Olin kerran menossa hakemaan kaveriani autolla, kun lupasin käyttää häntä kaupassa (mies puolinen). Odottelin pihalla autossa siinä jonkun aikaa ja sitten se sieltä tulee naama punaisena ja istahtaa repsikkaan sanomatta mitään. Sanoin että moi, ja melkein samaan hengenvetoon kysyin, et mikä on kun oli niin tuskaisen näköinen ja naama punainen. Pienen hiljaisuuden jälkeen totesi, että tästä lähtien vapaapäivinä kauppareissuja ei ajoiteta enää postinkantoaikaan. Ihmettelin tätä, mutta selvensikin kaveri perään vähän lisää jotakuinkin näin: "En ollu ennen nähny tuota postinkantajaa meillä jakamassa postia ja kun satuin samaan aikaan rappukäytävään hänen kanssaan niin aattelin morjestaa. Jotenki olin niin innoissaan kun palkkapäivä ja hyvä ilma, et en kerenny edes vastausta saaman morjestamiselleni kun huikkasin perään hänelle et 'onnittelut vauvasta, toivottavasti tuo ei ole liian fyysistä työtä sulle kun olet jo noin pitkällä, törmäillään!' Ja jatkoin reipasta rappusien hyppelyä alas. Olin melkein jo rapun ovella kun kuulin äänen, joka huusi perään et 'toivottavasti ei törmäillä, en ole raskaana!' En voinu muuta kun poistua rapun ovesta sanomatta enää mitään. Menin ihan lukkoon edes pyytääkseni anteeksi."
Sillon ei naurattanut, nykyään jo vähän naurattaa kun muistan tuon tilanteen kuin eilisen :D Mutta voin vain kuvitella miltä siitä naisesta tuntui...