ultrassa. Kokoeroa oli jonkun verran. Lääkäri vähän sitä mietti, mutta kokonaisvaltaisesti oli tyytyväinen. Toinen oli 644g ja toinen 754g. Seuraavissa ultrissa näkee sit tasaantuko tuo kasvuero. Supistukset tehneet tehtävänsä, kohtu oli vähän pehmentynyt. Mutta ei kuulemma tarvii huolehtia. Joten tyytyväinen oon. :)

Onpas teillä jo hyvänkokoisia vauvoja.♥ Noin se vain muutama viikko muuttaa kovasti tilannetta.:) Meillä oli muuten A - vauvan istukka takaseinämässä ja B-vauvan etuseinämässä. Seuranta kk välein. Miten teillä?

Minulla istukat myös juuri noin kuin sinulla Faada. Vielä on minullakin seuranta neljän viikon välein, mutta vauvojen kokoeroa seurataan ja jos se lisääntyy, tihenevät seurannatkin ymmärtääkseni. Nuo omat kaverini olivat kasvaneet neljässä viikossa sen verran, mitä koko raskauden aikana tähän mennessä. Eli olivat tuplanneet painonsa. Aika hurja ajatus.. :)

Takaisin