Kesäkuun kaksoset

Mä kävin kanssa tarkistuksessa viimeviikolla kun kipuja oli, mut kaikki oli kunnossa. Kohdunkaulan tilanne normaali. Lepäilly ja rauhallisemmin ottanu kuitenkin. Kipuja oli, mutta nyt helpottanu. Lääkäri vaan sano että kuuluu asiaan kun kaksosraskaus. Huomenna taas uudestaan ultraan äippäpolille.

Hey mulkin on ollut menkkamaisia jomotuksia, supistuksia yms yms. Mut en oo ottanut niitä vakavasti. Hhhmmmmm pitäisköhän? Ja noi kaks taapero/leikki-ikäiset ja melkein koko ajan heidän kans, niin illat ovat sit melkein välillä ankkakävelyy!

Varmaan kannattaa välillä ottaa Harmony lepoa jos supistelee. Mulle sano yks kaksosäiti että on parempi olla liian varovainen ja käydä lääkärissä jos jotain on kun jättää käymättä. Kaksosraskaus on aina riskiraskaus, vaikka monet pääseekin hyville viikoille niin eroaa kuitenkin yksösraskaudesta.

Joo oot oikeassa murmeli! Mut joo hankalaahan se lepo on ku ei voi saikkuu täst äitiydestä ottaa :( onnex miehellä vähän enemmän vapaata vuodenvaihteen jälkeen. Ja mulla siis ollu molemmissa raskauksissa supitusherkkä kohtu niin on tää supistelu "tuttua" hommaa. Mut no jomotukset ja erityisesti toi paino tuolla kohdussa on kyl uutta näillä viikoilla. Eilen illalla kirjaimellisesti tunne oli kuin olisin ollut 30viikooilla.

Iltaa naiset! :) Ollu vähän kiirusta töissä, enkä oo ehtiny tänne kirjotella. Meillä vaimo siis sairaslomalla nyt neljättä päivää. Hälle tuo lepääminen ottaa aika koville, kun ei oikeen malttaisi. Ymmärtää toki että pitää. :) Supistuksia on ollu jokapäivä, mutta ei kovinkaan kivuliaita.

Päivän hyvät uutiset: Ensimmäinen päivä ilman pahoinvointirannekkeita!!! :) Ja ruoka on maistunut jo monta päivää!!! :)

Kyllä noi supistukset vaan kannattaa ottaa tosissaan. Se lääkäri kenellä vaimo kävi, sanoi että todella hyvä kun kävi lääkärissä, vaikkei mitään hätää ollutkaan, mutta täytyy levätä ettei mitään satu.

Tässä raskaudessa melkeen kaikki kivut ottanu vakavasti ja esikosta en muista ainakaan ressanneeni. Tänäänki kysyvät että miten esikon aikaan meni että oliko tämmösiä kipuja niin olinpakko tuumata että empä muista. :(

Jospa siellä olis kaikki hyvin huomenna. :)

Lisää: ihana murunen kuulla että kaikki hyvin ja pahoinvointikin alkaa helpottamaan. :)

Vaimolla tuntui supistusten aikana kovaa painetta myös tuolla alakerrassa, mutta ei ollu kohdunsuulle mitään tapahtunut.

Jetsoni, kaikki varmasti hyvin sullakin. :)

Äippäpolin lääkärissä käyty. Kaikki oli hyvin vauvoilla, ne oli niin sulosen näkösiä kun olivat kasvot vastakkain kun bestikset ♡ Mä meen aina melkein sanattomaks kun näen ne, monesti tekis mieli alkaa kyynelehtimään mutta ei edes osaa kun tuijottaa sanattomana kun yhdet heiluu ja potkii ultra näytöllä ♥

Täälläki ultra takana päin. Vauvoilla kaikki hyvin ja ekat paino arviotki sain. :) kohdun suulla ei ollut tapahtunut mitään onneksi mutta suurien huonekalujen siirtely kielto tuli. :D

Waaw ihania ultrakuulumisia. Oliko teillä joku kontrolli vai? Liittyen niihin supistuksiin? Mulla vaaaastaaaaaaaa 20.1 seur.ultra tylsäääääää. Siihen on ikuisuus!!!! Ja sisätutkimusta ei oo tehty. Nyt 15+1

Mulla on aiempia keskenmenoja 3 kpl, meni kesken ihan alussa vkolla 6-8. Mulle otettiin siks tähän ylimmääränen ultra. Nyt tuleekin seuraava vasta vkolla 21+0, hieman tuntuu pitkältä tuo aika :/ Onneks Jetsoni sullakin kaikki hyvin siellä :) Paljon oli paino arvio?

Mulla oli niitten suppareitten takia yli määränen ultra. :) A-vauva 98g ja B-vauva 101g :) lapsi vettä kuulema runsaasti. :D kohdun ylälaita oli lääkärin tunnustelemana heti navan kohalla ja potkuja ne on voinu olla mitä oon tuntenu kun kummankin muksun jalat oli just siinä kohtaa missä niitä oon tuntenu. :)

Meiilä ylihuomena niskapoimu-ultra. Voi, että. Te ootte jo niin paljon paremmilla viikoilla...:) Aika kuluu niin tuhottoman hitaasti.:P

Ultrassa käyty ja laskettu aika siirtyi nyt kesäkuun puolelle. 29.6 on uusi LA.:) Kaikki oli ok ja vauvatkin melkein millilleen samankokoisia.:) Viikot siis nyt 12+4. Jotenkin helpottunut olo nyt, kun ollaankin vähän pidemmällä kun luultiin ja kaikki näytti niin hyvältä. Jos sitä jouluna julkistaisi tiedon tuleville isoveljille?:)

Onnea Faada hyvistä uä uutisista!!!! Tervetuloa kesäkuisiin!!!!! Meitähän on siellä hieno joukko ;)
Muoks: on olemassa myös toinen ketju: onko muita kaksosten odottajia? Tule sinne myös! Vai olitko jo siellä? Hitsi iski blackout <3 no enivei Löytyy laskettu aika 2015 alta! :)

Kiva saada vertaistukea.:) Pitääpä tuolla sorkkimaan toiseenkin kaksoskeskusteluun...:D
Joko teillä liikkeet tuntuu? Mulla on ollut parina iltana selanen olo, että voisi liikkeitä tuntua sillon ju on rakko täynnä, mut oon pitänyt mahdottomana. Tänään ultratessa varmistui, että kyllä ne lipatukset oikeasti liikkeitä on. oli rakko täynnä ja vielä ku ultra näytti yhtä aikaa samat liikkeet mitä itse tunsin. Tuntuu huikealta.:) Vaikuttaako se sit, että vauvoja ja pussukoita on kaksi joten painaa herkemmin jo nyt virtsarakkoon?

Takaisin