Kesäkuun hölinät

Ne edellisten 6kk tulot katsotaan mun mielestä siitä päivästä taaksepäin kun äitiysloma alkaa. Eli jos jäät vaikka 1.10. äitiyslomalla, lasketaan ne tulot syyskuusta taaksepäin :)
Korjatkaa jos olen väärässä!

Oon Niinu samaa mieltä :) Kelalla ne vertaa anyway 2.n vuoden takaiset ja ne viime 6 kk tulot ja maksavat sen paremman tulon mukaan -olipa hakenut kummalla tahansa. Näin mulle kertoivat.
 
Mulla on Tiiiu vähän samaa, että hirvittää välillä ne vielä kaukana tulevaisuudessa olevat asiat, just nuo uhmat ja sitten teini-ikäkin, että mitä tapahtuu :D Ehkä hiukan kuitenkin on vielä aikaista niistä murehtia.... Mutta minkä sitä ajatuksilleen mahtaa, ja kyllä ne voimat sitten kuitenkin löytyy sieltä kun niitä tarvitaan :) (ehkä...) :D
 
No joo kyllä ne voimat sieltä löytää, se on ihan totta! :)
Ne on vaan niitä hetkiä kun oikeasti väsyy. En vaihtaisi tätä kuitenkaan mihinkään mistään hinnasta, käsi sydämellä! ❤
 
Meillä on viimesen viikon ajan ollut ihan kamalat uhmat. Pikkuhiljaa alan olee jo loppu. Mut toivottavasti kohta tulee taas kevyempi kausi ja uhmasta ei tietoakaan :happy:
 
Voi kun pieni neiti säikyttelee. Kävin ensin aamulla kaupassa, sitten valmistauduin esikoisen kanssa lähtemään juhliin ja lopulta juhlittiin ja tultiin kotiin vasta ysiltä. Silloin aloin miettiä että eipä ole pieni liikuskellut tänään :sad001 1,5 h siinä meni mutta vihdoin alkaa tuntua normaalilta. On ollut oikein erityisen liikkuvainen viime päivinä, niin sillä nyt säikäytti.
 
sanmarie, Tsemppiä! Onneksi nää uhmat taitaa mennä kausina. :)

Nuppu, Voi että kun toinen tuollail säikäytti. Mulla myös oli muutama päivä noin. Kyllähän masukeillakin välillä rauhallisempia päiviä. :)
 
Takaisin
Top