Kesäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oliks sulla ovis testillä napattu vai oisko se voinu olla pari päivää myöhemmin? Ihan jo päivä tai kaksi tekee tässä alussa niiiin paljon eroa viivan vahvuuteen ❤ mulla on ne viivat kanssa vielä melko haaleeta vaikka samoissa mennään. Mulla ei toki oo testattu ovis, vaan päättelin vain arvauksella taaksepäin että koska se olis voinut olla (koko viikonlopun mittaiset limat oletetun oviksen aikaan, olikohan lauantai kun tuli ovistestiin melkein yhtä vahvat ja sunnuntaista eteenpäin haaleni. Sillä ajattelin perjantaille oviksen 😅 Mutten esikoisestakaan saanut ikinä tasavahvoja ovistestejä ja siitä plussaamisesta dpoineen selitinkin jo aiemmin). Eli jos se mun eka haamujen haamu keskiviikkona oliskin ollut dpo 10 eikä dpo 12, niin se selittäisi omalta osalta että miksi tänään vielä haaleat. Jos onkin vasta dpo 13 niin niihin tuo sun ja mun viiva sopii oikeinkin. Ja monissa ketjuissa oon nähnyt 4+1 tai 2 suht haaleita vielä.

Tarrasukat 🧦 vauvaliimat 🧪 ynnä muut viivanvahvistajaiset meille haaleilla viivoilla olijoille ❤🌈

Kiitos tsempistä! Joo mulla on vaan Flon veikkaus oviksesta eli en oo koskaan ovistestejä käyttäny 🤔

Kiitos tsempistä! Joo mulla on vaan Flon veikkaus oviksesta eli en oo koskaan ovistestejä käyttäny 🤔
Eksyin toukokuisista tänne kommentoimaan, mulle varhaisultrassa selitettiin että vaikka ovulaatio olisikin bongattu, niin hedelmöittymisen on voinut olla vielä päiviä myöhemmin (meillä siis oli pienempi kuin menkoista tai ovulaatiosta laskettuna)!

View attachment 126520
Taas vähän tummunut 😊 Nää pregcheckit vaikka muuten onkin parempia kuin onestepit, piirtää testiviivaa pelottavan hidasta vauhtia. Nostan tikun vessan kaappiin kuivumaan ja tuun kattomaan vasta kun on mennyt jonkin aikaa ja viiva ehtinyt piirustella itsensä valmiiksi 😅

Saan vähän nyt toivoa tästä sun kuvasta, ku samat päivät ja sullakin haaleita 👍🏻

Ihanaa, kun löysin tieni tänne 🥰
Hyvin toivottu esikoinen tulossa, jos kaikki menee hyvin ❤️
Ensimmäinen haalea plussa ja sanallinen raskaana 1-2 bongattu 27.9. (kp 24/26)
Raskaana 2-3 testi tehty 4.10. ❤️

Liitteet

• IMG_20231008_115153.jpg
    IMG_20231008_115153.jpg
    829.6 KB · Katsottu: 57
Rfsu oli tummentunut parissa päivässä vähän ja se ei mulla viime raskaudessa näyttänyt mitään näillä päivillä vielä 🤔 Ehkä tässä on toivoa vielä.

Liitteet

• 2979104A-9808-4096-8C2B-46462973F016.jpeg
    2979104A-9808-4096-8C2B-46462973F016.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 24
Tää mun testien tekeminen on jo ihan hysteeristä 😪 Edellinen keskenmeno saanu pelon aikaan 😔

Googletin, niin joillain ollu 4+2 vielä haamuja 🤔

Liitteet

• 8F97FBE6-AD52-4836-979A-5D7D9DD82B63.jpeg
    8F97FBE6-AD52-4836-979A-5D7D9DD82B63.jpeg
    2.2 MB · Katsottu: 35
Eka haamu tehty tänään 11 dpo. Meille tehtiin 5-päiväisen pakastealkion siirto viime maanantaina, eli 6 päivää sitten. Nyt vaan jännittää vahvistuuko viiva tulevina päivinä. Virallinen testipäivä vasta tuleva pe 13.10.

IMG_20231008_174439328.jpg

Tää mun testien tekeminen on jo ihan hysteeristä 😪 Edellinen keskenmeno saanu pelon aikaan 😔

Googletin, niin joillain ollu 4+2 vielä haamuja 🤔
Mä kävin eilen illalla lukaisemassa nopeaan muutamia aiempia lasketunajan julkisen puolen testiketjuja. Niissä ainakin näkee että vaihtelua on onnistuneesti jatkuneissa raskauksissa ollut hyvin eri tahtiin vahvistuvia viivoja. Ne ketjut toimii hyvänä vertaistukena kanssa 😊

Mulla meinas pregcheckit loppua, mutta viimeöisen sähkökatkon varjolla sain syyn käydä kaupassa hakemassa maitoa yms herkkiksiä tuoreet tuotteet, ja samalla yhden testipaketin 😅 Millähän testillä olis vahvimmat väriaineet, niissäkin kun on eroa (esim onestepeillä 25 antoi vahvemman väristä viivaa kuin 10, mikä on aika outoa 🤔). Voitais tehdä @Iltatähti89 jotkut tehokkaimmat vahvaväriset testit ni saatais vahvemmat viivat näkyviin 🙈😅

Mä kävin eilen illalla lukaisemassa nopeaan muutamia aiempia lasketunajan julkisen puolen testiketjuja. Niissä ainakin näkee että vaihtelua on onnistuneesti jatkuneissa raskauksissa ollut hyvin eri tahtiin vahvistuvia viivoja. Ne ketjut toimii hyvänä vertaistukena kanssa 😊

Mulla meinas pregcheckit loppua, mutta viimeöisen sähkökatkon varjolla sain syyn käydä kaupassa hakemassa maitoa yms herkkiksiä tuoreet tuotteet, ja samalla yhden testipaketin 😅 Millähän testillä olis vahvimmat väriaineet, niissäkin kun on eroa (esim onestepeillä 25 antoi vahvemman väristä viivaa kuin 10, mikä on aika outoa 🤔). Voitais tehdä @Iltatähti89 jotkut tehokkaimmat vahvaväriset testit ni saatais vahvemmat viivat näkyviin 🙈😅

Sullahan oli tänään jo aika hyvä se viiva 😍🤩👌🏼

Mä tiiän, että jos saan vahvan viivan, niin yksi huoli on vähemmän ❤️

Täällä tän päiväinen suht samaa vahvuutta kuin eilinen. Ei oikein verrata pysty ennen kuin on kuiva. Eilisen testikin näytti tänä aamuna paljon tummemmalta kuin tuoreena 🤔 teen tänään taaperon kanssa kauppareissun, niin taidan hakea varastoihin pc lisäksi parit rfsut ja tehdä verrokiksi ne. Ja voishan sitä hakea myös apteekista viikkodigin odottelemaan, mutta tekisin kyllä sen vasta jonkun ajan päästä kun viivat vahvistuu.

Kuvien laatu senkun huononee 😅 sain oman puhelimeni huollosta takaisin, ja tässä on vielä surkeampi kamera kuin varapuhelimessa 😅 Luonnossa tämä päivä ja eilinen on kuivina ihan samanlaiset. Huomista taas odotellessa siis, jospa saisi edes vähän lisää väriä 🙄 jos en esikoisesta jo muistaisi hitaita vahvistumisia niin olisin varmaan enemmän paniikissa. Nyt lähinnä vain turhauttaa hidas vahvistuminen 😅 IMG_20231009_092655_474.jpg

IMG_20231008_191416.jpgVarovaisin mielin kans tänne mukaan kurkistelemaan. Testi tehty eilen illalla ja mahdollisesta ovulaatiosta laskettuna testihetkellä dpo 10 tai 11. Varhaisen keskenmenon jälkeen ei ehtinyt virallisia kuukautisia tulla tässä välissä, mutta ovulaation sain tikutettua clearbluen digillä 27.9. kun alkoi niin ihmeelliset tuntemukset silloin (en siis ole ennen tuntenut ovulaatiotani 😄) joten en tiedä ehtikö minun normaali 28pvän kierto palautua. Tämä tehty herkällä testillä ja kotoa löytyy valmiiksi 25mlU rfsu testejä joilla jatkan testaamista keskiviikosta lähtien jolloin vanhan kierron mukaan pitäisi kk alkaa 😊

Mäki nyt sit pistän omani tänne, vaikka näissä ei mitään jännää taida ollakaan ja tehty jo viime pe ja la 😄 Dpo noin 12 ja 13, en ihan päivän päälle tiedä 🙈 Nää oli sopivasti paketin viimeiset, niin ei jää kaappeihin pyörimään.

PXL_20231007_195521345~2.jpg

IMG_20231004_072417.jpg
Tuossa testit, jotka tein 4.10. Oon pari testiä tehnyt päiväseltään, viivat oli viime kertasessa aika haaleet mut tulivat testiin nopeemmin. En oo aamuvirtsasta extratestejä tehnyt, kun saa ravata vessassa yötä päivää tunnin välein. Pitäis ostaa lähipäivinä se viikkonäytöllinen niin näkis aikaakin vähän. Omien ja neuvolan laskujen mukaan ois menossa nyt 5+1 (noiden testien aikaan oli siis 4+3.

Varovaisesti mäkin tulen kurkkimaan tänne. 😃 Menkoista laskettuna 4+0 tänään.
Oon tuolta toukokuisista aina välillä käynyt täällä puolella lueskelemassa, kun oma LA 31.5. niin tuntuu että täällä ollaan enemmän samassa vaiheessa kuin itse. Olipa kiva löytää tuttuja täältä, onnea Miimulainen! Ja tietty onnea myös kaikille muille kesäkuun plussanneille :red-heart:

Takaisin