Nää pakkaset pilaa mun arjen! :D Ei voi lähteä vaunuilemaan kun koko ajan ollut mittarissa melkein 20 pakkasta..
Pojalla varmaan kylmäallergia kun posket on ottanu itteensä tosta pakkasesta
Just ne parhaat geenit sit periny..
Sais nyt vähän pakkanen hellittää ni tarkenis mennä ulos.. En ymmärrä miten oon viime ja toissatalven selvinny hengissä kun piti ilman hanskoja räpeltää pakkasella kaiken maailman käkrejä ym (olin siis vuoden armeijassa ja siellä ei saatu käyttää talvitakkeja, vaan mentiin sillä ohuen ohuella kesätakilla siihen asti kun mittari näytti 15 astetta... Hullun hommaa.. ) Niin ja takaisin aiheeseen, nykyään en voi raapata edes auton laseja kun sormet jo ihan tunnottomina..
Intti jättäny jälkeensä kaikenlaista vaivaa.. Ennen sitä ei ollu näin kauheeta ongelmaa ton jäätymisen kanssa :D Ehkä musta on vaan tullu mukavuudenhalunen..
Nyt on vähän porkkanaa tähän kesäkuntoon pääsemiseen. Työpaikan kunniaksi lähden turkkiin mieheni, tämän äidin ja siskon kanssa. Ja siellähän minun pitää näyttää enemmän ihmiseltä, kuin valaalta.. Paino on jumiutunut ~57kiloon. Se kelpaa ihan hienosti, ei se siitä varmaan enää tule tippumaankaan. Enemmän merkitsee ulkonäkö. Kilpirauhaslääkitys hakee paikkaansa ja kyllä sen huomasi että oli aivan älyttömästi arvot vajaatoiminnan puolella, kun maha vain kasvoi ja kaikki hidastui. Nyt kun taas syön enemmän tyroksiinia niin on lähtenyt maha taas pienenemään ja aineenvaihdunta toimimaan. On pienestä kiinni tämäkin.. :D Vieläkin on pömppö, se lähtee pois kun pääsisi vaan lenkkeilemään. Toinen missä pitäisi käydä, on entinen harratukseni; taekwondo. Meillä on kiva pieni porukka, jossa hiki ja vitsit lentää :) Kaipaan todella paljon harjoituksia, mutta aika ei tahdo riittää kun miehellä melkein joka ilta töitä ja harrastus on 30km:n päässä, enkä saa hoitajaa muksulle
Ehkä tämä tästä suttaantuu ajan kanssa :) Olen silti vielä peruskuntoinen, ehkä vähän rapakuntoinenkin, mutta eipä se haittaa! :D