Oliks sulla ovis testillä napattu vai oisko se voinu olla pari päivää myöhemmin? Ihan jo päivä tai kaksi tekee tässä alussa niiiin paljon eroa viivan vahvuuteen ❤ mulla on ne viivat kanssa vielä melko haaleeta vaikka samoissa mennään. Mulla ei toki oo testattu ovis, vaan päättelin vain arvauksella taaksepäin että koska se olis voinut olla (koko viikonlopun mittaiset limat oletetun oviksen aikaan, olikohan lauantai kun tuli ovistestiin melkein yhtä vahvat ja sunnuntaista eteenpäin haaleni. Sillä ajattelin perjantaille oviksenMutten esikoisestakaan saanut ikinä tasavahvoja ovistestejä ja siitä plussaamisesta dpoineen selitinkin jo aiemmin). Eli jos se mun eka haamujen haamu keskiviikkona oliskin ollut dpo 10 eikä dpo 12, niin se selittäisi omalta osalta että miksi tänään vielä haaleat. Jos onkin vasta dpo 13 niin niihin tuo sun ja mun viiva sopii oikeinkin. Ja monissa ketjuissa oon nähnyt 4+1 tai 2 suht haaleita vielä.
Tarrasukatvauvaliimat
ynnä muut viivanvahvistajaiset meille haaleilla viivoilla olijoille ❤
![]()
Kiitos tsempistä! Joo mulla on vaan Flon veikkaus oviksesta eli en oo koskaan ovistestejä käyttäny