Minulle varattiin np-ultraan yli tunti aikaa ja kyllä siinä sen aikaa menikin. Kätilö lopuksi vielä sanoikin, että kiva, kun aikaa oli tarpeeksi. Yleensä kai monikoissa tulee kiire. :) tietenkään kaikki eivät tiedä kaksosia odottavansa tuossa vaiheessa.
Ru ajan pituutta en tiedä. Tehdään äitiyspolilla.
Minulla ei ole vielä mitään hankittuna, eikä varmaan ennen ensi vuotta hankitaan mitään. Imetystyynyn kaveri on minulle ostanut, kun oli löytänyt hyväkuntoisen ja siistin tyynyn halvalla jostain. Vaatteita ei osteta varmaan ollenkaan. Niitä saan lainaan paljon ja sukulaiset varmasti ostavat niitä ihan hirmuisesti lahjaksi.
Tuttipulloja varmaan täytyy sitten muutama hankkia lähempänä keväällä. Niitä saa onneksi lisää sitten, kun tarvitsee. Sähkökäyttöisen rintapumpun ajattelin hommata. Silläkään ei onneksi ole mikään kiire.
Itse ajattelin niin, että isot hankinnat käydään katsomassa valmiiksi alkuvuodesta ja tarvittaessa mies ja sukulaiset osaavat ne sitten vaikka käydä ostamassa, jos itse on lopussa huonossa kunnossa tai vauvat päättävät syntyä kunnolla aikaisin.