Hyvää alkanutta viikkoa mammoille!
Täällä kylmeni ilma ihan kunnolla, lämmintä on varmaan se +15, mutta aivan järkyttävän kylmä tuuli! Kävin äskön koiran kanssa lenkillä ja mulla oli t-paidan päällä paksu huppari niin piti kääntyä aikasemmin ku normaalisti kotiin päin kun niin otti tuuli vaatteiden läpi. Ei se tämäkään oo kivaa, mutta ei oo ne +30 asteen helteetkään. Miksei vois vaan olla n.+22 ja aurinko paistaa?
Kun mikään ei kelpaa!
Asiasta kukkaruukkuun, me ostettiin anttilasta miehen kanssa pyörä perjantaina. Nyt meillä on molemmille pyörät ja olin ihan yllättynyt kuin hyvin jaksoin polkea. En tietenkään nopeasti enää jaksa polkea, mutta jaksanpa kuitenkin! Kohta oiskin tarkoitus käydä kaupungissa asioilla pyörällä, matka yhteensuuntaan on n.4km. Kunhan ei vain olis kauhea vastatuuli.
Täällä päivät menee muutenkin itselle tekemistä keksien. Miehellä on nyt pelkkää iltavuoroa, joten istun iltapäivät/illat yksin kotona. Tuntuu, että kaikki kaveritkin ovat niin kiireisiä. Niiden kanssa pitää sopia viikkoa aikasemmin jos jonkun kanssa haluaa sen tunteroisen kahvitella.
Noo, mulla on paljon projekteja kesken kotona. Mm. vauvan lakanoiden pesu, iha normipyykin pesu, kaappien järjestelyä, siivousta yms.. Niin ja äitiyspakkausta ei oo vieläkää tullu, tulis se nyt edes niin pääsis niitä vaatteita pesemään ja ihastelemaan pakkauksen sisältöä muutenkin.
Olipas tässä taas maanantai aamulle löpinää.
Jaksamisia muille mammoille ja joko meistä joku kohta lähtee synnyttään, että pääsee lukeen synnytystarinoita?
-Kare ja masuasukki 34+4-