Kesäkuun kaksoset

Oon yrittänykki levätä. Tänään töissä tuli kipu kohtaus, onneksi potilaan unien aikana, niin uskalsin mennä sohvalle hetkeksi vaakatasoon.

Tän päivän aikana iski aivan järkyttävä flunssa. Olotila senki vuoksi aivan kaamee. Kokoajan palelee mutta kuumetta ei kuitenkaan vielä oo. Toivon kyllä että nousis niin tää ihme pöpö lähtis. Äiti alkanut onneksi hyväksymään raskauden ja kysykin että syönkö vitamiineja kun tälleen iskee yhtäkkiä ja tulee vielä näin voimakkaana.

No juuaan kuumaa mustaherukka mehua ja koitetaan levätä.

Todellakin on paksu ja turvonnut olo täälläkin. Nyt on sentään vähän helpottanut ku oon noita moxaholeja ottanut joka päivä pussillisen. Mehuun oon sekottanut niin ei maistu pahalle. Vissiin noitakin on erilaisia ja eri makuisia???:D Vieläkö teille menee omat housut jalkaan? Mulle menee mutta illasta saattaa farkut puristaa mahan alaosaa.:D Esikoista odottaessa meni melkein loppuun asti matalalantioiset farkut. Nyt ei mahda olla sitä pelkoa.:D

Teillä oli vatsantoiminnasta puhetta aiemmin.. Meillä vaimo syö joka ilta luumuja ja aamuisin juo luumunektaria, sillä saa pidettyä laiskistuneen suolen kunnossa. Ennen noita sanoi että oli ihan tuskanen olo. Magnesiamaitoa on valmiina odottamassa, jos ei jossain vaiheessa enää luonnon tuotteet riitä.

Mahan kasvusta.. Normaaleita housuja ei oo voinu pitää viikkoihin. :) Aivan älytöntä toi kasvu. :)

Nyt lepoa vaan kaksosmamat! Mä lähetän täältä tsemppiä kaikille! Toivotaan, että Jetsonin flunssakin hellittää äkkiä.

Täällä mahtuvat varmaan omat housut vielä, mutta kiinni niitä ei voi pitää, kun ahdistaa niin paljon. Useamman viikon olen jo mennyt mammahousuissa. Tai collareissa, jos vain on mahdollista. :)

Kuumeen nosti viime yönä ja nyt vaan makoillaan. Alkuun sain loppu viikon saikkua kun olis ollu viikolloppuki töitä. Nyt vaan lepäillään ja parannellaan oloa joka on kyllä aika kamala. :(

Mullakaan ei oo normi farkut menny aikoihin jalkaan. :)

Pitää vissiin itsekin alkaa kyseleen mammavaatteiden perään, kun ovat olleet kaverilla ja siskolla lainassa. Viikkoja vasta 11 nyt, niin tuntuu vaan jotenki tosi hassulta....:O Viikko niskapoimu-ultraan ja odotan ihan täpinöissään. onko täällä minkäikäisiä lapsia muilla entuudestaan? Oletteko kertoneen tuleville isosisarille mitä on luvassa?

Meillä on pikkasen vajaa 4 ja 1 vuotiaat tytöt. Ei olla vielä isosiskolle kerrottu, mutta kyllä hän tosi mietteliäästi mun vatsaani välillä katselee ja kerran kysäisikin miksi se on niin iso :grin Uskon että meillä otetaan tuleva vauva hienosti vastaan. esikoinen on aina hoitanut pikkusiskoaan nätisti ja haaveilee vielä toisestakin sisaruksesta :)

Meiltä löytyy poika 3v ja tytöt 2v ja 1v. Tyttö 2v silittelee masua aina kun ehtii ja tuumaa "vauva tyttö ja poika" :D poika 3v ei ole hirveän kiinnostunut, mutta hän on sitä mieltä että tyttöjä ovat :D pienin ei vielä asiaa tajua, ja ehkä hyvä niin, kun on vielä niin äitin vauva että kevät ihan hirvittää, että miten reagoi kun tulee kaksi vauvaa kerralla :D

Meillä 3 v 2v pojat niin eivät ne mitään tajuu :) paitsi sillon, kun kerron, että ei saa pomppia masun päällä. Nii sillo muistavat "äidin vatsassa on 2 vauvvaa" :)

Juu. Minä en ole vielä meidän pojille puhunut mitään. Tänään 3-vuotias yhtäkkiä alkoi mun mahaa silittää ja hihkui, että äiti sulla on iso maha. Silitteli naama hymyssä ja kohta totesi, että äitin maha on kuin tyyny...:D Vanhempi on 5-v, joten hän varmaan kertoisi asiasta vähän turhan reippaasti eteenpäin, niin ajateltiin, että otetaan joulun aikaan asia puheeksi poikien kanssa. Sitä ollaan mietitty, että kerrotaanko jo nyt, että vauvoja on kaksi vai pidetäänkö se vielä pojilta salassa...:D Huomion jakaminen on varmasti haastavaa kun pojatkin jo tuntuvat välillä taistelevan kovasti "paikasta valokeilassa". Pienempi on kova nukkeja hoitamaan ja minun siskon vauvaa, joten varmasti on innokas apulainen vauvanhoidossa. isomman reagointi jännittää enemmän kun on erityislapsi ja saattaa reagoida tosi vahvasti asioihin. Pitää yrittää ottaa keväästä ilo irti ja koittaa järjestää kummallekkin pojalle aikaa kahdestaan äidin/isän kanssa...:)

Faada: meillä myös vanhin poika on erityislapsi, ja reagoi muutoksiin hyvin voimakkaasti ja arvaamattomasti. Vähän pelottaa, että tuleeko taantumia tai muuta vastaavaa kun tulee pieniä vauvoja taloon. Onneksi edelliset reagoinnit ovat näkyneet konkreettisesti vain hetken, toivon että nytkin päästäisiin helpolla sen suhteen :)

Toivottavasti teillä lapset suhtautuis hyvin. :) ja toivottavasti mun neidin uhma ees vähän helpottus ennen synnytystä. :D

Meidän unelma vaunut löyty ja ne pitäs vaan jotakin kautta saaha tänne meille. :D löytyi käytettynä ja edullisesti etelä suomesta ja ens viikolla ne menee sukulaisten luo säilöön. En olisi muuten niitä ostanut ilman näkemistä mutta onneksi miehen täti ymmärtää vaunujen päälle niin osasi tarkistaa että kaikki kunnossa ja niinkuin pitää. :) säästi pittkän pennin kun ei tarvinnukkaan koko pakettia uutena ostaa. Ei nuokaan ole kuin 7kk vanhat. :D innolla oottaa että pääsee hipostelemaan niitä. :)

Ekat vauvan vaatteetki tuli tänään postissa. :) on nuo pienet vaatteet vaan niin sulosia. :)

Et kai Jetsoni vain vienyt torista niitä bumblerideja, joita ehdin jo kuolata? :D

En oo. Emmaljungia ollaan kateltu. Mutta katotaan nyt mitkä tulee ku miehen vanhemmat halus ostaa meille vaunut ja uudet kuulema pitää olla. :) varmaan silti otetaan ne emmaljungan vikingit. :)

Tuntuuko muilla miten liikkeet? Mulla tänä iltana ekat ihan selkeet liikkeet. Ei jätä epäilyksen varaan kun ei suolisto voi tehä tommosessa kohassa noin pieniä ja tarkkoja kutitteluja ja hentoja pistoja. :) <3 mies ihmetteli että miks rupesin naureskelemaan. :)

Oijoi. Mää niin odotan, että alkaa liikeet tuntumaan.:)

Ihan sippi olo, kun tänään on juhlittu esikoisen 5 vuotissynttäreitä. Ollut mukava päivä, mutta raskas sekä henkisesti ja fyysisesti, kun on ollut menoa, meininkiä, meteliä ja saanut koko ajan olla jalkojen päällä. Huh huh.

Meillä nyt 5 päivää niskapoimuultraan. Odotan niin innolla...:) Sen jälkeen ei peitellä odotusta, jos kaikki on edelleen hyvin.:)

Minä voin suositella myös noita Britaxin B-dualeja. Me ostettiin ne ku tuo meidän 3.vuotias syntyi ja ovat kyllä tosi monikäyttöiset ja menevät tosi pieneen tilaan.:)

Mites Murunen voi? :)

Täällä jouduttiin lepoon supistusten takia. Huomen aamulla äippäpolille ultraan tarkistukseen ettei vaan oo tapahtunu mitään väärää. Mies vielä tän viikon kaukana kotoa. Onneksi miehen veli tuli auttamaan esikon hoidossa. Jos kaikki kunnossa niin huominen ja ylihuominen vaan saikkua ku sitten onkin jo vapaata loppu viikko. Mutta mieluummin vaikka makoilen kun se että sattus jotain. :)

Takaisin