Moikka tänne pitkästä aikaa.:) Ihania uutisia olette saaneet rakenneultrista. Onnea.
Täällä nyt viikkoja 18+2 ja liikkeet tuntuu jo päälle päin. Vauva B liikkuu enemmän liikkeet tuntuu navan yläpuolella oikealla puolen vatsaa. Mulla on enään kaksi viikkoa koulua ja sitten jään jo kotiin. Muutamia kirjallisia töitä teen kouluun, mutta viimeisen harjoittelun jätän suosiolla kaksosten syntymän jälkeiseen aikaan. Näyttöviikko osuisi siinä 30. raskausviikolle, joten en usko, että minusta olisi enään siinä vaiheessa hoitoalan töitä tekemään.
Harmillisen pienestä jää toisaalta valmistuminen kiinni, mutta toisaalta taas hyvä päästä kertaamaan opintoja pitkän kotona olon jälkeen ja harjoittelun kautta voi saada jalkaa oven väliin työelämässä...:) Kotona on kuitenkin vauhdikkaat lapset joiden kanssa pitää myös jaksaa touhuta, eikä maata kuolleena sohvalla harjoittelupäivien jälkeen...:) Jäi vähän traumat edellisestä harjoittelusta, joka osui alkuraskauden pahimman heikotuksen aikaan ja oli tosi fyysisesti raskasta työtä.:P
Minä en ole oikeastaan mitään ostellut vauvoille. Muutama vaatelöytö tarttunut mukaan kirpparilta ja britaxin b-dualeihin tilasin uuden kuomun, kun edellistä on aurinko vaalentanut... Ne on näppärät kun niihin saa kaksi turvakaukaloa kiinnitettyä tai kaksi ratasistuinta... Polttelisi kyllä laittaa vierekkäisillä istuimilla olevat rattaat ulkoiluun, mutta meilläe i ole lämmintä säilytystilaa vaunuille, niin menevät meillä äkkiä huonoon kuntoon, jos pitää ulos aina jättää.
Britaxin runko on ollut mulla usein ulkona ja olen ottanut niistä ratasosat sisälle kun ovat kevyet ja lähtevät nätisti irti... Uudet turvakaukalot pitää myös hankkia...
Mulla on tullut painoa jo 5kg ja osa on kyllä ihan rehellistä lihomista, kun alkuraskaudessa piti napostella koko ajan jotakin suolaista, ettei tullut liian huono olo.:D Jospa tämä tästä tasoittuu. Mahan kasvuvauhti kyllä jotenkin pelästyttänyt ja sai kyseenalaistamaan tuota harjoittelun järkevyyttä. Tuntuu, että vähänenki ponnistelu saa puuskuttamaan (Hb 113) ja kenkien alkaan laitto on jo yhtä ähinää. Kauhulla odotan loppukevättä...
Jos rakenneultrassa selviää sukupuolet, niin sit uskaltaa enemmän ostoksia tehdä.:) Ja onhan sitä sitten aikaa eri tavalla, kun ei enään koulua ole. Koulukaverit on olleet ihan älyttömän kovasti innoissaan ja hengessä mukana, kun saivat tietää vauvauutisista.:)