Joo, kesäkuntoon 2015... mutta sen tekemisen saa kyllä aloittaa jo nyt!
Mulle kävi sikäli onnekkaasti, että olen edelleen 6-7 kg alle painon, jossa olin raskaaksi tullessani, mutta ei sitä painoa yhtään lisää tarvitakaan, nyt ollaan normaalilukemissa. Ja kropassa riittäisi tekemistä, ja ruokavaliossa remontoitavaa. Mulla on vähän sama vika ollut kuin Latteäidillä, sokeria ja muuta hiilaria kuluisi vaikka miten. Aluksi kaikki meni imetyksen piikkiin ja paino sen kuin putosi, mutta nyt on tilanne tasoittunut ja syöminen edelleen päällä. Toinen hankala juttu on saada tarpeeksi monta järkevää ateriaa päivään; olen yrittänyt viittä ateriaa päivässä (aamiainen, lounas, välipala, päivällinen, iltapala) ajatuksella, että silloin en koskaan ehdi niin nälkäiseksi, että makeanhimo pääsisi jylläämään. Mutta kun ei vaan ehdi! Just miehelle valittelin, että ties kuinka mones päivä putkeen, kun ehdin syödä aamiaisen, lounaan ja välipalan, mutta sitten arkipuuhat vievät mennessään niin, että syön päivällisen vasta ysin jälkeen kun poika menee nukkumaan, ja yleensä olen silloin ihan kiukkunälkäinen ja pahimmassa tapauksessa ryhdyn vielä pupeltamaan jotain aterian jälkeen. Vettä sentään muistan juoda.
Ja tuo maharöllö on petollinen - se jäi synnytyksen jälkeen tuohon roikkumaan eikä millään kutistu pois, mutta kummasti se kerää uutta täytettä, jos ei ole jääkaapilla tarkkana